Deli

Strategije ciljanja v oglaševanju se že dolgo soočajo z očitkom pristranskosti, saj se tradicionalne metode zanašajo na predpostavke o demografskih podatkih in ne uspejo natančno predstaviti raznolike in spreminjajoče se narave sodobnih potrošnikov. Posledično se številne blagovne znamke trudijo učinkovito doseči in aktivirati svoje ciljno občinstvo, kar je povzročilo frustracije uporabnikov digitalnih medijev in porast tehnologije za blokiranje oglasov. iPROM Private DMP kot rešitev za upravljanje prvoosebnih podatkov spreminja način razmišljanja in določa nova pravila ciljanja.

Kot vodilna platforma za upravljanje prvoosebnih podatkov iPROM Private DMP ponuja rešitev za problem pristranskosti ciljanja z oglasi z uporabo taktik ciljanja, ki vključujejo metodo določanja podobnih uporabnikov (look-alike) in uporabo strojnega učenja. V tem blogu bomo raziskali vlogo prvoosebnih podatkov in kako rešitev Ad-Tech iPROM Private DMP spreminja način, kako lahko blagovne znamke dosežejo in pritegnejo svoje stranke.

Odpravljanje pristranskosti pri ciljanju z oglasi: zakaj je iPROM Private DMP vodilna rešitev za ta izziv - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Prvoosebni podatki za identificiranje ciljnega občinstva

Kot vodja trženja vedno iščete načine za izboljšanje svojih strategij ciljanja in zakupa oglasnega prostora v medijih, da dosežete pravo občinstvo s pravim sporočilom ob pravem času. Rešitve, ki se v panogi vse bolj uveljavljajo, so uporaba prvoosebnih podatkov, ciljanje na osnovi vedenjskih vzorcev in uporaba strojnega učenja.

Prvoosebni podatki so informacije v obliki na primer digitalne sledi, ki jih blagovna znamka ali podjetje zbira o svojih obstoječih in potencialnih strankah. Ti podatki so zelo dragoceni, saj so zbrani neposredno prek lastnega medija in niso kupljeni od tretje osebe ali pridobljeni iz zunanjih virov. Prvoosebni podatki lahko vključujejo demografske podatke strank, vedenje, preference in interakcije z blagovno znamko.

Ciljanje na osnovi podobnosti v vedenju (metoda look-alike) je tehnika strojnega učenja, ki uporablja prvoosebne podatke za prepoznavanje in ciljanje novih potencialnih kupcev, ki so podobni obstoječim kupcem blagovne znamke. Algoritem analizira značilnosti in vedenje trenutnih kupcev blagovne znamke in te informacije uporablja za prepoznavanje in ciljanje novih potencialnih kupcev s podobnimi lastnostmi in vedenjem. To omogoča blagovni znamki, da doseže nove ciljne skupine, ki jih bodo verjetno zanimali njeni izdelki ali storitve. To pa poveča možnosti za uspešno konverzijo.

Prvoosebni podatki za identificiranje ciljnega občinstva - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Prvoosebni podatki za učinkovitejše oglaševalske strategije

Ena od prednosti uporabe prvoosebnih podatkov in ciljanja po metodi podobnih uporabnikov je, da lahko pomaga zmanjšati pristranskost pri ciljanju z oglasi in zakupu oglasnega prostora v medijih. Tradicionalne metode ciljanja se pogosto opirajo na predpostavke o tem, kdo je ciljno občinstvo in kakšne so njegove demografske kategorije ali zanimanja. To lahko privede do nenamernih pristranskosti in stereotipov, ki morda ne odražajo natančno raznolike in razvijajoče se narave ciljne publike. Z uporabo prvoosebnih podatkov in strojnega učenja lahko blagovne znamke premagajo te pristranskosti ter natančneje in učinkoviteje dosežejo svoje ciljno občinstvo.

Poleg zmanjšanja pristranskosti lahko prvoosebni podatki in ciljanje po metodi podobnih uporabnikov izboljšajo tudi vsebinsko ustreznost oglasov, saj se ti prilagojeno prikazujejo ciljnemu občinstvu. Z uporabo podatkov o zanimanjih in preferencah ciljnega občinstva lahko blagovne znamke ustvarijo oglase, ki so za uporabnika bolj pomembni in prilagojeni njemu. To poveča možnosti za uspešno konverzijo in izboljša splošno komunikacijsko izkušnjo blagovne znamke za ciljno občinstvo.

Prvoosebni podatki za učinkovitejše oglaševalske strategije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Skladnost z uredbo EU o zasebnosti z uporabo prvoosebnih podatkov

Drug pomemben vidik za blagovne znamke je skladnost s predpisi o zasebnosti uporabnikov in varovanju osebnih podatkov, kot je Splošna uredba EU o varstvu podatkov (GDPR). iPROM Private DMP je prva platforma za upravljanje podatkov, ki je zasnovana tako, da blagovnim znamkam pomaga pri izpolnjevanju teh predpisov, medtem ko lahko še vedno uporablja prvoosebne podatke za ciljanje in zakup oglasnega prostora v medijih. Kot ena od prvih evropskih platform za upravljanje prvoosebnih podatkov ponuja iPROM Private DMP vrsto funkcij in orodij, ki blagovnim znamkam pomagajo upravljati njihove prvoosebne podatke na zakonsko skladen in pregleden način.

Skladnost z uredbo EU o zasebnosti z uporabo prvoosebnih podatkov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Z uporabo platforme iPROM Private DMP lahko strokovnjaki in odločevalci za trženje že danes zagotovijo svojo zakonsko skladnost z GDPR-jem in izkoristijo dragocene vpoglede o svojih kupcih za ustvarjanje ciljno usmerjenih, prilagojenih kampanj, ki spodbujajo vpliv blagovne znamke in rast poslovanja.

Ste pripravljeni in opolnomočeni za vse te spremembe in bolj prodorne načine oglaševanja v prihodnosti? Preberite več o platformi iPROM Private DMP in se obrnite na našega strokovnjaka za podatke, ki vam bo pomagal doseči vaše trženjske cilje.

Deli

O avtorju

Simon Struna med strokovno javnostjo velja za enega izmed vodilnih poznavalcev infrastrukture za digitalno oglaševanje. V iPROMu kot specialist za programatični ekosistem raziskuje programatični zakup in možnosti integracije komercialnih vsebin v internet stvari. V iPROMu je redno zaposlen od leta 2012 in je eden izmed pomembnejših članov ekipe za mednarodno širitev družbe iPROM.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv