Avtomobilska panoga: Čas je za digitalne pospeške
Na svetovni ravni je pandemija pustila globok pečat v vseh panogah in številnih podjetjih. Z večjimi izzivi se sooča tudi avtomobilska industrija, kjer sta pod vplivom sprememb dobavna veriga in proizvodnja ter posledično zadovoljevanje povpraševanja kupcev. Do danes se je panoga že nekoliko prilagodila novim razmeram, za njeno okrevanje pa bo v prihodnje še bolj pomembno, da upošteva spremenjene nakupne poti in navade potrošnikov ter spreminjajočo se medijsko oziroma oglaševalsko krajino.
Lastne vsebine na digitalnih kanalih postajajo vse bolj pomembne
Pri snovanju strategij vsebinskega marketinga ločujemo med plačanimi, prisluženimi in lastnimi mediji. Čeprav se posamezni kanali med seboj razlikujejo, pa se na digitalnih medijih med sabo močno prepletajo ter tako ozaveščajo o podjetju ali blagovni znamki in ustvarjajo vpletenost potrošnikov. Plačani in prisluženi mediji dobijo večino pozornosti, saj dosegajo večje občinstvo, vendar so danes vse bolj pomembni lastni mediji, saj blagovnim znamkam zagotavljajo najvišje standarde upravljanja in varnosti blagovne znamke.
Na digitalni marketing je treba gledati celovito
Digitalni marketing je smiselno dojemati kot celoto. Še več – celoviti pogled postaja nuja. Uporabniki digitalnih medijev namreč na spletu za sabo puščajo mnogo sledi, ki trženjskim strokovnjakom narekujejo, kako in kje nagovarjati potencialne kupce. Identifikacija interakcij uporabnikov digitalnih medijev tako razkriva pomembne informacije o nakupni poti potrošnika.
Telekomunikacijska industrija premika meje na področju uporabe podatkovnih tehnologij
Način komuniciranja se je v kratkem času korenito preoblikoval. V manj kot 30 letih smo se od telefonskih klicev in pisanja sporočil premaknili do e-pošte, video klepeta, nazadnje pa do virtualne resničnosti ter interneta stvari in storitev. Telekomunikacijska industrija na področju digitalne preobrazbe orje ledino, po drugi strani pa kot podatkovno ena najbogatejših panog še vedno v popolnosti ne izkorišča potenciala, ki ga sama telekomunikacijska infrastruktura ponuja. Predvsem v luči boljšega razumevanja potrošnikov in zadovoljevanja njihovih želja.
Oglaševanje v času sprememb: kontekst in natančno ciljanje sta še bolj pomembna
Medtem ko se je realno življenje ustavilo, je na spletu živahno kot še nikoli. Digitalni mediji podirajo rekorde obiskanosti, enako kot podjetja, ki so se preusmerila v prodajo prek spleta in pričela pospešeno komunicirati prek digitalnih kanalov. Uporaba naprednih oglaševalskih tehnologij za učinkovito komunikacijo s potrošnikom je za preživetje pomembnejša kot kadarkoli prej. Iz prihajajoče krize bodo kot zmagovalci izstopili le digitalno pripravljeni.
Kako bomo (o)k(o)ronali naše nakupne navade?
Širitev koronavirusa je zaznamovala naš vsakdan in od nas kot potrošnikov zahteva prilagoditve na nove razmere, od podjetij pa terja uvedbo pomembnih sprememb v svoje poslovanje. Vprašanje, ki si ga vsi postavljamo je, kako lahko blagovne znamke v skladu s spremembami v vedenju potrošnikov ostanejo relevantne?
Odločitvena pot potrošnika: Kakšen vpliv imajo digitalne točke stika?
Mobilne aplikacije, družbeni mediji in klepetalni roboti so digitalne točke stika, ki predstavljajo del vsakdana sodobnega potrošnika. Kaj pa to pomeni za blagovne znamke? Nič drugega kot na tisoče priložnosti za doseganje potrošnika.
Nakupna pot potrošnika: kje smo danes?
Odločitvena pot sodobnih vsepovezanih potrošnikov se je v zadnjih desetih letih korenito spremenila. Hiter razvoj tehnologije vpliva na oblikovanje novih točk stika potrošnika z blagovno znamko, ki so za njegovo odločitveno pot ključnega pomena. Blagovne znamke so se zato močno osredotočile na razumevanje, kaj poganja potrošniške odločitve in kaj vpliva na njegovo nakupno pot.
Oglaševanje na osnovi podatkov: Iskanje in doseganje novih (profilov) potrošnikov (2. del)
Kako pomagata uporaba podatkov in napredna tehnologija za digitalno oglaševanje k identifikaciji potenciala trga izdelka in prodajnih priložnosti ter dostavi oglasnega sporočila ob pravem času na pravem mestu in pravi napravi?
Denarnice potrošnikov so pripravljene na praznike. Ste tudi vi?
Prihaja obdobje v letu, ko gredo denarnice nekoliko lažje iz žepa, ne glede na njihovo vsebino. Veleblagovnice se obarvajo v božično-novoletne barve, naše misli pa prevevajo dileme, kako z darilom kar najbolj razveseliti svoje najbližje, prijatelje, pa tudi poslovne partnerje. V tokratnem blogu pa pišem o darilu, ki ga letos lahko podarite svoji blagovni znamki. To je premišljena, natančno načrtovana in izvedena digitalna kampanja, s katero bo zaključek fiskalnega leta uspešnejši.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 32
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 13
- Dejan Levičar 1
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 34
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 23
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 25
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 27
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1