O avtorju

Andrej Ivanec v iPROMU vodi medijsko načrtovanje. V družbi iPROM je redno zaposlen že od samega leta 2007. V okviru zaposlitve poleg snovanja medijskih načrtov, je odgovoren za strateški pristop in raziskovanje novih pristopov pri doseganju ciljnih skupin s pomočjo digitalnega oglaševanja. V prostem času ga vodi strast do raziskovanja spletne medijske panoge, nišnih spletnih trgovin in nišnih založniških dejavnosti. Je oseba, ki na osnovi izkušenj ve kako medijski prostor v digitalu izkoristiti za povečevanje poslovnih rezultatov.
Kam pa vložiti oglaševalska sredstva in čim uspešneje prebroditi obdobje pandemije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Kako vlagati medijska sredstva, da bo pandemija priložnost?

Andrej Ivanec

Globalno gledano vpliva pandemije koronavirusa na investicije v oglaševanje danes še ni mogoče natančno napovedati. Kratkoročno, glede na raziskavo IAB o razmerah na ameriškem trgu, lahko pričakujemo, da bo večina oglaševalcev prerazporejala trženjske proračune.

Preberi več
Je tradicionalno prikazno oglaševanje zgodovina? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec - Naslovna

Je tradicionalno prikazno oglaševanje zgodovina?

Andrej Ivanec

Standardno prikazno oglaševanje s pasicami so v veliki meri nadomestile novejše, programatične oblike prikaznega oglaševanja. Na pomembnosti znova pridobivajo napredne oblike, ki s svojo interaktivnostjo ujamejo potrošnikovo pozornost in povečujejo njegovo vpletenost z blagovno znamko. Da pa bi bili novi koncepti oglaševanja še učinkovitejši, pa morate v zgodbo vključiti tudi tehnologijo za ciljanje in prikaz oglasov, s katero pravo sporočilo dostavite pravi osebi na pravi napravi v pravi obliki.

Preberi več
Z digitalnim oglaševanjem do najboljšega izkoristka vloženih sredstev v oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec - Naslovna

Z digitalnim oglaševanjem do najboljšega izkoristka vloženih sredstev v oglaševanje

Andrej Ivanec

Presežke v dinamičnem digitalnem ekosistemu je mogoče doseči le s premišljeno strategijo in inovativno kombinacijo oglaševalskih pristopov. Ti morajo biti oprti na podatke in tehnologijo, kar zagotavlja možnost za nenehno optimizacijo in s tem oplemenitenje vloženih sredstev v obliki izboljšanih rezultatov.

Preberi več
Zakaj je prikazno oglaševanje kralj digitalnih komunikacij in zakaj bo na prestolu tudi ostal? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Zakaj je prikazno oglaševanje kralj digitalnih komunikacij in zakaj bo na prestolu tudi ostalo?

Andrej Ivanec

V digitalnih medijih prevladuje prikazno oglaševanje, investicije v to obliko oglaševanja pa bodo nesporno rasle. Glede na rezultate raziskave AdEx za Slovenijo je prikazno oglaševanje že preseglo 60 odstotkov vseh investicij v digitalno oglaševanje v slovenskih medijih, raziskava iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja pa napoveduje, da bodo v letošnjem letu slovenski oglaševalci največ sredstev za oglaševanje namenili prav tej obliki digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Digitalno oglaševanje nadaljuje prevlado - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Digitalno oglaševanje nadaljuje prevlado

Andrej Ivanec

Maja sta IAB in IAB Europe izdala letni poročili o digitalnem oglaševanju za leto 2017 za Združene države Amerike in Evropo. Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, izpostavlja ključne izsledke obeh poročil.

Preberi več
Kako do pozornosti in vpletenosti uporabnikov - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Kako do pozornosti in vpletenosti uporabnikov?

Andrej Ivanec

Za učinkovito digitalno komunikacijo ni enostavnega recepta. Vse več je treba vlagati v različne nagovore, družbena omrežja in digitalnemu okolju prilagojene formate vsebin. V digitalnem oglaševanju se pojavlja potreba po celostnem nastopu in eksperimentiranju; največjo odzivnost pa spodbudijo napredni oglasni formati.

Preberi več
V 2017 internet ni trend, temveč norma - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

V 2017 internet ni trend, temveč norma

Andrej Ivanec

Smo v času, ki kar kliče po hitrih spremembah, učenju in odgovornosti do uporabnikov, ki za svojo zvestobo pričakujejo neposredne in navdihujoče kampanje, predvsem pa dodano vrednost.

Preberi več
Svet obogatene resničnosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Svet obogatene resničnosti

Andrej Ivanec

Obogatena resničnost (Augmented Reality/AR) je tehnologija, ki nadgradi izkušnjo vaše realnosti tako, da sliko okolice, kjer se nahajate, obogati z računalniško generiranim objektom na zaslonu vašega telefona ali tablice. Investicijam v tehnologiji obogatene in virtualne resničnosti (VR) se je v zadnjem letu namenilo 1,1 milijarde USD, kar priča o njunem izjemnem potencialu.

Preberi več
ZDA živijo »mobilno« - trend pa bo kmalu tudi evropski - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

ZDA živijo »mobilno« – trend pa bo kmalu tudi evropski

Andrej Ivanec

ZDA sodijo med vodilne države na področju digitalizacije, običajno pa velja tudi, da se njihovi trendi v Evropo prezrcalijo z eno- ali nekaj letnim zamikom. Zdaj, ko to vemo, bomo IAB-jevo poročilo o digitalizaciji ZDA v 2015 brali nekoliko drugače.

Preberi več
Mobilna-telefonija-najvecji-fenomen-cloveske-tehnologije-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Ivanec

Mobilna telefonija: največji fenomen človeške tehnologije

Andrej Ivanec

Še nobena tehnologija ni imela na nas takega vpliva. Mobilni telefon je najhitreje rastoči tehnološki fenomen v zgodovini človeštva: samo v treh desetletjih se je število naprav iz 0 povečalo na 7,2 milijardi aktivnih enot.

Preberi več

O avtorju

Andrej Ivanec v iPROMU vodi medijsko načrtovanje. V družbi iPROM je redno zaposlen že od samega leta 2007. V okviru zaposlitve poleg snovanja medijskih načrtov, je odgovoren za strateški pristop in raziskovanje novih pristopov pri doseganju ciljnih skupin s pomočjo digitalnega oglaševanja. V prostem času ga vodi strast do raziskovanja spletne medijske panoge, nišnih spletnih trgovin in nišnih založniških dejavnosti. Je oseba, ki na osnovi izkušenj ve kako medijski prostor v digitalu izkoristiti za povečevanje poslovnih rezultatov.