Na kaj mora letos staviti avtomobilska panoga, da ne podoživi lanskega leta?
Avtomobilska panoga se danes kljub impresivnim številkam, ki jih je, gledano na svetovni ravni, dosegala v preteklih letih (68,2 milijona prodanih avtomobilov v 2018 in 65,5 milijona v 2019), sooča s številnimi izzivi. Ukrepi proti širjenju pandemije so povzročili zaprtje proizvodnih obratov, motnje v oskrbovalnih verigah in upad obiska na prodajnih mestih. Po drugi strani pa v tem letu beležimo ponovno zanimanje za nakup avtomobilov. Kako avtomobilska panoga prestaja izzive in kje smo po letošnjem prvem četrtletju?
Leon Brenčič za Marketing magazin: V nestanovitnih časih najuspešnejši gradijo mostove
Direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič je za Marketing magazin povzel ključne izzive in trende, ki so zaznamovali digitalno oglaševanje v preteklem letu, ter zaupal recept za učinkovito doseganje potrošnikov in odgovarjanje na njihove potrebe v novi resničnosti.
Leon Brenčič za Društvo za marketing Slovenije: Aktualne razmere zaznamuje digital na dopingu
iPROM in Valicon sta oktobra na webinarju v sklopu dogodkov iPROM Akademije predstavila podrobneše rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih potrošnikov. Društvo za marketing Slovenije se je še dodatno poglobilo v izsledke raziskave in z Leonom Brenčičem, direktorjem odnosov z naročniki v iPROMu, ter Matjažem Robinšakom, partnerjem v Valiconu, raziskalo, kako naj se marketing odzove na nastale razmere in kaj lahko pričakujemo v naslednjih mesecih.
Nakupna pot v novi resničnosti: digitalni kanali prevladujejo, sporočila je treba prilagoditi posameznim ciljnim skupinam in aktualnim potrebam
Marketing magazin se je konec oktobra udeležil webinarja v sklopu dogodkov iPROM Akademije, kjer sta Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu in Matjaž Robinšak, partner v raziskovalni hiši Valicon spregovorila o tem, kako se je spremenila nakupna pot po prvem epidemiološkem valu in kaj je pomembno danes z vidika načrtovanja tržnokomunikacijskih aktivnosti.
Leon Brenčič za InStore: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od spleta
Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je za revijo InStore osvetlil izsledke raziskave iPROMa in Valicona o nakupni poti v turizmu, bančništvu in telekomunikacijah v letu 2020.
Nova resničnost je nedvomno spremenila navade potrošnikov in spodbudila nakupovanje živil prek spleta
Pred kratkim sem na Biotehniški fakulteti predaval o digitalizaciji nakupnih navad v segmentu potrošnje živil. Ob pripravah na predavanje sem se ujel pri razmišljanju, da je pospešena digitalizacija zajela prav vse industrije. Danes lahko kos dobrega mesa prvovrstne slovenske reje naročimo preprosto kar na spletu. Vsesplošna digitalizacija je zajela tudi prehrambno industrijo, kjer so prisotnost do sedaj krepile le najnaprednejše blagovne znamke. Danes digitalni svet predstavlja stičišče družbenega delovanja, nakupovanje živil na spletu pa v letošnjem letu beleži skokovito rast, saj se potrošniki prilagajajo razmeram in se zaradi varnosti izogibajo obiskom večjih nakupovalnih središč ali pa izkoriščajo možnost nakupa prek spleta in dostave na dom.
Leon Brenčič za Marketing magazin: »Koronaukrepi« in vrnitev QR-kod
Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o tem, kakšen potencial imajo v Sloveniji QR-kode po sprostitvi vseh ukrepov po prvem valu epidemije.
Leon Brenčič za Marketing magazin: Kam vlagati to jesen ali katere naložbe v digitalne kanale se vam bodo dolgoročno obrestovale?
Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v septembrski kolumni za Marketing magazin razmišljal o tem, kako z učinkovitim oglaševanjem ohraniti stabilno poslovanje v zadnjem, odločilnem četrtletju.
Leon Brenčič za Marketing magazin: Je digitalni marketing že vstopil v industrijo 4.0?
Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v kolumni za Marketing magazin pisal o eksponentnem napredku industrije 4.0, ki digitalnemu marketingu pripisuje še večjo vlogo.
Leon Brenčič za Društvo za marketing Slovenije: Prerazporeditev medijskih proračunov je imela velik vpliv na digitalne medije
Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je v predavanju za Društvo za marketing Slovenije posvetil medijskim proračunom, ki v veliki meri doživljajo spremembe. Prerazporeditev proračunov je imela velik vpliv na digitalne medije, ki so praviloma dobili večji del kolača.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 30
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 13
- Dejan Levičar 1
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 34
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 23
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 25
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 27
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1