O avtorju

Simon Struna med strokovno javnostjo velja za enega izmed vodilnih poznavalcev infrastrukture za digitalno oglaševanje. V iPROM-u kot specialist za programatični ekosistem raziskuje programatični zakup in možnosti integracije komercialnih vsebin v internet stvari. V iPROM-u je edinstvene izkušnje pridobil kot član strokovne ekipe, zadolžene za razvoj programatične platforme iPROM Cloud, notranjih CRM sistemov in številnih naprednih formatov ter drugih, ključnih strankam prilagojenih tehnoloških rešitev. Verjame, da bo v vse bolj disruptivnem okolju digitalna evolucija tista, ki bo podjetjem še naprej omogočala nove priložnosti za rast in izgradnjo konkurenčno prednosti
Kam gremo s tehnologijo? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Kam gremo s tehnologijo?

Simon Struna

Vas zanima, kako bo izgledala prihodnost oglaševanja? V prihodnjih letih jo bodo pomembno zaznamovali trendi, kot so internet stvari, nativno oglaševanje, množice podatkov in programatični zakup.

Preberi več
IoT - kaj je to? - iPROM Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

IoT – kaj je to?

Simon Struna

Internet stvari, ki ga pogosto imenujemo kar IoT, pomeni vse naprave, ki med seboj komunicirajo s pomočjo medmrežja. Tako množičen hitro postaja del našega vsakdana ter temeljito spreminja načine našega delovanja in komuniciranja.

Preberi več
Kralj-je-mrtev-zivel-kralj-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Struna

Kralj je mrtev, živel kralj!

Simon Struna

Po 20 letih vladavine je Adobe Flash dobil prestolonaslednika – HTML5.

Preberi več
razbijamo-mite-o-programatičnem-zakupu-2-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Struna

Razbijamo mite o programatičnem zakupu – 2. del

Simon Struna

V prejšnjem zapisu sem podrobneje opisal, katere spremembe so spodbudile razvoj programatičnega zakupa. Brez napredne tehnologije, na katerem ta temelji, v vse bolj digitalnem svetu ni več mogoče usmerjeno komunicirati, oglaševati in uspešno pospeševati prodaje. Seveda pa pri ustrezni interpretaciji podatkov, ki vodi v načrtovanje in optimizacijo kar najbolj učinkovite digitalne akcije, še vedno najpomembnejši […]

Preberi več
razbijamo-mite-o-programatičnem-zakupu-2-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Struna

Razbijamo mite o programatičnem zakupu – 1. del

Simon Struna

V sodobnem marketingu se s pojmom programatičnega zakupa srečujemo vse pogosteje. Četudi ta v svojem bistvu pravzaprav ni novost pa je skladno z vse pogostejšo rabo postal prava vroča marketinška tema! Kot tak je, poleg številnih zagovornikov, pridobil tudi peščico tistih, ki so do njega skeptični – delno zaradi pomanjkljivih informacij, delno pa zaradi bojazni, kako naj bi nova tehnologija posegla v obstoječe načine dela in predvsem v razporejanje oglaševalskih naložb.

Preberi več

O avtorju

Simon Struna med strokovno javnostjo velja za enega izmed vodilnih poznavalcev infrastrukture za digitalno oglaševanje. V iPROM-u kot specialist za programatični ekosistem raziskuje programatični zakup in možnosti integracije komercialnih vsebin v internet stvari. V iPROM-u je edinstvene izkušnje pridobil kot član strokovne ekipe, zadolžene za razvoj programatične platforme iPROM Cloud, notranjih CRM sistemov in številnih naprednih formatov ter drugih, ključnih strankam prilagojenih tehnoloških rešitev. Verjame, da bo v vse bolj disruptivnem okolju digitalna evolucija tista, ki bo podjetjem še naprej omogočala nove priložnosti za rast in izgradnjo konkurenčno prednosti