Zmagovalne trženjske strategije v 2022 zahtevajo dovršeno oglaševalsko podporo
Večji nadzor, nadpovprečna učinkovitost in boljša konkurenčnost so glavni razlogi, da se vse več blagovnih znamk obrača od svetovnih tehnoloških platform k lastnim medijem, lastnim vsebinam in lastnim podatkom.
Kako pospešena digitalizacija spreminja bančne izkušnje
Banke, ki prej niso v polnosti izkoriščale prednosti digitalne tehnologije, so v minulem letu precej pohitele z digitalno preobrazbo. Čeprav so v zgolj nekaj mesecih uspele digitalizirati nove procese in storitve za brezstično poslovanje na daljavo, jih v prihodnje čaka še nekaj dela. V zapisu si preberite, kako se tradicionalna bančna panoga prilagaja novim razmeram in kaj bo bistveno vplivalo na njeno prihodnost.
Kako okrepiti prisotnost in spodbuditi prodajo v novi normalnosti v letu 2021?
Blagovne znamke se soočajo s prilagajanjem poslovnih praks, ponudbe in načina dela, da bodo lahko uspešno zadostile potrebam potrošnika v novi resničnosti. Kljub temu, da pandemija še zdaleč ni končana, svetujemo, da pri načrtovanju in osmišljanju aktivnosti za prihajajoče leto razmišljate, kako se boste učinkovito prilagodili dolgoročnim spremembam, ki so na obzorju.
S pravo digitalno vsebino in ustrezno komunikacijsko podporo lahko danes kupce nagovorite učinkoviteje
Digitalni kanali iz leta v leto pridobivajo na pomembnosti, letos pa so zagotovo ključni za uspeh prav zaradi svoje učinkovitosti.
Kako po korakih do učinkovitega trženja B2B na digitalnih kanalih?
V dobi pospešene digitalizacije je cilj vsakega podjetja, ne glede na to, ali nastopa v segmentu B2B ali B2C, da poskrbi za ustrezno digitalno prisotnost. Dobro opredeljena strategija nastopa na digitalnih kanalih na podlagi podatkov je ključna za doseganje učinkovitosti in monetizacijo vložkov v digitalno prisotnost.
Trženje B2B se pospešeno seli na digitalne kanale
Živimo v času brez primere. Posledice pandemije so za nekaj časa zaustavile vse vidike svetovnega gospodarstva in ustvarile drugačno novo normalnost. To je močno vplivalo na trženjske pristope v segmentu B2B, kjer je trženje v preteklosti slonelo na enem bolj tradicionalnih orodij tržnega komuniciranja, kot so dogodki in sejmi. Žal so bili mnogi izmed večjih poslovnih dogodkov za leto 2020 odpovedani. Kaj lahko podjetja B2B storijo in kako lahko premostijo te izzive?
Kako s svojo ponudbo in komunikacijo ostati relevanten v težjih časih?
Izzivi s katerimi se trenutno soočamo so, kako se najbolje in najhitreje odzvati na nove potrebe in nakupne navade ter se prilagoditi aktualnim spremembam. Situacija je zahtevna, spreminja se iz dneva v dan in od strokovnjakov za trženje zahteva veliko mero empatije in prilagodljivosti.
Pravila in trendi digitalnega oglaševanja, ki jih upoštevajo najuspešnejše banke in zavarovalnice
Vse panoge se pospešeno digitalizirajo, finančna panoga pa je po številu in uvajanju inovacij v panogo med vodilnimi. Spremembe v finančni industriji so posledica decentralizacije finančnih storitev, sprememb v nakupnih navadah potrošnikov ter vse večjega števila prebojnih inovacij, ki jih v poslovne modele vnašajo različna tehnološka podjetja (fin-tech).
ABC nativnega oglaševanje ali zakaj mu rečemo tudi domorodno oglaševanje
Številne analize in izkušnje iz prakse dokazujejo, da nativno oglaševanje ni le trend, ampak postaja eden izmed standardov v digitalnem marketingu.
15 metrik, ki so se v digitalni praksi pokazale kot najbolj koristne
V dobi, ko so pomembni rezultati, sproten pregled nad njimi prihrani marsikatero preglavico in pomaga ohranjati fokus na zagotavljanju poslovne rasti. Kako vam izbor KPI-jev na digitalu in njihovo dolgoročno spremljanje lahko pomaga do ciljev?
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 32
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 13
- Dejan Levičar 1
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 34
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 23
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 25
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 27
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1