Deli

Simon Cetin se je o glavnih mejnikih v letu 2019 in največjih izzivih v letu 2020 pogovarjal z Marketing magazinom. V prispevku izpostavlja, da so motivirana ekipa, zaupanje naročnikov in priznanja strokovne javnosti pokazatelji, da je iPROMova smer razvoja prava.

Simon Cetin za Marketing magazin: Delež naložb za digitalno oglaševanje bo le še večji - iPROM Novice

»Leto, ki se poslavlja, si bom zapomnil po razpravah o potencialu uporabe umetne inteligence in dilemah o etični uporabi podatkov z namenom monetizacije. Veseli me, da se potrošniki vse bolj zavedamo, kakšna je vrednost osebnih podatkov, ki jih delimo z različnimi ponudniki tehnoloških storitev, ki jih z našimi podatki tudi plačujemo. Še bolj pa, da ozaveščenost strokovne javnosti o odgovornosti do zakonite uporabe podatkov, ki jo nosimo tako oglaševalci, mediji, agencije kot ponudniki različnih tehnoloških rešitev, raste,« pravi Simon Cetin, partner v digitalni agenciji iPROM.

Med dosežki, na katere je ponosen, izpostavlja predvsem iPROMovo motivirana ekipo, ki vsak dan premika meje na področju oglaševanja v digitalnih medijih. »Ponosen sem tudi na svoje partnerje in naročnike, ki si upajo in nam zaupajo. Ponosen sem, da smo bili s strani strokovne javnosti prepoznani kot najučinkovitejša digitalna oglaševalska agencija z vidika uporabe podatkov. Argetina akcija, v kateri je iPROM izvajal prediktivno digitalno oglaševanje v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon, je namreč prejela zlato nagrado Effie Slovenija 2018, nagrado WEBSI 2019 za najučinkovitejši digitalni projekt leta 2019 in zlatega semplerja v kategoriji za najboljšo uporabo podatkov. To potrjuje, da je naša smer z vidika lastnega tehnološkega razvoja oglaševalske infrastrukture in pametne uporabe podatkov prava; navsezadnje na trgu že 20 let orjemo ledino na področju digitalnega oglaševanja in s tem povezanih rešitev,« je prepričan.

Za leto 2020 napoveduje, da bodo podjetja v svoje digitalne komunikacijske aktivnosti investirala še preudarneje kot v letih doslej: »Delež naložb, namenjenih oglaševanju v digitalnih medijih, bo zrasel, saj bomo še bolj vztrajno iskali načine, kako naše vložke bolje in dolgoročno oplemenititi. Če sem realen, pričakujem nadaljnjo 15-odstotno letno rast investicij, kar pomeni, da bodo skupne naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2020 presegle 80 milijonov evrov.«

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

O avtorju

Simon Cetin je ustanovitelj in partner v iPROMu.

Vsi prispevki avtorja