Luka Andrejak za DMS: Tehnologijo umetne inteligence uporabljajmo kot sredstvo za večjo učinkovitost
Luka Andrejak je na srečanju članov Društva za marketing Slovenije delil nekaj praktičnih napotkov o uporabi umetne inteligence v digitalnem oglaševanju ter predstavil, kako tehnologije umetne inteligence uporabljamo v družbi iPROM.
Oglaševanje, ki podpira zgodbo blagovne znamke
Pri oglaševanju je postala dobra zgodba ključnega pomena za uspešnost blagovne znamke. Zgodbe, ki predstavljajo, kako, kaj in zakaj blagovna znamka nekaj ponuja, ustvarjajo razliko na trgu.
Zakaj je prepoznavanje uporabnikov prek XDID pomembno za boljše ciljanje?
Strokovnjaki v marketingu se vse bolj nagibajo k uporabi XDID načina ciljanja uporabnikov. Ta način omogoča bolj personalizirano in uporabniku prilagojeno oglaševanje, ki upošteva uporabnikovo obnašanje ter njegove (nakupne) navade na različnih napravah in kanalih. Brez temeljitega razumevanja potrošnikov, ki dnevno uporabljajo več različnih naprav, oglaševanje namreč ne bo učinkovito, pri čemer pa je potrebno pri zajemu podatkov upoštevati zakonodajo.
Umetna inteligenca v oglaševanju – resničnost ali le krilatica?
Današnja aplikativna vrednost umetne inteligence v digitalnem oglaševanju.
Programatične kreative – avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ na osnovi pametnih podatkov
Podatkovno gnani in kreativno optimizirani digitalni oglasi učinkovito dosegajo ciljna občinstva digitalnih medijev in oglaševalcem nudijo tisto, kar ti plačajo: natančno nagovarjanje slehernega posameznika ali interesne skupine uporabnikov.
Tehnološki trendi programatičnega oglaševanja
Danes lahko med programatičnim in digitalnim oglaševanjem potegnemo vzporednico. Programatično oglaševanje pomeni veliko več kot zgolj avtomatizacijo postopkov trgovanja. S številnimi tehnološkimi rešitvami oglaševalcem zagotavlja, da bodo njihove kampanje veliko bolj učinkovite, nadzorovane in skladne s cilji, ki jih zasledujejo. S tem pridobijo tako naročniki (oglaševalci oz. agencije) kot ponudniki oglasnega prostora (založniki).
iPROM na konferenci SymfonyLive London 2015
Septembra se je v Londonu odvijala SymfonyLive konferenca, ki jo je obiskal tudi del ekipe iPROM.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 30
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 13
- Dejan Levičar 1
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 34
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 23
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 25
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 27
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1