![Simon Cetin za Marketing magazin o pomenu motivacije posameznika za uspeh podjetja, trženju v dobi interneta stvari, vplivu digitalne preobrazbe na družbo in usmeritvah iPROM-a v prihodnje - Simon Cetin](https://iprom.si/files/2017/01/Simon-Cetin-za-Marketing-magazin-o-pomenu-motivacije-posameznika-za-uspeh-podjetja-trzenju-v-dobi-interneta-stvari-vplivu-digitalne-preobrazbe-na-druzbo-in-usmeritvah-iPROM-a-prihodnje-Simon-Cetin-600x316.png)
Simon Cetin za Marketing magazin: Umetna inteligenca in roboti ne morejo nadomestiti človeka!
»Umetna inteligenca in robotizacija nas bosta motivirali, da se bomo ves čas učili nekaj novega in delali korake naprej,« meni Simon Cetin, partner v spletni medijski agenciji iPROM, ki se je v letu 2016 podala tudi na področje interneta stvari. O prihodnosti podjetja in digitalnega oglaševanja se je v intervjuju za Marketing Magazin pogovarjal s Simono Kruhar Gaberšček.
![Simon Cetin za SEMPL: Kaj je programatični zakup oglasnega prostora? Razlaga za začetnike -iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin](https://iprom.si/files/2014/09/Simon-Cetin-za-SEMPL-Kaj-je-programaticni-zakup-oglasnega-prostora-Razlaga-za-zacetnike-iPROM-Mnenja-strokovnakov-Simon-Cetin-600x316.png)
Simon Cetin za SEMPL: Kaj je programatični zakup oglasnega prostora? Razlaga za začetnike.
Gotovo ste že slišali za programatični zakup oglasnega prostora, veste, da obstaja, da postaja vse pomembnejši in da za svoje delovanje uporablja računalnike in programe. Tisti, ki se nanj spoznajo, veliko govorijo o njem. Prepričani ste, da gotovo vključuje robote, in upate, da ne postane pomemben trend, še preden greste v pokoj.
![Simon Cetin v pogovoru za Marketing magazin - iPROM - Mnenja Strokovnjakov - Simon Cetin](https://iprom.si/files/2013/03/Simon-Cetin-v-pogovoru-za-Marketing-magazin-iPROM-Mnenja-Strokovnjakov-Simon-Cetin-600x316.png)
Simon Cetin za Marketing magazin: Ko bodo današnji osnovnošolci končali fakulteto, bo splet prevladujoč oglasni medij na svetu
»Ko bodo današnji osnovnošolci končali fakulteto, bo splet prevladujoč oglasni medij na svetu«, je bila osrednja misel Simona Cetina v pogovoru za revijo Marketing magazin.Na spodnji povezavi objavljamo celoten…
![Digitalni_zarek-Simon_Cetin](https://iprom.si/files/2012/05/Digitalni_zarek-Simon_Cetin-600x313.jpg)
Digitalni žarek za medijske zakupnike v oblakih
Digitalizacija neustavljivo spreminja tržno komuniciranje. Ukvarjamo se z večsmerno komunikacijo. Interakcije so merljive, analitične podatke pa s programsko opremo povezujemo s sistemi za posredovanje vsebin.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 29
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 10
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 33
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 22
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 24
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tanja Fon 1
- Tomaž Tomšič 24
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1