Deli

Večji nadzor, nadpovprečna učinkovitost in boljša konkurenčnost so glavni razlogi, da se vse več blagovnih znamk obrača od svetovnih tehnoloških platform k lastnim medijem, lastnim vsebinam in lastnim podatkom.

Zmagovalne trženjske strategije v 2022 zahtevajo dovršeno oglaševalsko podporo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Lastni mediji vam omogočajo popoln nadzor nad vsebino in podatki

Lastni mediji, kot so spletne strani podjetij, spletne trgovine, mobilne aplikacije in profili podjetij v družbenih medijih, danes igrajo ključno vlogo pri negovanju odnosov s potencialnimi strankami in ponovnem sodelovanju z obstoječimi. Pri tem ne mislim na spletne strani s statično vsebino, ki je kot slika na razstavi na voljo vsakemu obiskovalcu v presojo, ali mu odgovarja ali ne.

Če želite biti privlačni, zanimivi in pomembni za vsakega uporabnika, je ključno, da mu v hipu prilagodite vsebino glede na njegove potrebe oziroma zanimanja. To vam omogočajo napredne tehnološke rešitve, kot je iPROM Dynamic content.

Rešitev v praksi deluje tako, da posameznemu uporabniku na osnovi podatkov o njegovih željah, potrebah oziroma zaznani točki stika na nakupni poti prilagodi vsebinski del spletne strani. Oglaševalcem pa omogoča poglobljen vpogled v razumevanje potrošnikov ter prilagajanje komunikacije prek ponovnega in vedenjskega ciljanja z oglasi oziroma plačanimi objavami.

Kako naši naročniki v regiji Adriatik v praksi kombinirajo lastne vsebine z naprednim Ad-Techom, si preberite v priročniku Učinkovite strategije DIGITALNO NAJPREJ v praksi.

Izgradnja lastnih podatkovnih silosov je naložba v vašo konkurenčnost

Lastni mediji podjetjem ponujajo še eno pomembno prednost, in sicer zbiranje podatkov o spletnih uporabnikih v lastnih podatkovnih silosih. Platforme za upravljanje podatkov, kot je iPROM DMP, našim naročnikom omogočajo vpogled v vedenje potrošnikov v realnem času, večjo agilnost in navsezadnje večjo konkurenčnost, če teh podatkov ne delijo s konkurenco.

Če vaša strategija komuniciranja in oglaševanja sloni izključno na svetovnih tehnoloških platformah, z njo podpirate tudi svojo konkurenco, saj ima ta dostop do iste podatkovne platforme. Nasprotno pa vam neodvisna infrastruktura omogoča, da gradite in z vsako oglaševalsko akcijo dopolnjujete lastne podatkovne silose, ki so povsem v vaših rokah.

Podjetja, ki vlagajo v razvoj lastnih podatkovnih silosov in jih uporabljajo za izvedbo oglaševalskih akcij, lahko na podlagi podatkov in analitičnih vpogledov snujejo svoje aktivnosti in uspešno sledijo potrebam trga. Digitalno naprednejša podjetja podatke dodatno združujejo še s podatki tako z ostalih digitalnih točk stika s potrošniki kot tudi iz zalednih sistemov, pri čemer pa je treba upoštevati zakonodajo in pravila, ki jih zapoveduje Splošna uredba EU o varstvu podatkov (GDPR).

V iPROMu podatke iz oglaševalskih akcij zajemamo in z uporabo naprednih algoritmov in strojnega učenja plemenitimo ter spreminjamo v pametne podatke v platformi za upravljanje podatkov iPROM DMP, ki velja za regijsko najbogatejši podatkovni silos vedenjskih vzorcev uporabnikov digitalnih medijev.

Z oglaševalsko podporo izkoristite potencial svoje blagovne znamke na spletu

Pri vzpostavljanju lastnih medijev je ključno, da že vnaprej določite smer, v katero jih boste razvijali, ter raziščete vse možnosti, ki vam jih posamezen medij ponuja za učinkovito doseganje ciljne skupine. Skrivnost digitalnih prvakov je v dobro premišljenem prepletanju lastnih medijev s plačljivimi, torej z oglaševanjem. Pri tem je ključna uporaba tistih oglasnih formatov in oblik ciljanja uporabnikov, ki lahko določeno blagovno znamko kar najbolje povežejo s ciljno skupino in ji na spletu zagotovijo še boljše rezultate od pričakovanih.

Včasih to pomeni tudi, da vsebinsko trženje prek lastnih medijev nadgradimo s prisluženimi mediji, ki nam omogočajo dvosmerno komunikacijo na družbenih medijih in prek vplivnežev ali preusmerjanje uporabnikov na lastne medije. Tam jih lahko v nadzorovanem vsebinskem okolju blagovne znamke nagovorijo še bolj usmerjeno.

Izkušnje kažejo, da takšen pristop zagotavlja največje učinke in najboljši izkoristek vloženih sredstev. Ponovno pa poudarjam, da je ključno povezati podatke iz različnih tržnokomunikacijskih aktivnosti na skupni podatkovni platformi.

Wolt s prikaznim oglaševanjem v 14 dneh povečal naročila za 7 odstotkov

V iPROMu smo po pristopu »digitalno najprej« zasnovali oglaševalsko akcijo, ki je podjetju Wolt v kratkem času pomagala uspešno razširiti ciljno skupino in s komunikacijo na mobilnih napravah močno okrepiti prepoznavnost blagovne znamke Wolt med obstoječimi in novimi uporabniki.

Želeno ciljno skupino smo nagovarjali z uporabo programatičnega zakupa v slovenskih digitalnih medijih. Pri tem smo z uporabo iPROM DMP-ja natančno opredelili ciljno skupino, ki je imela izraženo nakupno namero za tovrstne storitve. Prednosti Wolta pa smo podprli z opaznimi naprednimi oglasnimi formati, prilagojenimi mobilnim napravam, z mobilnimi nativnimi oglasnimi formati in klasičnimi spletnimi pasicami.

Izzive na področju trženja na spletu zaupajte strokovnjakom

Številne blagovne znamke se zaradi kompleksnosti digitalnega ekosistema in vse večje zasičenosti na spletu obračajo na strokovnjake za oglaševalsko podporo v digitalnih medijih. V nestanovitnih in nepredvidljivih časih je lahko takšna podpora neprecenljiva. Svetujem pa vam, da se pri naložbi v digitalno oglaševanje zanesete na zaupanja vrednega partnerja, ki uspeha ne bo meril le prek ene odmevne digitalne kampanje, temveč si bo prizadeval za dolgoročno sodelovanje. Partnerja, ki bo znal v vaši zgodbi prepoznati potencial in jo pripeljati dlje od prvotno zastavljenih ciljev.

Priložnosti, ki jih nudita tehnologija in digitalni marketing, so namreč precej večje od tega, kar se običajno uporablja v praksi. Številnim podjetjem še vedno manjka kompetenc in samozavesti na področju digitalnega marketinga, kar v iPROMu rešujemo z izmenjavo znanj in izkušenj ter izobraževanjem svojih naročnikov, tudi prek uporabnih gradiv, kot je priročnik Učinkovite strategije DIGITALNO NAJPREJ v praksi. Prenesite si ga na povezavi.

Deli

O avtorju

Uroš Končar je kot spletni medijski specialist odgovoren za trženje, strateško načrtovanje trženjskih strategij in iskanje novih poslovnih priložnosti. V iPROMu je redno zaposlen od leta 2016. Prodaja in gradnja odnosov z domačimi in mednarodnimi naročniki je v podjetju iPROM njegova strast. Vsaka blagovna znamka pripoveduje edinstveno zgodbo – Urošev izziv pa je za naročnika poiskati prave digitalne platforme in izbrati tiste oglaševalske aktivnosti, ki s spodbujanjem vpletenosti uporabnikov prinašajo merljive prodajne rezultate.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv