Simon Cetin za Marketing magazin: Ko bodo današnji osnovnošolci končali fakulteto, bo splet prevladujoč oglasni medij na svetu
»Ko bodo današnji osnovnošolci končali fakulteto, bo splet prevladujoč oglasni medij na svetu«, je bila osrednja misel Simona Cetina v pogovoru za revijo Marketing magazin.Na spodnji povezavi objavljamo celoten…
Digitalni žarek za medijske zakupnike v oblakih
Digitalizacija neustavljivo spreminja tržno komuniciranje. Ukvarjamo se z večsmerno komunikacijo. Interakcije so merljive, analitične podatke pa s programsko opremo povezujemo s sistemi za posredovanje vsebin.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 9
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 33
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 15
- Dejan Levičar 1
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 38
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 26
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 16
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 32
- Simon Struna 14
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 31
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 4
