O avtorju

Leon Brenčič je v družbi iPROM zaposlen od leta 2016, kjer vodi prodajo in odnose z naročniki. Je odgovoren za usklajevanje ekipe medijskega oddelka z vidika prodaje in doseganja prodajnih rezultatov. Je poznavalec inovativnih prodajnih pristopov in ima bogate izkušnje na področju zaznavanja potreb naročnikov s področja sodobnih komunikacij. Poslovno se je s spletnimi mediji srečal že leta 2007. V prostem času Leon raziskuje digitalne trženjske koncepte v panogah kot so avtomobilizem, bančništvo, FMCG, zabavna elektronika in druge. Po duši je raziskovalec novih poslovnih priložnosti, kar s svojo vnemo prenaša tako med ekipo kot med naročnike.
Leon Brenčič za Delo: Pridobivanje strank je lažje, če je jasno, zakaj podatki - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Delo: Pridobivanje strank je lažje, če je jasno, zakaj podatki

Leon Brenčič

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v prispevku za Delo pojasnil, zakaj so podjetja, ki poslujejo skladno z uredbo GDPR, korak pred tekmeci.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega močne blagovne znamke in vrhunski sšportniki - iPROM - Novice iz sveta

Leon Brenčič za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega močne blagovne znamke in vrhunski športniki?

Leon Brenčič

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je v kolumni za Marketing magazin razpisal o odnosu do »branding« in »performance« marketinga. Sta torej pristopa zares tekmeca ali preprosto tvorita dober tandem in prek sinergij ustvarjata dolgoročne zmage?

Preberi več
S povezovanjem pravih kompetenc do zastavljenih ciljev in presežkov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič - Naslovan

S povezovanjem pravih kompetenc do zastavljenih ciljev in presežkov

Leon Brenčič

Ustvarjanje presežkov je cilj vsakega uspešnega podjetja, ki za doseganje zastavljenih ciljev skrbno načrtuje svoje aktivnosti, jih spremlja, uravnava in optimizira ter na koncu preseže. Presežki so plod usklajenosti med blagovno znamko in agencijami. Ključ do uspeha blagovne znamke tako leži v odličnosti vseh vidikov marketinške strategije, ki jo pripravlja agencija za naročnika. V praksi je to velikokrat najlažje doseči s specializacijo in sodelovanjem med različnimi agencijami.

Preberi več
Oglaševanje na osnovi podatkov: Analiza prodajnih podatkov in taktike digitalnega oglaševanja, ki neposredno pospešujejo prodajo (4. del) - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič - Naslovna

Oglaševanje na osnovi podatkov: Analiza prodajnih podatkov in taktike digitalnega oglaševanja, ki neposredno pospešujejo prodajo (4. del)

Leon Brenčič

Blagovne znamke, ki imajo jasno določeno podatkovno marketinško strategijo ter vpogled v potrebe svojih potrošnikov, le-te s prilagojenimi aktivnostmi nagovarjajo bolj celostno in učinkovito.

Preberi več
Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij - iPROM - Mnenja strokovnjakov – Leon Brenčič

Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (2. del)

Leon Brenčič

V prejšnjem blogu sem pisal o pomenu uporabniške in potrošniške izkušnje s poudarkom na digitalni potrošniški izkušnji. V tem zapisu pa bom izpostavil ključne mite in priporočila za oblikovanje boljše potrošniške izkušnje.

Preberi več
Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (1. del)

Leon Brenčič

Vse zmogljivejša tehnologija močno preobraža nakupne navade in pričakovanja potrošnikov. Snovanje uporabniške izkušnje (UX) je nadomestilo ustvarjanje potrošniške izkušnje (CX), ki temelji na ustvarjanju doživetij na celotni (digitalni) prodajni verigi, s presežkom pričakovanj.

Preberi več
Svet oglaševanja 2018: Digitalne taktike in orodja, ki jih morate poznati! - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Svet oglaševanja 2018: Digitalne taktike in orodja, ki jih morate poznati!

Leon Brenčič

V tem zapisu so predstavljeni digitalne taktike in orodja, ki jih bodo marketinški strokovnjaki v letu 2018 vključevali v digitalne strategije.

Preberi več
Personalizacija (2. del): Zakaj prilagajanje oglasnih vsebin deluje? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Personalizacija (2. del): Zakaj prilagajanje oglasnih vsebin deluje?

Leon Brenčič

Vse več podjetij se poslužuje personalizacije oglasnih sporočil, ki morajo biti pisana na kožo potrošnikom, ti pa s svojim vedenjem narekujejo vedno večjo potrebo po natančno usmerjeni oglasni vsebini.

Preberi več
Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1.del): Taktike za implementacijo

Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1. del): Taktike za implementacijo

Leon Brenčič

Z napredno tehnologijo trženja prihaja množica podatkov, ki ob natančnem vpogledu oglaševalcem omogoča nagovarjanje svojih potencialnih kupcev ob pravem trenutku, kar jih učinkovito spodbuja k nakupu. Kljub številnim priložnostim, ki jih nudi nova tehnologija, je pri snovanju zgodb o uspehu strategija še vedno poglavitnega pomena. Najpomembnejša komponenta je zagotovo način dostave personaliziranega oglaševalskega sporočila – ob pravem času, na pravem mestu.

Preberi več
V središču sodobne strategije so podatki - Leon Brenčič

V središču sodobne strategije so podatki

Leon Brenčič

Dobra novica je, da je tehnologija danes tako napredovala, da podatki o uporabnikih izboljšujejo možnosti za doseganje boljših poslovnih rezultatov. Dejstvo pa je, da njihovega potenciala podjetja (še) ne izkoriščajo v celoti.

Preberi več

O avtorju

Leon Brenčič je v družbi iPROM zaposlen od leta 2016, kjer vodi prodajo in odnose z naročniki. Je odgovoren za usklajevanje ekipe medijskega oddelka z vidika prodaje in doseganja prodajnih rezultatov. Je poznavalec inovativnih prodajnih pristopov in ima bogate izkušnje na področju zaznavanja potreb naročnikov s področja sodobnih komunikacij. Poslovno se je s spletnimi mediji srečal že leta 2007. V prostem času Leon raziskuje digitalne trženjske koncepte v panogah kot so avtomobilizem, bančništvo, FMCG, zabavna elektronika in druge. Po duši je raziskovalec novih poslovnih priložnosti, kar s svojo vnemo prenaša tako med ekipo kot med naročnike.