Deli

V dobi, ko so pomembni rezultati, sproten pregled nad njimi prihrani marsikatero preglavico in pomaga ohranjati fokus na zagotavljanju poslovne rasti. Kako vam izbor KPI-jev na digitalu in njihovo dolgoročno spremljanje lahko pomaga do ciljev?

15-metrik-ki-so-se-v-digitalni-praksi-pokazale-kot-najbolj-koristne-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Uros-Koncar

V prejšnjem zapisu sem predstavil, zakaj in kako z rednim spremljanjem KPI-jev hitreje in učinkoviteje pridete do rezultatov – ti se ne bodo kazali le v odmevni kampanji, temveč v postopnem in zanesljivem izboljšanju poslovanja.

Sam sem v načrtovanju digitalne komunikacije zagovornik sodobnih pristopov, zato nastop svojih strank načrtujem dolgoročno, premišljeno – predvsem pa na podlagi pridobljenih podatkov. Pri tem z naročniki razmišljam, kateri digitalni kanali so za njihov poslovni segment najbolj učinkoviti in kako na vsakem izmed njih izbrati pravo kombinacijo nagovorov, ki bo utrjevala njihovo prepoznavnost – ta pa je ključna tako za priklic kot nakupno namero.

Vse metrike, ki jim na digitalu najpogosteje zaupamo – bodisi pri grajenju prepoznavnosti blagovne znamke, bodisi pri generiranju konverzij oziroma večanju prodaje na spletu – sem zato združil v pregledno infografiko, ki vam lahko služi kot enostaven in hiter pregled pri sprejemanju preudarnejših odločitev.

Metrike sem razdelil na:

Metrike, ki jih spremljamo pri generiranju obiska: Metrike se primarno uporablja za spremljanje generiranja prometa na spletno mesto.
Konverzijske metrike: Konverzijske metrike še ne pomenijo (nujno) dejanske prodaje, nam pa pokažejo, ali je oseba izvedla želeno akcijo, prek katere se je premaknila naprej po nakupnem lijaku.
Prihodkovne metrike: Uspeh digitalnega nastopa se ovrednoti s prihodkovnimi metrikami, ki sporočajo, kako učinkovit in dobičkonosen je potek posamezne akcije. S tem vam omogoča vpogled, kako izboljšati vsebino za večjo vpletenost, višje konverzije in večje prihodke.

15 metrik, ki so se v digitalni praksi pokazale kot najbolj koristne - iPROM Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

O avtorju

Uroš Končar je kot vodja digitalnih projektov odgovoren za strateško načrtovanje trženjskih strategij, iskanje novih poslovnih priložnosti ter gradnjo odnosov z domačimi in mednarodnimi naročniki podjetja iPROM. Vsaka blagovna znamka pripoveduje edinstveno zgodbo – Urošev izziv pa je zanjo poiskati prave digitalne platforme in izbrati tiste marketinške aktivnosti, ki s spodbujanjem vpletenosti uporabnikov prinašajo merljive prodajne rezultate.

Vsi prispevki avtorja