Digitalno oglaševanje: ključ do aktivacije in zvestobe potrošnikov
Digitalno oglaševanje je podobno kot lani kljub negotovim gospodarskim razmeram še vedno v porastu. Naložbe v digitalno oglaševanje so trdno zasidrane v oglaševalskih proračunih, predvsem zaradi učinkovitosti, merljivosti, prilagodljivosti v realnem času in zlasti zaradi učinkovitega doseganja sodobnih potrošnikov, ki so danes digitalno opolnomočeni. Zato je za blagovne znamke ključno, da sledijo trendom medijske potrošnje, kupca dosegajo ciljano in skrbijo za priklic ter varujejo ugled blagovne znamke.
Slaven Petrovič za Finance: Videooglaševanje postaja eden glavnih digitalnih trendov
Spletni medijski načrtovalec v iPROMu Slaven Petrovič je za Finance pojasnil, zakaj bo video oglaševanje med najpomembnejšimi digitalnimi trendi v letošnjem letu ter katere inovacije na tem področju trenutno najbolj odgovarjajo na potrebe in želje uporabnikov na spletu.
Kateri trendi bodo prevladovali v digitalnem oglaševanju v 2021?
Po turbulentnem letu, v katerem smo že v najzgodnejših mesecih pandemije pozabili skoraj vse napovedi za oglaševalsko industrijo, se znova usmerjamo v leto 2021 in v prihodnost. Kljub začetni previdnosti pri naložbah v oglaševanje v prvi polovici lanskega leta so digitalni kanali uspešno ohranili svoj delež in ga celo povečali, nekateri kanali, kot je digitalno zunanje oglaševanje, pa napovedujejo svoj povratek v letošnjem letu. Spremembe v vedenju potrošnikov so povzročile nekaj zanimivih trendov, predvsem se je izostrilo razumevanje vloge učinkovitosti oglaševanja in taktik, ki so pri tem bolj uspešne.
Slaven Petrovič za Marketing Magazin: Doseg in frekvenca kot jin in jang oglaševanja
Slaven Petrovič, spletni medijski načrtovalec v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o standardnih oglaševalskih metrikah – dosegu in frekvenci – in njuni funkciji.
Večja raba interneta in povečan obisk digitalnih medijev zahtevata prilagoditve načrtovanja medijskega zakupa
Učinkovitost oglaševanja je v trenutnih razmerah bolj pomembna kot kadarkoli prej. Prav zato je smiselno, da strokovnjaki pri načrtovanju medijskega zakupa upoštevajo vse večjo aktivnost potrošnikov na digitalnih medijih in vložke preusmerijo ravno tja, kamor se nahaja dovzetna ciljna skupina.
Podatki o potrošnikih kot kompas ustvarjalnosti
Kot potrošnike nas vedno bolj navdihujejo zgodbe in odlične ponudbe, zato bodo v prihodnosti najbolj uspešne blagovne znamke tiste, ki bodo svojo zgodbo gradile na potrebah in zanimanjih svojih potrošnikov. Če so včasih kreativci te prepoznavali s pomočjo dobre intuicije, se jih da danes zelo dobro preveriti z uporabo podatkov. Podatki so danes kompas za načrtovanje komunikacije in oglaševalskih akcij.
Spletno medijsko načrtovanje v realnem času
V preteklem zapisu sem se osredotočil na razvoj spletnih medijskih načrtovalcev. Med drugim sem omenil tudi optimizacijo »cross-tactic«, kjer se proračuni za zakup digitalnih medijev razporejajo glede na gibanje…
Razvoj poklica spletnih medijskih načrtovalcev
V preteklosti se je vloga spletnega medijskega načrtovalca v prvi vrsti nanašala na klasični zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih in pozicioniranje znotraj različnih rubrik. Na podlagi statističnih približkov,…
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 30
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 13
- Dejan Levičar 1
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 34
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 23
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 25
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 27
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1