Deli

Luka Andrejak je na srečanju članov Društva za marketing Slovenije delil nekaj praktičnih napotkov o uporabi umetne inteligence v digitalnem oglaševanju ter predstavil, kako tehnologije umetne inteligence uporabljamo v družbi iPROM.

Luka Andrejak za DMS: Tehnologijo uporabljajmo kot sredstvo za večjo učinkovitost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Luka Andrejak

Umetna inteligenca je postala ključen element v digitalnem oglaševanju, ki omogoča podjetjem optimizacijo oglaševalskih prizadevanj in doseganje boljših rezultatov. V digitalnem svetu, kjer se oglaševalska krajina nenehno spreminja in postaja vse bolj kompleksna, umetna inteligenca prinaša inovativne rešitve, ki izboljšujejo učinkovitost oglaševalskih kampanj.

Luka Andrejak, vodja razvoja projektov v družbi iPROM, je na srečanju s primeri iz prakse predstavil, kako v družbi iPROM uporabljamo umetno inteligenco v digitalnem oglaševanju.

Po mnenju Andrejaka bo umetna inteligenca močno spremenila digitalno oglaševanje. Z uporabo naprednih algoritmov in strojnega učenja, umetna inteligenca omogoča analizo velikih količin podatkov in pridobivanje pomembnih vpogledov o ciljnem občinstvu. A v digitalnem oglaševanju pri uporabi umetne inteligence ne gre zgolj za izbiro ciljne skupine, pač pa jo v ozadju uporabljamo še za veliko drugih dejavnosti, kot so segmentacija, strategija in izbira pravih formatov. Umetna inteligenca tako pomaga avtomatizirati celoten proces, uporabimo pa jo lahko za optimizacijo analitičnih procesov in napovedovanje.

Na podlagi velikih količin podatkov nam lahko pomaga identificirati uporabnike, kar imenujemo dinamično ciljanje, hkrati pa na podlagi tega omogoča personalizacijo vsebin. Oglasna sporočila je mogoče prilagoditi zanimanjem, preferencam in potrebam posameznega uporabnika. S tem se ustvarja bolj relevantno in privlačno oglaševalsko sporočilo, na katerega se bo ciljno občinstvo bolj verjetno odzvalo. Poleg personalizacije prinaša umetna inteligenca tudi optimizacijo oglaševalskih strategij. Z njo je mogoče določiti najboljše časovne točke za prikazovanje oglasov. S tem lahko po besedah Andrejaka veliko učinkoviteje izkoriščamo oglaševalski proračun in dosegamo večji donos naložbe.

Kot pri vsaki tehnologiji, pa tudi pri uporabi umetne inteligence v digitalnem oglaševanju obstajajo nekateri izzivi, ki jih je treba upoštevati. Zasebnost in varnost podatkov sta ključni vprašanji, zato je pomembno, da podjetja dosledno upoštevajo pravila in predpise ter skrbijo za varovanje zasebnosti svojih uporabnikov. Poleg tega je pomembno, da podjetja ohranijo nadzor nad svojimi podatki in oglaševalskimi strategijami.

»Umetna inteligenca bo močno posegla v digitalno oglaševanje, vprašanje je le, kako bomo rešitve implementirali. Če bomo uporabljali enake rešitve, bomo dobivali podobne rezultate,« pojasnjuje izziv Andrejak.

Andrejak je še poudaril, da je zelo pomembno, kako učimo sisteme umetne inteligence. Svetuje, da podjetja sama učijo svoje modele umetne inteligence, ji dajo na voljo vse podatke o podjetju, ki pa naj ne bodo na voljo vsem. Kljub tem izzivom je uporaba umetne inteligence v digitalnem oglaševanju ključna za uspešno poslovanje v digitalni dobi.

Povzetek predavanja je bil prvotno objavljen na spletni strani Društva za marketing Slovenije v prispevku Umetna inteligenca ne bo ukinila delovnih mest, jih bo pa spremenila.

Deli

O avtorju

Luka Andrejak je samostojni podjetnik in programer z izkušnjami predvsem s področja programatičnega ekosistema, znotraj katerega raziskuje nove tehnološke rešitve. Njegova edinstvena spoznanja, do katerih je prišel s svojim neumornim delom in predanim raziskovanjem, uspešno pomagajo pri dopolnitvi iPROMovih tehničnih rešitev. Njegov pogled seže v mednarodne vode, zato so storitve, ki jih Luka danes ponuja še posebej pomembne pri pripravi iPROMa za vstop na tuje trge.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv