Deli

Spletna trgovina bo z uporabo naprednih tehnologij v prihodnje še pospešila rast. Znamke široke potrošnje so na tankem ledu in predrle ga bodo tiste, ki se digitalnih tehnologij poslužujejo brez vnaprej zastavljene strategije ali zavoljo digitalizacije same. V kratkem vodiču si preberite, kako lahko ustrezno in varno pristopite k digitalni preobrazbi.

Osnovni vodič po digitalni preobrazbi za znamke široke potrošnje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Spoznajte pravi namen digitalne preobrazbe

Ker gre pri digitalni preobrazbi v osnovi za poseg v trženjski splet oziroma poslovni model podjetja, sta povsem na mestu temeljita predhodna priprava in poglobljen razmislek. Svojo strategijo boste prevetrili z namenom, da bi bolje odgovorili na trenutne in prihodnje potrebe svojih kupcev, zato jih morate v prvi vrsti dobro poznati.

Verjamem, da se zdi težko napovedovati prihodnost po tem razburkanem letu in se zanesti, da bodo potrošniki vsaj za nekaj časa obdržali nove nakupne navade. A prav zato so digitalni kanali in tehnologije tako čudoviti: sposobni so razmišljati namesto nas ter nam olajšati načrtovanje, odločanje in prilagajanje trženjskih strategij v realnem času.

Uporabite digital za trženje, saj obratno ne deluje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Uporabite digital za trženje, saj obratno ne deluje

Dejstvo je, da bodo potrošniki na (spletne) trgovce pritiskali, vse dokler jim ne bodo zagotovili vrhunske spletne izkušnje. V prvi vrsti poskrbite, da bo vaša spletna trgovina dobro delovala tudi na mobilnih napravah, ponudite potrošnikom personalizirana priporočila za nakup, omogočite jim mobilno plačevanje in naročanje prek mobilnih aplikacij ter poskrbite za hitro, enostavno, brezplačno dostavo in vračila.

Ko boste imeli osnove v malem prstu in se naučili učinkovito upravljati s podatki o potrošnikih, vam bo povsem jasno tudi, katere naprednejše tehnologije lahko vaši znamki zagotovijo najboljše rezultate in katerim digitalnim trendom se splača slediti.

Ne spreminjajte štirih P-jev svojega trženjskega spleta le zavoljo digitalizacije. Najprej se ponovno poglobite v posamezne elemente trženja in ugotovite, kako so spremenjene razmere v minulem letu vplivale na odnos potrošnikov do vaših izdelkov, koliko so potrošniki danes pripravljeni plačati zanje, kako jim lahko poenostavite nakup in izboljšate komunikacijo z njimi. Ni treba, da svojo trženjsko strategijo povsem digitalizirate. Bistveno je, da uporabite tiste digitalne tehnologije in kanale, ki lahko vaše trženje še izboljšajo. Z uporabo naprednih tehnologij in formatov pa lahko zagotovite odlično nakupno izkušnjo na več stičnih točkah in enkratne kupce spremenite v zveste stranke.

Začnite pri osnovah digitalnega trženja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Začnite pri osnovah digitalnega trženja

Aktualni trendi digitalnega oglaševanja in trženja nam dejansko omogočajo, da odnos s potrošniki postavimo na povsem novo raven. Ker na že tako zasičen trg znamk široke potrošnje stalno vstopajo novi podobni izdelki, na spletu uspejo predvsem tiste blagovne znamke, ki potrošnike prepričajo že na samem začetku njihove nakupne poti: pri raziskovanju o izdelkih in iskanju različnih alternativ.

Možnosti, da bodo obiskovalci spletnih trgovin v svojo digitalno košarico umestili prav vaš izdelek, si boste povečali že z optimizacijo spletne strani, učinkovitim iskalnim marketingom in sodelovanjem z različnimi spletnimi trgovci.

Na čelo kolone spletnih trgovcev pa vas bo pripeljalo vzpostavljanje resnejšega odnosa s potrošniki, izboljšanje večkanalne komunikacije in zagotavljanje personalizirane nakupne izkušnje, saj vam lahko iz prve roke zagotovim, da segmentacija in personalizacija delujeta tudi za znamke široke potrošnje. Oglaševalci, ki se usmerjajo v natančnejše ciljanje s hiperpersonaliziranimi vsebinami, učinkoviteje dosegajo svoje ciljne javnosti, saj vedenjske profile ustvarjajo in posodabljajo progresivno za vsakega posameznika v realnem času.

Ključno je, da jasno izpostavite svoje prednosti, se ločite od podobnih znamk in z naprednimi oglasnimi formati svojim ciljnim javnostim predstavite le zanje pomembne izdelke na pravem mestu oziroma napravi in ob pravem času – v trenutku, ko jih najbolj potrebujejo.

Naj umetna inteligenca razmišlja namesto vas - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Naj umetna inteligenca razmišlja namesto vas

Eden boljših načinov za doseganje potencialnih kupcev in pospeševanje konverzij na spletni strani so tehnologije za avtomatizirano izgradnjo oglasov, ki spletnim trgovcem poenostavljajo nagovarjanje potencialnih kupcev na spletu in jim zagotavljajo boljše ciljanje z oglasno vsebino.

iPROMova tehnološka rešitev iPROM Spider Ad na primer izkorišča moč umetne inteligence za predstavitev več izdelkov ali storitev znotraj spletnega oglasa. Vanj lahko vključimo poljubno število elementov, kot so slika, cena ali višina popusta, ter uporabimo bodisi standardne, nativne bodisi mobilne oglasne formate.

Oglase nato serviramo potencialnim kupcem z uporabo tehnologije iPROM Cloud, ki nam ponuja najpopolnejši vpogled v navade uporabnikov interneta v regiji Adriatic. Na osnovi vedenjskega ciljanja prikazujemo uporabnikom s podobnimi zanimanji le zanje pomembne oglase in jih tako najprej uspešno pripeljemo v spletno trgovino, v digitalnih medijih pa ponovno nagovorimo z vsebino oziroma izdelkom, ki so si ga ogledovali že v trgovini.

Deli

O avtorju

Miloš Suša je v družbi iPROM redno zaposlen že od leta 2011. Danes usklajuje delo spletnih medijskih specialistov in jim pomaga pri doseganju prodajnih ciljev. Je prodajnik z neprecenljivimi izkušnjami na področju digitalnih rešitev. Poleg izkušenj s področja trženja digitalnih oglaševalskih rešitev mu pri gradnji poslovnih odnosov v tem hitro se spreminjajočem okolju pomaga tudi strokovno znanje iz informatike in ekonomije. V prostem času Miloš z zanimanjem raziskuje področje digitalnega marketinga in marketinga na splošno. Zanima ga novodobna transformacija marketinških prijemov na področju avtomobilizma, bančništva, turizma in zabavne elektronike. Razmišlja kot podjetnik in verjame, da so poslovne priložnosti v regijskih in mednarodnih poslih.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv