Deli

Direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič je za Marketing magazin povzel ključne izzive in trende, ki so zaznamovali digitalno oglaševanje v preteklem letu, ter zaupal recept za učinkovito doseganje potrošnikov in odgovarjanje na njihove potrebe v novi resničnosti.

Leon Brenčič za Marketing magazin: Nestanovitni časi zahtevajo večjo odzivnost in prilagodljivost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Kot ugotavlja Leon, sta v hitro spreminjajočem se okolju ključni konkurenčni prednosti blagovnih znamk in marketinških agencij agilnost in prilagodljivost. Uspešna podjetja izkoriščajo lastne digitalne kanale in se poslužujejo predvsem kampanj »digitalno najprej«, ki jih kombinirajo z aktivacijami na prodajnih mestih. Bolj inovativne in napredne blagovne znamke izkoriščajo lastno medijsko infrastrukturo, gradijo nove digitalne medijske ekosisteme ter razvijajo sodobne poslovne modele D2C za doseganje večje povezljivosti kanalov in učinkovitosti oglaševanja.

Tudi podjetja, ki so se že pred epidemijo dobro znašla na digitalnem parketu, so okrepila komunikacijo na digitalnih kanalih, prilagodila poslovanje novim razmeram in se osredotočila na potrošniško izkušnjo.

Kot pravi Leon, so personalizirano nagovarjanje potrošnikov, rast spletnega nakupovanja ter učinkovita kombinacija ustvarjalnosti in tehnologije ključni trendi digitalnega oglaševanja v preteklem letu. Kot napoveduje, se jim bodo v prihodnje pridružili še poenostavljanje postopkov snovanja digitalnih oglasnih akcij, centralizirano upravljanje oglasnih akcij na digitalnih platformah ter prilagajanje vsebine glede na odziv in rezultate v realnem času.

Ključno je »poznavanje in nenehno spremljanje nakupnega vedenja potrošnikov«, s tem pa tudi »nenehno pridobivanje novih in osveženih podatkov, ki so odraz dejanskega stanja in osnova za načrtovanje učinkovitih oglaševalskih aktivnosti,« še dodaja Leon.

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji Marketing magazina v rubriki Kolummna aprila 2021 z naslovom V nestanovitnih časih najuspešnejši gradijo mostove (str. 18).

Deli

O avtorju

Leon Brenčič je v družbi iPROM zaposlen od leta 2016, kjer vodi prodajo in odnose z naročniki. Je odgovoren za usklajevanje ekipe medijskega oddelka z vidika prodaje in doseganja prodajnih rezultatov. Je poznavalec inovativnih prodajnih pristopov in ima bogate izkušnje na področju zaznavanja potreb naročnikov s področja sodobnih komunikacij. Poslovno se je s spletnimi mediji srečal že leta 2007. V prostem času Leon raziskuje digitalne trženjske koncepte v panogah kot so avtomobilizem, bančništvo, FMCG, zabavna elektronika in druge. Po duši je raziskovalec novih poslovnih priložnosti, kar s svojo vnemo prenaša tako med ekipo kot med naročnike.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv