O avtorju

Simon Struna med strokovno javnostjo velja za enega izmed vodilnih poznavalcev infrastrukture za digitalno oglaševanje. V iPROMu kot specialist za programatični ekosistem raziskuje programatični zakup in možnosti integracije komercialnih vsebin v internet stvari. V iPROMu je redno zaposlen od leta 2012 in je eden izmed pomembnejših članov ekipe za mednarodno širitev družbe iPROM.
Kateri programatični oglaševalskotehnološki trendi bodo vroči v 2024 - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Kateri programatični oglaševalskotehnološki trendi bodo vroči v 2024?

Simon Struna

Programatično oglaševanje je v zadnjih letih doživelo meteorski vzpon. Po podatkih Statiste je bil svetovni trg programatičnega oglaševanja v letu 2023 vreden kar 558 milijard ameriških dolarjev, kar predstavlja približno 11-odstotno povečanje naložb v programatično digitalno oglaševanje v primerjavi z letom prej. Ta rast ni le odraz razvijajoče se digitalne krajine, temveč tudi naraščajočega zaupanja oglaševalcev v programatične platforme. To jasno kaže na zrelost sektorja in njegovo ključno vlogo v prihodnosti digitalnega oglaševanja.
V nadaljevanju izpostavljam ključne trende v programatičnem oglaševanju, ki bodo, kot predvidevam, zaznamovali tekoče leto.

Preberi več
Oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca – neizogibna prihodnost blagovnih znamk - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca – neizogibna prihodnost blagovnih znamk

Simon Struna

V digitalni dobi, kjer je konkurenca le klik stran, se blagovne znamke soočajo z nenehnim pritiskom, da ostanejo korak pred konkurenco. V središču te evolucije so oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca (AI), ki igrajo ključno vlogo pri oblikovanju prihodnosti oglaševanja in medijskega zakupa. Blagovne znamke, ki zanemarjajo te tehnološke preboje, se lahko znajdejo v nevarnem položaju, saj v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju ne bodo konkurenčne.

Preberi več
Odpravljanje pristranskosti pri ciljanju z oglasi: zakaj je iPROM Private DMP vodilna rešitev za ta izziv - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Odpravljanje pristranskosti pri ciljanju z oglasi: zakaj je iPROM Private DMP vodilna rešitev za ta izziv

Simon Struna

Strategije ciljanja v oglaševanju se že dolgo soočajo z očitkom pristranskosti, saj se tradicionalne metode zanašajo na predpostavke o demografskih podatkih in ne uspejo natančno predstaviti raznolike in spreminjajoče se narave sodobnih potrošnikov. Posledično se številne blagovne znamke trudijo učinkovito doseči in aktivirati svoje ciljno občinstvo, kar je povzročilo frustracije uporabnikov digitalnih medijev in porast tehnologije za blokiranje oglasov. iPROM Private DMP kot rešitev za upravljanje prvoosebnih podatkov spreminja način razmišljanja in določa nova pravila ciljanja.

Preberi več
Simon Struna za Finance: Podatkovno gnana podjetja rastejo hitreje in ustvarjajo višjo dodano vrednost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Simon Struna za Finance: Podatkovno gnana podjetja rastejo hitreje in ustvarjajo višjo dodano vrednost

Simon Struna

Simon Struna, iPROMov strokovnjak za programatični ekosistem in eden izmed vodilnih poznavalcev ad-techa v regiji Adriatic bo 31. maja predaval o prihodnosti in izzivih digitalnega oglaševanja na Slovenski marketinški konferenci. Pred dogodkom je za časnik Finance delil svoje poglede o razvoju trga v Sloveniji, o tem kako dobro znajo slovenska podjetja izkoristiti podatke za svoj marketing in kako vse strožja pravila na področju e-zasebnosti vplivajo na digitalno oglaševanje in marketing.

Preberi več
TCF 2.0 za založnike – 7 razlogov zakaj je uporaba priporočljiva - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

TCF 2.0 za založnike – 7 razlogov, zakaj je uporaba priporočljiva

Simon Struna

Od uvedbe Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) se založniki soočajo z velikim izzivom, kako se prilagoditi novim podatkovnim protokolom. Da bi ta izziv olajšali, je mednarodno združenje Interactive Advertising Bureau (IAB) zasnovalo enotno ogrodje za transparentnost in soglasja (Transparency and Consent Framework – TCF), ki bi založnikom in ponudnikom oglasov omogočalo nadaljnjo uporabo digitalnega oglaševanja, pri čemer bo potrošnikom zagotovljen boljši nadzor in večja zasebnost podatkov.

Preberi več
Inovacije in novosti v programatičnem oglaševanju - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Inovacije in novosti v programatičnem oglaševanju

Simon Struna

V 2018 bo programatično zakupljenih že 80 odstotkov oglasov.

Preberi več
Prihodnost oglaševanja je programatična-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Simon Struna

Prihodnost oglaševanja je programatična

Simon Struna

Digitalizacija preobraža vse panoge, oglaševanje pa postavlja temelje pametne izrabe tehnologije. V svetu oglaševanja se digitalni ekosistem spreminja praktično dnevno.

Preberi več
Kam gremo s tehnologijo? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Kam gremo s tehnologijo?

Simon Struna

Vas zanima, kako bo izgledala prihodnost oglaševanja? V prihodnjih letih jo bodo pomembno zaznamovali trendi, kot so internet stvari, nativno oglaševanje, množice podatkov in programatični zakup.

Preberi več
IoT - kaj je to? - iPROM Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

IoT – kaj je to?

Simon Struna

Internet stvari, ki ga pogosto imenujemo kar IoT, pomeni vse naprave, ki med seboj komunicirajo s pomočjo medmrežja. Tako množičen hitro postaja del našega vsakdana ter temeljito spreminja načine našega delovanja in komuniciranja.

Preberi več
Kralj-je-mrtev-zivel-kralj-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Struna

Kralj je mrtev, živel kralj!

Simon Struna

Po 20 letih vladavine je Adobe Flash dobil prestolonaslednika – HTML5.

Preberi več

O avtorju

Simon Struna med strokovno javnostjo velja za enega izmed vodilnih poznavalcev infrastrukture za digitalno oglaševanje. V iPROMu kot specialist za programatični ekosistem raziskuje programatični zakup in možnosti integracije komercialnih vsebin v internet stvari. V iPROMu je redno zaposlen od leta 2012 in je eden izmed pomembnejših članov ekipe za mednarodno širitev družbe iPROM.