Andrej Ivanec za InStore: iPROM Retail trgovcem prinaša celovit nabor rešitev za krepitev blagovne znamke na spletu ter pospeševanje prodaje
iPROM Retail je storitev, prilagojena panogi trgovine in trendom, ki vplivajo nanjo. Združuje več kot 20-letne izkušnje iPROMa s področja krepitve blagovnih znamk na spletu in pospeševanja prodaje prek spleta. Vanjo smo vključili vse svoje rešitve, s katerimi lahko trgovci učinkoviteje nagovorijo potrošnike v vsaki fazi nakupnega procesa. Temelji na uporabi podatkov za prilagajanje oglaševanja na način, da trgovec kar najbolje izkoristi svoja oglaševalska sredstva in ima nadzor nad lastnimi podatki.
Zakaj prikazno oglaševanje prevladuje med oglaševalci
Aktualna raziskava iPROMa in Valicona kaže, da je prikazno oglaševanje najbolj priljubljena oblika digitalnega oglaševanja tudi med domačimi blagovnimi znamkami. V zapisu boste izvedeli, kje se skriva njegova moč, zakaj mu vodilni oglaševalci dajejo prednost in kakšne rezultate z njim dosegajo na spletu.
Andrej Ivanec za Marketing magazin: Medijska potrošnja v Sloveniji se povečuje
Nova raziskava iPROMa in Valicona o medijski potrošnji v Sloveniji kaže, da je vsepovezan potrošnik, o katerem smo govorili že leta 2018, postal v letu 2021 še bolj povezan, še bolj digitalno pismen in še bolj aktiven uporabnik digitalnih medijev.
Andrej Ivanec za Marketing magazin: Tanka meja med frekvenco in vsiljivostjo
Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o tem, kako v iPROMU z dolgoletnim znanjem in s pravimi tehnološkimi orodji preprečujemo, da je ponovno ciljanje strašljiva izkušnja za spletnega uporabnika.
Štirje napotki, kako v digitalnih medijih v času epidemije COVID-19 izstopiti iz povprečja
Oglaševanje v digitalnih medijih ni namenjeno le povečanju prodaje, temveč lahko stroškovno učinkovito izboljša prepoznavnost blagovne znamke, saj nam v teh nepredvidljivih časih pomaga doseči točno določeno ciljno občinstvo, ki je za naša oglasna sporočila odprto. V času COVID-19 je namreč javnost močno razdeljena, prilagajanje sporočil in natančno doseganje ciljnih skupin pa danes odločilno.
Zaščita in varnost blagovne znamke kot pomembni prednosti prikaznega oglaševanja v času epidemije
Prikazano oglaševanje močno prevladuje med oblikami oglaševanja v času epidemije, saj med drugim omogoča tudi zaščito in varnost blagovne znamke.
Andrej Ivanec za Marketing magazin: 17 odstotkov več sredstev za digitalno oglaševanje v 2020
Andrej Ivanec se je z Marketing magazin pogovarjal o tem, kako realen je podatek o tem, da bodo digitalne multinacionalke v Sloveniji letno ustvarile za okoli 100 milijonov evrov prometa.
Kontinuirana prisotnost avtomobilske znamke na spletu je danes ključna
Avtomobilizem je poleg turizma panoga, ki se v novi resničnosti sooča s številnimi spremembami. Strokovnjaki napovedujejo, da bo med prvimi, ki bo v prihodnosti prisiljena preoblikovati svoje poslovne modele verjetno v smeri delitvene ekonomije, e-mobilnosti in povezanih avtomobilov. Kako točno bo potekal ta razvoj, je v tem trenutku težko napovedati. Kar pa strokovnjaki za trženje zaznavajo že danes, pa je dejstvo, da se je nakupna pot pri avtomobilih in povezanih storitvah še močneje preselila na digitalne kanale.
Andrej Ivanec za Delo: Del prodaje avtomobilov se bo še bolj preselil na splet
Direktor medijskega načrtovanja v iPROMu Andrej Ivanec se je z Delom pogovarjal o pomenu digitalnih kanalov za avtomobilske blagovne znamke.
Andrej Ivanec za Delovo poslovno revijo Svet kapitala: Devetkrat hitrejše okrevanje blagovnih znamk, ki med krizo niso prenehale oglaševati
Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, se je s poslovno revijo Svet kapitala pogovarjal o nujnosti ciljno usmerjenega oglaševanja v novi resničnosti.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 32
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 13
- Dejan Levičar 1
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 34
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 23
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 25
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 27
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1