O avtorju

Preden se je Maja Gorjanc podala na samostojno poslovno pot, je v iPROMu opravljala funkcijo direktorice korporativnega komuniciranja in marketinga. Kalila se je v podjetjih Celjski sejem, Pristop in Adrema, preden se je pridružila iPROMovi ekipi, pa je bila zadolžena za vodenje razvoja blagovne znamke in produktni marketing v podjetju Akrapovič. Z Majo danes sodelujemo na področjih organizacije dogodkov in raziskav, s svojimi bogatimi izkušnjami in znanjem pa nam obenem pomaga pri snovanju in pripravi zahtevnejših komunikacijskih in trženjskih strategij.
Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve so osnova oglaševanja, kjer je zasebnost na prvem mestu - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve so osnova oglaševanja, kjer je zasebnost na prvem mestu

Maja Gorjanc

Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve so ključne za izgradnjo digitalnih oglaševalskih strategij, ki spoštujejo zasebnost uporabnikov, hkrati pa omogočajo učinkovito ciljanje in merjenje učinkovitosti oglasnih akcij. Te rešitve pomagajo podjetjem pri usmerjanju skozi zapleteno krajino digitalnega oglaševanja, hkrati pa zagotavljajo skladnost z zakonodajo in pričakovanji uporabnikov. V prejšnjem blogu sem že pojasnila, zakaj prvoosebni podatki pridobivajo na vrednosti in kakšno vlogo imajo pri tem platforme za upravljanje podatkov, ki omogočajo izgradnjo zasebnih podatkovnih skladišč. Ena izmed takih rešitev je iPROM Privat DMP. V tem zapisu se bom osredotočila na to, kako se lahko zasebna podatkovna skladišča aktivirajo za učinkovitejše in bolj personalizirano digitalno oglaševanje v uredniških medijih.

Preberi več
Novi mejniki oglaševanja v svetu, kjer je zasebnost na prvem mestu - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Novi mejniki oglaševanja v svetu, kjer je zasebnost na prvem mestu

Maja Gorjanc

V času, ko je zaupanje potrošnikov v digitalno oglaševanje zaradi naraščajočih skrbi glede zasebnosti na preizkušnji in ko se regulativa na področju e-zasebnosti in upravljanja podatkov vse bolj zaostruje, podjetja iščejo nove načine za gradnjo odnosov s svojimi strankami, ki temeljijo na transparentnosti ter spoštovanju zasebnosti uporabnika in regulative.
»Zasebnost na prvem mestu« (privacy-first) zato ni več le priporočilo, temveč nuja, ki jo narekujejo tako pričakovanja potrošnikov kot tudi regulatorni okviri. Družba iPROM s svojim poudarkom na neodvisnih oglaševalskih rešitvah, ki varujejo zasebnost uporabnikov spleta, deluje kot ključni igralec v tej novi dobi oglaševanja.

Preberi več
Maja Gorjanc za Marketing magazin: V digitalnem marketingu krmarimo med petimi trendi - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Maja Gorjanc za Marketing magazin: V digitalnem marketingu krmarimo med petimi trendi

Maja Gorjanc

Skozi analogijo potopa Titanika sta svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu Maja Gorjanc in ustanoviteljica podjetja BELAVODA Ina Kukovič Borovnik na letošnji iPROM Akademiji predstavili aktualne trende v digitalnem marketingu ter pojasnili, kako se lahko podjetja uspešno odzovejo nanje skozi reinoviranje.

Preberi več
Pametno oglaševanje obožuje podatke - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Pametno oglaševanje obožuje podatke

Maja Gorjanc

Gorivo medijskega ekosistema so podatki, podjetja, ki z njimi razpolagajo, pa so novi naftni magnati. Tehnološkim inovacijam sledi kreativna industrija, ki zato prilagaja oglaševanje trendom.

Preberi več
Maja Gorjanc za Marketing Magazin: Oglaševanje, ki z uporabo pametnih podatkov prodaja občutke sreče

Maja Gorjanc za Marketing Magazin: Oglaševanje, ki z uporabo pametnih podatkov prodaja občutke sreče

Maja Gorjanc

Ste kdaj pomislili, kakšen poslovni potencial bo imela tehnologija, ki bo razumela naša čustva? Od res učinkovite telemedicine prek preprečevanja/zmanjševanja živčnosti voznikov v prometu do naprednih oglaševalskih in prodajnih kampanj. V današnjem hiper-povezanem svetu je prepoznavanje čustev potrošnikov že mogoče, vsaj ko na sceno stopijo nosljive naprave, internet stvari in zmogljiva analitika, ki sproti obdeluje pretočne podatke. Z boljšim vpogledom v čustva svojih potrošnikov jih lahko nagovarjamo učinkoviteje in bolj ciljano tako, da v njih zbujamo občutke sreče. Mar ni prav to tisto, k čemur vsi stremimo?

Preberi več

O avtorju

Preden se je Maja Gorjanc podala na samostojno poslovno pot, je v iPROMu opravljala funkcijo direktorice korporativnega komuniciranja in marketinga. Kalila se je v podjetjih Celjski sejem, Pristop in Adrema, preden se je pridružila iPROMovi ekipi, pa je bila zadolžena za vodenje razvoja blagovne znamke in produktni marketing v podjetju Akrapovič. Z Majo danes sodelujemo na področjih organizacije dogodkov in raziskav, s svojimi bogatimi izkušnjami in znanjem pa nam obenem pomaga pri snovanju in pripravi zahtevnejših komunikacijskih in trženjskih strategij.