![S celostnim povezovanjem vseh kanalov do učinkovitega digitalnega nastopa - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša](https://iprom.si/files/2018/02/S-celostnim-povezovanjem-vseh-kanalov-do-ucinkovitega-digitalnega-nastopa-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Milos-Susa-600x316.png)
Recept za učinkovit digitalni nastop
S programatičnim medijskim zakupom na digitalnih medijih se koncept distribucije »pravega oglasa pravemu uporabniku ob pravem času« uporablja vse pogosteje, pri čemer pozabljamo na to, da funkcija oglaševanja ni le spodbujanje nakupa, ampak tudi ozaveščanje o blagovni znamki.
![Vroče_digitalno_oglaševanje-MilošSuša](https://iprom.si/files/2014/04/Vroče_digitalno_oglaševanje-MilošSuša-600x316.jpg)
Vroče digitalno oglaševanje. Gremo v akcijo poleti!
Če želimo splet kot komunikacijski kanal uspešno izkoristiti, je poznavanje vedenjskih vzorcev uporabnikov digitalnih medijev osnova, pri kateri se začne graditi komunikacijska strategija.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 29
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 10
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 33
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 22
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 24
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tanja Fon 1
- Tomaž Tomšič 24
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1