O avtorju

Anže Hribar je direktor analitičnega oddelka v iPROMu. Navdušujejo ga platforme za obdelavo velike količine podatkov in odkrivanje pravilnih informacij na podlagi le-teh. Izkušnje iz sveta spletnega razvoja in marketinga vključuje v razvoj in integracije naprednih analitičnih rešitev ter z njimi pomaga naročnikom izbrati pravilne poslovne odločitve. Pred tem je v družbi iPROM vodil oddelek za iskalni marketing za močne blagovne znamke na mednarodnih trgih.
Spremembe oglasnih pozicij AdWords - iPROM Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Spremembe oglasnih pozicij AdWords

Anže Hribar

Spremenjeni prikaz oglasov na iskalniku Google, ki je stopil v veljavo z mesecem februarjem, je oglaševalce postavil pred nove izzive, saj bodo morali prilagoditi svoje strategije zakupa ključnih besed. Ste pripravljeni?

Preberi več

O avtorju

Anže Hribar je direktor analitičnega oddelka v iPROMu. Navdušujejo ga platforme za obdelavo velike količine podatkov in odkrivanje pravilnih informacij na podlagi le-teh. Izkušnje iz sveta spletnega razvoja in marketinga vključuje v razvoj in integracije naprednih analitičnih rešitev ter z njimi pomaga naročnikom izbrati pravilne poslovne odločitve. Pred tem je v družbi iPROM vodil oddelek za iskalni marketing za močne blagovne znamke na mednarodnih trgih.