O avtorju

Uroš Končar je kot spletni medijski specialist odgovoren za trženje, strateško načrtovanje trženjskih strategij in iskanje novih poslovnih priložnosti. V iPROMu je redno zaposlen od leta 2016. Prodaja in gradnja odnosov z domačimi in mednarodnimi naročniki je v podjetju iPROM njegova strast. Vsaka blagovna znamka pripoveduje edinstveno zgodbo – Urošev izziv pa je za naročnika poiskati prave digitalne platforme in izbrati tiste oglaševalske aktivnosti, ki s spodbujanjem vpletenosti uporabnikov prinašajo merljive prodajne rezultate.
Kako interpretirati metrike na digitalu? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako interpretirati metrike na digitalu?

Uroš Končar

Kar v poslu šteje, so rezultati; ključni kazalniki uspešnosti (KPI-ji) pa tisti, ki zagotavljajo, da do njih pridete. Vsi pa vemo, da lahko do pričakovane rasti mine veliko časa; vseh vmesnih korakov, ki nanjo vplivajo, pa pogosto ne moremo neposredno pretvoriti v oprijemljive vrednosti.

Preberi več

O avtorju

Uroš Končar je kot spletni medijski specialist odgovoren za trženje, strateško načrtovanje trženjskih strategij in iskanje novih poslovnih priložnosti. V iPROMu je redno zaposlen od leta 2016. Prodaja in gradnja odnosov z domačimi in mednarodnimi naročniki je v podjetju iPROM njegova strast. Vsaka blagovna znamka pripoveduje edinstveno zgodbo – Urošev izziv pa je za naročnika poiskati prave digitalne platforme in izbrati tiste oglaševalske aktivnosti, ki s spodbujanjem vpletenosti uporabnikov prinašajo merljive prodajne rezultate.