Kako iPROMove neodvisne ad-tech rešitve odgovarjajo na Akt o digitalnih trgih (DMA)
Akt o digitalnih trgih (Digital Markets Act), splošno znan kot DMA, je hitro postal ena od osrednjih točk razprav za podjetja, ki poslujejo v Evropski uniji. Ta regulativa, katere cilj je zagotavljanje poštene konkurence na digitalnih trgih, ima posledice tudi za oglaševalsko industrijo. V tem članku bom na kratko predstavil bistvo DMA ter dodatno predstavil iPROMove neodvisne oglaševalske rešitve kot učinkovito orodje pri krmarjenju v tem novem, hitro spreminjajočem se digitalnem okolju.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 32
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 13
- Dejan Levičar 1
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 34
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 23
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 25
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 27
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1