
Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (2. del)
V prejšnjem blogu sem pisal o pomenu uporabniške in potrošniške izkušnje s poudarkom na digitalni potrošniški izkušnji. V tem zapisu pa bom izpostavil ključne mite in priporočila za oblikovanje boljše potrošniške izkušnje.

Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (1. del)
Vse zmogljivejša tehnologija močno preobraža nakupne navade in pričakovanja potrošnikov. Snovanje uporabniške izkušnje (UX) je nadomestilo ustvarjanje potrošniške izkušnje (CX), ki temelji na ustvarjanju doživetij na celotni (digitalni) prodajni verigi, s presežkom pričakovanj.

Svet oglaševanja 2018: Digitalne taktike in orodja, ki jih morate poznati!
V tem zapisu so predstavljeni digitalne taktike in orodja, ki jih bodo marketinški strokovnjaki v letu 2018 vključevali v digitalne strategije.

Personalizacija (2. del): Zakaj prilagajanje oglasnih vsebin deluje?
Vse več podjetij se poslužuje personalizacije oglasnih sporočil, ki morajo biti pisana na kožo potrošnikom, ti pa s svojim vedenjem narekujejo vedno večjo potrebo po natančno usmerjeni oglasni vsebini.

Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1. del): Taktike za implementacijo
Z napredno tehnologijo trženja prihaja množica podatkov, ki ob natančnem vpogledu oglaševalcem omogoča nagovarjanje svojih potencialnih kupcev ob pravem trenutku, kar jih učinkovito spodbuja k nakupu. Kljub številnim priložnostim, ki jih nudi nova tehnologija, je pri snovanju zgodb o uspehu strategija še vedno poglavitnega pomena. Najpomembnejša komponenta je zagotovo način dostave personaliziranega oglaševalskega sporočila – ob pravem času, na pravem mestu.

V središču sodobne strategije so podatki
Dobra novica je, da je tehnologija danes tako napredovala, da podatki o uporabnikih izboljšujejo možnosti za doseganje boljših poslovnih rezultatov. Dejstvo pa je, da njihovega potenciala podjetja (še) ne izkoriščajo v celoti.

Iskalniška poizvedba: darila, prazniki, 2016
Spletno raziskovanje prazničnih nakupovalnih navad kaže, da vse več potrošnikov nakupuje tako, da pred nakupom o izdelkih opravi temeljito poizvedbo na internetu. Da boste svojim kupcem v (pred)prazničnem času ponudili dovolj relevantnih informacij in si pri potrošnikih zagotovili ustrezen priklic, vam podajam nekaj konkretnih nasvetov, ki vam bodo pomagali vrhunec leta pričakati zmagoslavno.

Strateško v novo leto
Četudi smo komaj dobro zaključili s kampanjami ob začetku novega šolskega leta in v zraku še vedno čutimo poletje, se za mnoge v naši industriji v ozadju že odvijajo priprave za zadnji vrhunec v letu – božično-novoletne praznike. Ti bodo v ultimativni decembrski etapi preizkusili vse znanje in sposobnosti oglaševalcev v boju za izstopajoče aktivacije in pozornost uporabnikov.

Merjenje je tisto, kar naredi marketing znanost
Oglasna kampanja je lahko kreativni presežek, ki pripelje do dobrih prodajnih rezultatov ali pa zgrešen projekt, kjer zapravljate svoj čas in denar.
Avtorji
- Alena Selimović 1
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 23
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 5
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 29
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 6
- Maja Gorjanc 3
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Miha Rejc 14
- Miloš Suša 17
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 14
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 19
- Simon Struna 10
- Slaven Petrovič 7
- Tomaž Tomšič 12
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11