Igor Mali za DMS: Oglasi bodo obstajali tudi, če piškotke zavrnemo
Na področju elektronske zasebnosti se soočamo s kar nekaj izzivi, ki jih napovedujejo tudi pričakovane spremembe pravnega okvira na ravni EU. Na marčevski konferenci »Kako učinkovito tržiti in hkrati spoštovati zasebnost kupca?«, ki so jo organizirali Društvo za marketing Slovenije, IAB Slovenija, Info hiša in Slovenska oglaševalska zbornica, je Igor Mali, operativni direktor iPROM, predstavil pomen ciljanega oglaševanja v digitalnih medijih in zakaj je ključno za uspešno doseganje ciljne skupine potrošnikov.
Igor Mali za Marketing magazin: Oglaševalci naj se osredotočijo na razvoj lastnih vsebin in podatkovnih silosov
Če si želijo oglaševalci zagotoviti nadzor nad upravljanjem svojih blagovnih znamk, naj se osredotočijo na razvoj lastnih vsebin in podatkovnih silosov, je v pogovoru za Marketing magazin svetoval operativni direktor v iPROMu Igor Mali.
Najboljše, kar bankam prinaša digitalni perpetuum mobile
Banke v boju z nizkimi maržami in vse večjo konkurenco že nekaj let digitalizirajo svoje storitve in procese. Ker se želja potrošnikov po digitalnih storitvah le še stopnjuje, nove bančne tehnologije rastejo kot gobe po dežju in spreminjajo celoten bančni trg. V zapisu si preberite, s katerimi tehnologijami lahko tradicionalne banke že danes dosežejo potrošnika, oplemenitijo uporabniško izkušnjo, optimizirajo svoje poslovanje in prehitijo konkurenco.
Igor Mali za Marketing magazin: Kako krmariti med trendi v digitalnem marketingu
Rdeča nit letošnje iPROM Akademije so bile aktualne spremembe v svetu marketinga ter teorija in praksa reinoviranja – ključne kompetence prihodnosti. Tkali so jo operativni direktor v iPROMu Igor Mali, svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu Maja Gorjanc in ustanoviteljica podjetja BELAVODA Ina Kukovič Borovnik.
Kako napovedati spremembe nakupnih navad in zakaj toliko govorimo o podatkih?
Živimo in poslujemo v časih, ki jih noben učbenik ni predvidel. Covid-19 nedvomno vpliva na naše nakupne navade, kar podjetjem otežuje napovedovanje obnašanja potrošnikov. Prav zato so postali podatki še bolj pomembni kot prej, saj vam njihovo razumevanje pomaga, da bolje razumete potrebe svojih kupcev in jih tudi ustrezno naslovite. V pomoč vam ponujam odgovore na nekaj vprašanj, ki vam lahko pomagajo priti do boljših rezultatov.
Igor Mali za Dnevnik: leto 2020 se bo v zgodovino zapisalo kot leto pospešene digitalizacije
Igor Mali, operativni direktor v iPROMu, je za Dnevnik komentiral vpliv digitalizacije na kakovost storitev in komunikacij.
GDPR: ali bodo potrošniki podatke množično prodajali?
GDPR je pred zakonsko uvedbo predstavljal strahove mnogih podjetij. A več kot leto in pol po uvedbi je jasno eno – podjetja, ki poslujejo v skladu z uredbo GDPR, so korak pred tekmeci, saj jim potrošniki veliko bolj zaupajo.
Oglaševanje na osnovi podatkov: Kaj o vaših potrošnikih vedo v drugih oddelkih podjetja? (3. del)
Celosten pregled nad zbranimi podatki v vseh oddelkih podjetja izboljšuje poslovno odločanje in konkurenčnost podjetja na trgu.
Oglaševanje na osnovi podatkov potrebuje dobro strategijo: Kako do relevantnih podatkov? (1. del)
Marketinški strokovnjaki so si enotni – podatki so nova nafta in gonilo sodobnega marketinga. Ustrezno obdelani, interpretirani ter uporabljeni omogočajo podjetjem višjo raven razumevanja potrošnikov in ustvarjanja prilagojenih vsebin.
Televizija, ki spremlja gledalca
V svetu televizijskega oglaševanja smo priča zasuku paradigme, programatična TV zna namreč ciljati posameznega gledalca. To pomeni, da se načini ciljanja občinstva spreminjajo, na področje digitalne TV pa vstopajo nove metrike, ki so bližje digitalnim.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 32
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 13
- Dejan Levičar 1
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 34
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 23
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 25
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 27
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1