
Strateško v novo leto
Četudi smo komaj dobro zaključili s kampanjami ob začetku novega šolskega leta in v zraku še vedno čutimo poletje, se za mnoge v naši industriji v ozadju že odvijajo priprave za zadnji vrhunec v letu – božično-novoletne praznike. Ti bodo v ultimativni decembrski etapi preizkusili vse znanje in sposobnosti oglaševalcev v boju za izstopajoče aktivacije in pozornost uporabnikov.

Merjenje je tisto, kar naredi marketing znanost
Oglasna kampanja je lahko kreativni presežek, ki pripelje do dobrih prodajnih rezultatov ali pa zgrešen projekt, kjer zapravljate svoj čas in denar.
Avtorji
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 5
- Andrej Ivanec 17
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 5
- Igor Mali 11
- Leon Brenčič 22
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 6
- Maja Gorjanc 2
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 2
- Miha Rejc 8
- Miloš Suša 12
- Nejc Lepen 11
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 1
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 11
- Simon Struna 8
- Slaven Petrovič 6
- Tomaž Tomšič 9
- Uroš Končar 9