
Kam gremo s tehnologijo?
Vas zanima, kako bo izgledala prihodnost oglaševanja? V prihodnjih letih jo bodo pomembno zaznamovali trendi, kot so internet stvari, nativno oglaševanje, množice podatkov in programatični zakup.

IoT – kaj je to?
Internet stvari, ki ga pogosto imenujemo kar IoT, pomeni vse naprave, ki med seboj komunicirajo s pomočjo medmrežja. Tako množičen hitro postaja del našega vsakdana ter temeljito spreminja načine našega delovanja in komuniciranja.

Kralj je mrtev, živel kralj!
Po 20 letih vladavine je Adobe Flash dobil prestolonaslednika – HTML5.

Razbijamo mite o programatičnem zakupu – 2. del
V prejšnjem zapisu sem podrobneje opisal, katere spremembe so spodbudile razvoj programatičnega zakupa. Brez napredne tehnologije, na katerem ta temelji, v vse bolj digitalnem svetu ni več mogoče usmerjeno komunicirati, oglaševati in uspešno pospeševati prodaje. Seveda pa pri ustrezni interpretaciji podatkov, ki vodi v načrtovanje in optimizacijo kar najbolj učinkovite digitalne akcije, še vedno najpomembnejši […]

Razbijamo mite o programatičnem zakupu – 1. del
V sodobnem marketingu se s pojmom programatičnega zakupa srečujemo vse pogosteje. Četudi ta v svojem bistvu pravzaprav ni novost pa je skladno z vse pogostejšo rabo postal prava vroča marketinška tema! Kot tak je, poleg številnih zagovornikov, pridobil tudi peščico tistih, ki so do njega skeptični – delno zaradi pomanjkljivih informacij, delno pa zaradi bojazni, kako naj bi nova tehnologija posegla v obstoječe načine dela in predvsem v razporejanje oglaševalskih naložb.
Avtorji
- Andrej Beširevič 6
- Andrej Cetin 2
- Andrej Ivanec 7
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 4
- Igor Mali 6
- Leon Brenčič 7
- Lucie Pokorna 21
- Luka Andrejak 3
- Maja Gorjanc 2
- Maja Nučič 2
- Miha Rejc 2
- Miloš Suša 3
- Nejc Lepen 4
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 2
- Simon Struna 5
- Slaven Petrovič 2
- Tomaž Tomšič 1
- Uroš Končar 3