Deli

Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve so ključne za izgradnjo digitalnih oglaševalskih strategij, ki spoštujejo zasebnost uporabnikov, hkrati pa omogočajo učinkovito ciljanje in merjenje učinkovitosti oglasnih akcij. Te rešitve pomagajo podjetjem pri usmerjanju skozi zapleteno krajino digitalnega oglaševanja, hkrati pa zagotavljajo skladnost z zakonodajo in pričakovanji uporabnikov. V prejšnjem blogu sem že pojasnila, zakaj prvoosebni podatki pridobivajo na vrednosti in kakšno vlogo imajo pri tem platforme za upravljanje podatkov, ki omogočajo izgradnjo zasebnih podatkovnih skladišč. Ena izmed takih rešitev je iPROM Privat DMP. V tem zapisu se bom osredotočila na to, kako se lahko zasebna podatkovna skladišča aktivirajo za učinkovitejše in bolj personalizirano digitalno oglaševanje v uredniških medijih.

Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve so osnova oglaševanja, kjer je zasebnost na prvem mestu - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Zmanjševanje odvisnosti od piškotkov tretjih oseb z neodvisnimi oglaševalskotehnološkimi rešitvami

S postopnim prehodom oglaševalske industrije od uporabe tretjeosebnih piškotkov k prvoosebnim se povečuje potreba po tehnologijah, ki lahko podpirajo ciljanje in personalizacijo oglaševanja na način, ki ne krši zasebnosti uporabnikov in s tem povezane regulative. Neodvisne oglaševalskotehnološke platforme ponujajo alternativne metode za zbiranje in obdelavo podatkov, ki so bolj transparentne in varne, pri tem pa za učinkovito ciljanje izkoriščajo moč prvoosebnih podatkov. Ravno zato prvoosebni podatki pridobivajo na vrednosti.

Strategije »zasebnost na prvem mestu« spodbujajo uporabo prvoosebnih podatkov, ki jih podjetja zbirajo neposredno od svojih uporabnikov z njihovim dovoljenjem. Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve pa pomagajo podjetjem in organizacijam bolje upravljati, segmentirati in aktivirati te podatke na način, ki je v skladu z najboljšimi praksami zasebnosti.

iPROM Programmatic Platform za ciljano oglaševanje z varovanjem zasebnosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

iPROM Programmatic Platform za ciljano oglaševanje z varovanjem zasebnosti

iPROM Programmatic Platform velja v kontekstu digitalnega oglaševanja »zasebnost na prvem mestu« za tehnološko rešitev, ki že danes svojim uporabnikom omogoča ciljano in personalizirano oglaševanje z uporabo prvoosebnih podatkov podjetja, ne da bi to ogrozilo zasebnost uporabnikov njihovih digitalnih medijev. Gre za neodvisno tehnološko rešitev, ki jo za svoje oglasne akcije uporabljajo številne priznane domače in tuje blagovne znamke, temelji pa na uporabi preverjene programatične infrastrukture ter uporablja napredne algoritme in druge metode ciljanja na način, ki spoštuje preference uporabnika in njegovo zasebnost.

Zmožnost izvajanja ciljanega oglaševanja, ne da bi pri tem zlorabljali podatke uporabnikov, postavlja iPROM med vodilne v industriji digitalnega oglaševanja, ko gre za inovacije, ki so usklajene z zahtevami novega digitalnega okolja. V luči ukinitve tretjeosebnih piškotkov pa iPROM Programmatic Platform velja za tehnološko rešitev, ki je že danes pripravljena na vse izzive prihodnosti in svet po tretjeosebnih piškotkih.

Zavezanost k inovacijam v tehnologiji in neodvisni analitiki - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Zavezanost k inovacijam v tehnologiji in neodvisni analitiki

Da bi v iPROMu podpirali oglaševanje, kjer je zasebnost na prvem mestu, kot ponudnik neodvisnih oglaševalskotehnoloških rešitev proaktivno sledimo trendom in regulativi ter nenehno razvijamo napredne tehnologije in oglaševalske pristope, kot so kontekstualno ciljanje, prediktivna analitika in tehnike strojnega učenja, ki ne zahtevajo osebnih podatkov za učinkovito ciljanje. To našim naročnikom omogoča, da dosežejo relevantna občinstva brez kršenja regulative o zasebnosti.

Uporaba neodvisnih oglaševalskotehnoloških rešitev našim naročnikom omogoča večjo prilagodljivost in zmanjšuje odvisnost od velikih tehnoloških platform, ki na trgu digitalnega oglaševanja gradijo podatkovne monopole, podatke iz analitičnih in oglaševalskih platform pa izkoriščajo kot gorivo za oglaševalske storitve. S podatki o uporabnikih teh platform, ki so tudi privrženci različnih blagovnih znamk, gradijo velika podatkovna skladišča, ki jim omogočajo, da te podatke uporabljajo tudi za oglaševanje konkurenčnih blagovnih znamk. Merilo uspeha takih oglaševalskih akcij pa je pri plačanih medijih seveda velikost oglaševalskega proračuna, kar seveda spet krepi tržne monopole.

Lastna podatkovna skladišča, neodvisne analitične rešitve in neodvisne oglaševalskotehnološke platforme pa podjetjem omogočajo, da razvijejo bolj uravnotežene in etične oglaševalske strategije, predvsem pa, da podatke o svojih uporabnikih oziroma prvoosebne podatke ohranijo kot lastno konkurenčno prednost, ki je skrbno varovana pred konkurenco in velikimi tehnološkimi platformami.

Vaš partner za oglaševanje, kjer je zasebnost na prvem mestu

Za podjetja, ki želijo uspešno krmariti skozi izzive, ki jih prinaša oglaševanje, kjer je zasebnost na prvem mestu, v iPROMu ponujamo celovit nabor tehnologij in storitev. Ne ponujamo le orodij in tehnologij, ki so v skladu z najnovejšimi standardi zasebnosti, ampak zagotavljamo tudi strokovno znanje in podporo za implementacijo teh rešitev. To podjetjem omogoča, da izboljšajo svoje oglaševalske kampanje, povečajo njihovo učinkovitost in vlagajo v gradnjo zaupanja svojih strank. Na svet brez piškotkov smo se namreč v družbi iPROM intenzivno pripravljali zadnji dve leti, zato da lahko danes svojim naročnikom ob spoštovanju najvišjih standardov varovanja zasebnosti uporabnikov zagotavljamo nemoteno delovanje v spremenjenem digitalnem okolju. Navsezadnje s tem ščitimo tudi podatke podjetij pred konkurenco.

Zasebnost kot ključna vrednota nove dobe oglaševanja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Zasebnost kot ključna vrednota nove dobe oglaševanja

V svetu, kjer spoštovanje zasebnosti postaja pomemben razlikovalni dejavnik na trgu, iPROM ponuja rešitve, ki podjetjem omogočajo, da se prilagodijo tem novim zahtevam. Z uporabo iPROM Private DMP-ja, platforme iPROM Programmatic Platform in neodvisnih analitičnih rešitev, kot sta Adobe in PiwikPRO, podjetja izvajajo ciljano oglaševanje, ne da bi pri tem ogrozila zasebnost svojih uporabnikov in kršila regulativo. S postavitvijo transparentnosti, varnosti podatkov in personaliziranih izkušenj v središče svojih oglaševalskih strategij podjetja utrjujejo svoje odnose s strankami in aktivno zavzemajo svoje mesto v novi dobi digitalnega komuniciranja in oglaševanja, kjer zasebnost ni le upoštevana, ampak cenjena.

Deli

O avtorju

Preden se je Maja Gorjanc podala na samostojno poslovno pot, je v iPROMu opravljala funkcijo direktorice korporativnega komuniciranja in marketinga. Kalila se je v podjetjih Celjski sejem, Pristop in Adrema, preden se je pridružila iPROMovi ekipi, pa je bila zadolžena za vodenje razvoja blagovne znamke in produktni marketing v podjetju Akrapovič. Z Majo danes sodelujemo na področjih organizacije dogodkov in raziskav, s svojimi bogatimi izkušnjami in znanjem pa nam obenem pomaga pri snovanju in pripravi zahtevnejših komunikacijskih in trženjskih strategij.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv