O avtorju

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki, je odgovoren za vodenje ekipe medijskega oddelka in strateško svetovanje naročnikom pri uvajanju digitala v marketinške strategije. Sodeluje tudi pri razvoju inovativnih rešitev spletnega komuniciranja, novih produktov in pri pripravi interaktivnih formatov za nastop v digitalnih medijih. Poslovno se je s spletnimi mediji srečal leta 2007, iPROM-u pa se je v začetku leta 2009 pridružil kot vodja projektov, zadolžen za svetovanje pri spletnem komuniciranju večjim klientom in projektno vodenje spletnih kampanj, kjer je skrbel za naročnike iz panog avtomobilizma, bančništva, FMCG in zabavne elektronike.
Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1.del): Taktike za implementacijo

Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1. del): Taktike za implementacijo

Leon Brenčič

Z napredno tehnologijo trženja prihaja množica podatkov, ki ob natančnem vpogledu oglaševalcem omogoča nagovarjanje svojih potencialnih kupcev ob pravem trenutku, kar jih učinkovito spodbuja k nakupu. Kljub številnim priložnostim, ki jih nudi nova tehnologija, je pri snovanju zgodb o uspehu strategija še vedno poglavitnega pomena. Najpomembnejša komponenta je zagotovo način dostave personaliziranega oglaševalskega sporočila – ob pravem času, na pravem mestu.

Preberi več
V središču sodobne strategije so podatki - Leon Brenčič

V središču sodobne strategije so podatki

Leon Brenčič

Dobra novica je, da je tehnologija danes tako napredovala, da podatki o uporabnikih izboljšujejo možnosti za doseganje boljših poslovnih rezultatov. Dejstvo pa je, da njihovega potenciala podjetja (še) ne izkoriščajo v celoti.

Preberi več
Iskalniška poizvedba: darila, prazniki, 2016 - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Iskalniška poizvedba: darila, prazniki, 2016

Leon Brenčič

Spletno raziskovanje prazničnih nakupovalnih navad kaže, da vse več potrošnikov nakupuje tako, da pred nakupom o izdelkih opravi temeljito poizvedbo na internetu. Da boste svojim kupcem v (pred)prazničnem času ponudili dovolj relevantnih informacij in si pri potrošnikih zagotovili ustrezen priklic, vam podajam nekaj konkretnih nasvetov, ki vam bodo pomagali vrhunec leta pričakati zmagoslavno.

Preberi več
Stratesko-v-novo-leto-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Leon-Brencic-01

Strateško v novo leto

Leon Brenčič

Četudi smo komaj dobro zaključili s kampanjami ob začetku novega šolskega leta in v zraku še vedno čutimo poletje, se za mnoge v naši industriji v ozadju že odvijajo priprave za zadnji vrhunec v letu – božično-novoletne praznike. Ti bodo v ultimativni decembrski etapi preizkusili vse znanje in sposobnosti oglaševalcev v boju za izstopajoče aktivacije in pozornost uporabnikov.

Preberi več
Merjenje-je-tisto-kar-naredi-marketing-znanost-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Leon-Brencic

Merjenje je tisto, kar naredi marketing znanost

Leon Brenčič

Oglasna kampanja je lahko kreativni presežek, ki pripelje do dobrih prodajnih rezultatov ali pa zgrešen projekt, kjer zapravljate svoj čas in denar.

Preberi več

O avtorju

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki, je odgovoren za vodenje ekipe medijskega oddelka in strateško svetovanje naročnikom pri uvajanju digitala v marketinške strategije. Sodeluje tudi pri razvoju inovativnih rešitev spletnega komuniciranja, novih produktov in pri pripravi interaktivnih formatov za nastop v digitalnih medijih. Poslovno se je s spletnimi mediji srečal leta 2007, iPROM-u pa se je v začetku leta 2009 pridružil kot vodja projektov, zadolžen za svetovanje pri spletnem komuniciranju večjim klientom in projektno vodenje spletnih kampanj, kjer je skrbel za naročnike iz panog avtomobilizma, bančništva, FMCG in zabavne elektronike.