Deli

Pri snovanju strategij vsebinskega marketinga ločujemo med plačanimi, prisluženimi in lastnimi mediji. Čeprav se posamezni kanali med seboj razlikujejo, pa se na digitalnih medijih med sabo močno prepletajo ter tako ozaveščajo o podjetju ali blagovni znamki in ustvarjajo vpletenost potrošnikov. Plačani in prisluženi mediji dobijo večino pozornosti, saj dosegajo večje občinstvo, vendar so danes vse bolj pomembni lastni mediji, saj blagovnim znamkam zagotavljajo najvišje standarde upravljanja in varnosti blagovne znamke.

Lastne vsebine na digitalnih kanalih postajajo vse bolj pomembne - iPROM - Mnenja storkovnjakov - Miloš Suša

Če želite napredovati, znova premislite o svoji medijski strategiji

Letos je postalo še posebej jasno, da brez lastnih vsebin na digitalnih kanalih ni več mogoče učinkovito komunicirati. Lastne vsebine postajajo jedro vseh komunikacijskih dejavnosti, ki z oglaševanjem oziroma razširitvijo med potencialne potrošnike pridobivajo dodano vrednost. Vsak vsebinski načrt objav na vaših digitalnih medijih torej potrebuje dopolnilni načrt promocije, ki ustrezno združuje plačane, lastne in prislužene medije, oziroma učinkovit preplet različnih kanalov, ki vam pomagajo, da prava vsebine doseže vaše ciljno občinstvo.

Če želite napredovati, znova premislite o svoji medijski strategiji - iPROM - Mnenja storkovnjakov - Miloš Suša

Onstran preprostega deljenja na spletni strani

Ključna naloga oddelkov za tržno in korporativno komuniciranje je ustvarjanje in optimiziranje lastnih vsebin tako, da nagovarjajo in aktivirajo ciljnemu občinstvu. V praksi še vedno velja dobro poznan rek, da je vsebina kralj, distribucija pa kraljica. V vse večji zasičenosti digitalnih medijev in prepogosto ukradeni pozornosti potrošnika še tako izjemna vsebina le redko sama od sebe organsko doseže potrošnike, kaj šele potencialne potrošnike. To pomeni, da mora biti vsebina na vaših kanalih blagovne znamke, ki jih upravljate, podprta s promocijo skozi natančno usmerjeno oglaševanje, ki to vsebino razprši med želeno ciljno skupino.

Lastne vsebine postajajo ključne tudi v segmentu B2B - iPROM - Mnenja storkovnjakov - Miloš Suša

Lastne vsebine so osnova za uspešno strategijo trženja na spletu

Vsebinski marketing se v času omejenih stikov spet uveljavlja kot osrednja komunikacijska taktika – z vso potrebno ustvarjalnostjo, profesionalnostjo in tehnologijo. Močne blagovne znamke potrošnikom komunicirajo zgodbe, ustvarjajo zanimive vsebine, ki jih v drugem koraku razpršijo med različnimi kanali, da učinkovito dosežejo potrošnika. Še posebej v digitalnem okolju velja zdaj trend, da se trženje čim bolj približa komunikaciji ena na ena, zato so v porastu orodja, tehnološke rešitve in kanali, ki omogočajo natančno ciljanje in personalizirano komunikacijo.

Učinkovito ustvarjanje lastnih vsebin ustvarja dodano vrednost za potrošnike onkraj prodanih izdelkov oz. storitev, uporablja podatke ne le za ciljanje, temveč za ustvarjanje sporočil ter potrošnikov ne obravnava kot pasivne prejemnike informacij, temveč kot aktivne soustvarjalce. Večina medijskih strategij ustvarja potisne sile, ustvarjanje lastne vsebine pa temelji na uporabi vlečne sile. Premišljena kombinacija, v digitalnem marketingu zasnovana na osnovi podatkov, pa ustvarja zmagovalne zgodbe.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

O avtorju

Miloš Suša je v družbi iPROM redno zaposlen že od leta 2011. Danes usklajuje delo spletnih medijskih specialistov in jim pomaga pri doseganju prodajnih ciljev. Je prodajnik z neprecenljivimi izkušnjami na področju digitalnih rešitev. Poleg izkušenj s področja trženja digitalnih oglaševalskih rešitev mu pri gradnji poslovnih odnosov v tem hitro se spreminjajočem okolju pomaga tudi strokovno znanje iz informatike in ekonomije. V prostem času Miloš z zanimanjem raziskuje področje digitalnega marketinga in marketinga na splošno. Zanima ga novodobna transformacija marketinških prijemov na področju avtomobilizma, bančništva, turizma in zabavne elektronike. Razmišja kot podjetnik in verjame, da so poslovne priložnosti v regijskih in mednarodnih poslih.

Vsi prispevki avtorja