Deli

Če si želijo oglaševalci zagotoviti nadzor nad upravljanjem svojih blagovnih znamk, naj se osredotočijo na razvoj lastnih vsebin in podatkovnih silosov, je v pogovoru za Marketing magazin svetoval operativni direktor v iPROMu Igor Mali.

Igor Mali za Marketing magazin - Vsaka kriza krepi racionalnost potrošnikov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Med pandemijo se je na eni strani povečala potrošnja digitalnih vsebin, na drugi naložbe oglaševalcev v digitalno oglaševanje, skladno s tem pa tudi izzivi za blagovne znamke. Med večjimi so zaščita blagovne znamke, vse večji pomen lastnih podatkov, transparentnost na spletu in spremenjene navade potrošnikov.

Digitalno okolje je danes prva točka stika s potrošniki, izziv pa je, kako v informacijsko zasičenem medijskem prostoru ta stik vzpostaviti. Kot je svoje izkušnje delil Igor Mali, so pri tem najučinkovitejša oglasna sporočila, ki so za potrošnika pomembna, uporabna in prisotna na več ali celo vseh stičnih točkah.

»Ključno je izvajati celovito, večkanalno komuniciranje po načelu digitalno najprej, kjer uporabljamo lastne podatke o potrošnikih za prilagajanje vsebin in natančnejše ciljanje, pozornost pa pritegnemo z naprednimi oglasnimi formati ob pravem času na pravem mestu,« meni Igor Mali.

Učinkovitost omenjenega pristopa potrjujejo številni primeri iz prakse, ki smo jih strnili v iPROMovem novem priročniku Učinkovite trženjske strategije »digitalno najprej« v praksi. Prenesete si ga lahko tukaj.

V pogovoru za Marketing magazin je Mali pojasnil še, zakaj oglaševalci najbolj stavijo na prikazno oglaševanje, zakaj bodo morali biti v prihodnosti še bolj pozorni pri zastavljanju medijskih strategij, kako blagovne znamke skrbijo za svojo prisotnost ob primerni, kontekstualno ustrezni medijski vsebini in kako gradijo lastne podatkovne silose za večji nadzor nad upravljanjem svojih blagovnih znamk. Podal je tudi nekaj namigov o trendih, ki so in bodo v prihodnosti poglavitni na področju digitalnega oglaševanja.

Celoten intervju je objavljen na straneh 98 in 99 januarskega Marketing magazina v rubriki Digitalno z naslovom Vsaka kriza krepi racionalnost potrošnikov, prenesete pa si ga lahko na tej povezavi.

Deli

O avtorju

Igor Mali je karizmatičen podjetnik z bogatimi mednarodnimi izkušnjami. Za podjetje Central European Media Enterprises je vodil prodajo za internet. Sodeloval je z regionalnimi naročniki, strateško vodil prodajo in prodajne ekipe ter skrbel za razvoj in implementacijo tehničnih rešitev na področju trženja medijskega prostora na spletu. Strokovne izkušnje je pridobival še v podjetjih Najdi.si, Httpool in Domenca, kjer je soustvarjal tudi enega prvih sistemov za trženje oglasnega prostora na slovenskem spletu. V iPROMu z Igorjem sodelujemo na področju sistematizacije poslovnih in operativnih procesov ter na področju pravne skladnost poslovanja družbe. Njegove mednarodne izkušnje in znanje imajo pri načrtovanju našega širjenja izven meja Slovenije velik pomen.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv