Mobile World Congress 2017 in prihodnost digitalnega oglaševanja
Sejem Mobile World Congress (MWC) je v preteklosti razveseljeval predvsem telekomunikacijske operaterje in izdelovalce mobilnih telefonov, danes pa je mobilnost dosegla prav vse in vsakogar, zato ga redno spremljajmo tudi razvojniki, tržniki in oglaševalci, saj nam poda praktičen vpogled, s čim se bomo ukvarjali v prihodnjih letih.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 9
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 33
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 15
- Dejan Levičar 1
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 38
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 26
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 16
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 32
- Simon Struna 14
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 31
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 4
