O avtorju

Anže Hribar je specialist za iskalni marketing. Izkušnje s področja razvoja spletnih strani in trgovin je učinkovito integriral v pripravo strategij in optimizacijo oglaševalskih kampanj na iskalnikih in družbenih omrežjih.
Ne zamudite vzpona mobilnega oglaševanja

Ne zamudite vzpona mobilnega oglaševanja!

Anže Hribar

Kljub občutni porasti mobilnega oglaševanja je med oglaševalci še vedno moč zaslediti zadržek do naložb v ta segment. Kaj pa so – poleg samih številk – ostale prednosti mobilnega oglaševanja?

Preberi več
Optimizirajte svoje kampanje AdWords s 3 pomembnimi Googlovimi novostmi - iPROM - Mnenja strokovnjakov-  Anže Hribar

Optimizirajte svoje kampanje AdWords s 3 pomembnimi Googlovimi novostmi

Anže Hribar

Google nam je na področju iskalnih oglasov v letu 2016 pripravil ogromno novosti. Od ukinitve oglasnih pozicij na desni strani in razširjenih tekstovnih oglasov, do možnosti prilagajanja modifikatorja najvišje ponudbe za CPC glede na izbrani tip naprave.

Preberi več
Spremembe oglasnih pozicij AdWords - iPROM Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Spremembe oglasnih pozicij AdWords

Anže Hribar

Spremenjeni prikaz oglasov na iskalniku Google, ki je stopil v veljavo z mesecem februarjem, je oglaševalce postavil pred nove izzive, saj bodo morali prilagoditi svoje strategije zakupa ključnih besed. Ste pripravljeni?

Preberi več

O avtorju

Anže Hribar je specialist za iskalni marketing. Izkušnje s področja razvoja spletnih strani in trgovin je učinkovito integriral v pripravo strategij in optimizacijo oglaševalskih kampanj na iskalnikih in družbenih omrežjih.