![Zakaj je prikazno oglaševanje kralj digitalnih komunikacij in zakaj bo na prestolu tudi ostal? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec](https://iprom.si/files/2019/06/Zakaj-je-prikazno-oglasevanje-kralj-digitalnih-komunikacij-in-zakaj-bo-na-prestolu-tudi-ostal-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Ivanec-Naslovna-Graf-Txt-1-600x316.png)
Zakaj je prikazno oglaševanje kralj digitalnih komunikacij in zakaj bo na prestolu tudi ostalo?
V digitalnih medijih prevladuje prikazno oglaševanje, investicije v to obliko oglaševanja pa bodo nesporno rasle. Glede na rezultate raziskave AdEx za Slovenijo je prikazno oglaševanje že preseglo 60 odstotkov vseh investicij v digitalno oglaševanje v slovenskih medijih, raziskava iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja pa napoveduje, da bodo v letošnjem letu slovenski oglaševalci največ sredstev za oglaševanje namenili prav tej obliki digitalnega oglaševanja.
![Digitalno oglaševanje nadaljuje prevlado - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec](https://iprom.si/files/2018/05/Digitalno-oglasevanje-nadaljuje-prevlado-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Ivanec-600x316.png)
Digitalno oglaševanje nadaljuje prevlado
Maja sta IAB in IAB Europe izdala letni poročili o digitalnem oglaševanju za leto 2017 za Združene države Amerike in Evropo. Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, izpostavlja ključne izsledke obeh poročil.
![Kako do pozornosti in vpletenosti uporabnikov - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec](https://iprom.si/files/2017/05/Kako-do-pozornosti-in-vpletenosti-uporabnikov-1-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Ivanec-600x316.png)
Kako do pozornosti in vpletenosti uporabnikov?
Za učinkovito digitalno komunikacijo ni enostavnega recepta. Vse več je treba vlagati v različne nagovore, družbena omrežja in digitalnemu okolju prilagojene formate vsebin. V digitalnem oglaševanju se pojavlja potreba po celostnem nastopu in eksperimentiranju; največjo odzivnost pa spodbudijo napredni oglasni formati.
![V 2017 internet ni trend, temveč norma - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec](https://iprom.si/files/2017/01/V-2017-internet-ni-trend-temvec-norma-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Ivanec-600x316.png)
V 2017 internet ni trend, temveč norma
Smo v času, ki kar kliče po hitrih spremembah, učenju in odgovornosti do uporabnikov, ki za svojo zvestobo pričakujejo neposredne in navdihujoče kampanje, predvsem pa dodano vrednost.
![Svet obogatene resničnosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec](https://iprom.si/files/2016/12/Svet-obogatene-resnicnosti-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Ivanec-600x316.jpg)
Svet obogatene resničnosti
Obogatena resničnost (Augmented Reality/AR) je tehnologija, ki nadgradi izkušnjo vaše realnosti tako, da sliko okolice, kjer se nahajate, obogati z računalniško generiranim objektom na zaslonu vašega telefona ali tablice. Investicijam v tehnologiji obogatene in virtualne resničnosti (VR) se je v zadnjem letu namenilo 1,1 milijarde USD, kar priča o njunem izjemnem potencialu.
![ZDA živijo »mobilno« - trend pa bo kmalu tudi evropski - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec](https://iprom.si/files/2016/06/ZDA-zivijo-mobilno-trend-pa-bo-kmalu-tudi-evropski-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Ivanec-600x316.png)
ZDA živijo »mobilno« – trend pa bo kmalu tudi evropski
ZDA sodijo med vodilne države na področju digitalizacije, običajno pa velja tudi, da se njihovi trendi v Evropo prezrcalijo z eno- ali nekaj letnim zamikom. Zdaj, ko to vemo, bomo IAB-jevo poročilo o digitalizaciji ZDA v 2015 brali nekoliko drugače.
![Mobilna-telefonija-najvecji-fenomen-cloveske-tehnologije-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Ivanec](https://iprom.si/files/2016/03/Mobilna-telefonija-najvecji-fenomen-cloveske-tehnologije-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Ivanec-600x316.png)
Mobilna telefonija: največji fenomen človeške tehnologije
Še nobena tehnologija ni imela na nas takega vpliva. Mobilni telefon je najhitreje rastoči tehnološki fenomen v zgodovini človeštva: samo v treh desetletjih se je število naprav iz 0 povečalo na 7,2 milijardi aktivnih enot.
![Oglasno_ozadje_na_spletnih-medijih_močno_a_nevarno_orožje-1-AndrejIvanec-2](https://iprom.si/files/2014/05/Oglasno_ozadje_na_spletnih-medijih_močno_a_nevarno_orožje-1-AndrejIvanec-2-600x316.jpg)
Oglasno ozadje na spletnih medijih – močno, a nevarno »orožje«
Oglasno ozadje na spletnih medijih je eno najmočnejših, a obenem najnevarnejših in tveganih digitalnih oglaševalskih “orožij”. Velik razmah in priljubljenost tega formata pa so prinesli boljši in predvsem večji…
![iPROMGameAd-Škoda_Octavia](https://iprom.si/files/2014/03/iPROMGameAd-Škoda_Octavia-600x316.jpg)
Inovativni pristop pri oglaševanju novega modela avtomobila Škoda Octavia
Danes je v oglaševanju, tudi digitalnem, izziv zagotoviti opaznost v pravi ciljni skupini. Vsak si želi preboja iz množice sporočil, ki vabijo k naši pozornosti. Za preboj na področju…
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 29
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 10
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 33
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 22
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 24
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tanja Fon 1
- Tomaž Tomšič 24
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1