Deli

Prodaja izdelkov za osebno nego je eden najhitreje rastočih segmentov spletne trgovine, ki vsako leto premika meje in dosega rekordne izkupičke. Na svetovnem spletu je prisotnih nešteto ponudnikov, le redki pa moč digitalne komunikacije in oglaševanja izkoristijo v polni meri.

Blagovne znamke za osebno nego – zdaj je čas za popoln izkoristek digitalnih kanalov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Sašo Fleiss

Potrošnikova odločitvena pot se je zaradi digitalizacije v zadnjih letih korenito spremenila. Trenutne razmere pa so trend digitalizacije potrošnikov samo še pospešile. Če je še pred desetletjem veljalo, da nakupi potekajo predvsem v fizičnih trgovinah, lahko danes celotna nakupna pot potrošnika poteka prek ene točke stika. Digitalni kanali potrošniku zagotavljajo celovito nakupno izkušnjo: od prve informacije o blagovni znamki in poglobljenih informacij za odločanje do hitre ter priročne možnosti nakupa. Potrošnik z rabo digitalnih kanalov prihrani tisto, kar je v hitrem tempu življenja najbolj dragoceno – čas. To velja tudi za nakupe v segmentu izdelkov za osebno nego.

Personaliziran nagovor ustvarja priložnosti za preizkus novih izdelkov

Digitalni ekosistem ponuja neskončne priložnosti za prodajo izdelkov za osebno nego. Potrošniki iz izkušenj poznajo najljubše izdelke, ki jih prek spleta naročajo že rutinsko, študija raziskovalne hiše Nielsen iz leta 2019 pa je pokazala, da je sodobni potrošnik veliko bolj dovzeten za preizkušanje novih blagovnih znamk. Podatki iz raziskave kažejo, da 46 % anketiranih potrošnikov nove blagovne znamke iz zanimanja preizkuša večkrat kot pred petimi leti.

To pomeni, da obstaja danes več priložnosti, da potrošniku predstavite novo ponudbo, s katero še ni seznanjen. Tudi v segmentu izdelkov za osebno nego velja preprosto pravilo: Če vas ni na spletu in ne komunicirate ciljno usmerjeno, povečujete možnost, da vaša ponudba ostane spregledana in ne zasedate prostora v glavah svojih potrošnikov.

Kako jih lahko uspešno nagovorite prek digitalnih kanalov? Enostavno. Zbirajte podatke o kupcih, jih smiselno interpretirajte ter na njihovi podlagi ustvarite primerna komunikacijska sporočila. Poskrbite za natančno ciljanje, izbirajte med najbolj naprednimi oblikami ciljanja, kot sta vedenjsko in celo prediktivno ciljanje, in ne pozabite na kontekst prikazanih oglasnih sporočil.

Personaliziran nagovor ustvarja priložnosti za preizkus novih izdelkov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Sašo Fleiss

Razmišljajte izven okvirov, izkoristite moč digitalnih medijev in tehnologije

Tehnologija podjetjem, ki se ukvarjajo z izdelki za osebno nego, ponuja razlikovalno prednost pred tekmeci. Veliki igralci v industriji se zavedajo moči tehnologije in že implementirajo napredne pristope. Tako je na primer blagovna znamka Maybelline New York s pomočjo navidezne resničnosti ustvarila virtualno modno preobrazbo, kjer lahko uporabniki spleta na svojem obrazu preizkušajo nove izdelke za ličenje in ocenijo, kako jim pristaja določen izdelek, ter se kasneje odločijo za nakup.

Blagovna znamka Loreal je v času socialne distance izkoristila doseg digitalnih medijev in prek vplivnežev promovirala uporabo barve za barvanje las doma.

Najnovejše tehnološke pristope ponujamo tudi v iPROMu, kjer z naprednimi oglaševalskimi formati omogočamo interaktivno uporabniško izkušnjo. Ti formati preverjeno dvigujejo vključenost potrošnikov in zagotavljajo učinkovito zasledovanje ciljev oglaševalske akcije. S formati iPROM Shake Ad, iPROM 360, iPROM Game Ad in drugimi tudi naročnikom iz lepotne industrije ponujamo priložnost za inovativne pristope, ki zagotavljajo večjo izpostavitev blagovne znamke in višjo vključenost ciljne skupine.

Kako nadomestiti pomen senzorične izkušnje nakupa na spletu? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Sašo Fleiss

Kako nadomestiti pomen senzorične izkušnje nakupa na spletu?

Digitalni kanali ponujajo številne priložnosti za oglaševanje in komuniciranje izdelkov za osebno nego, a vseeno ne dovoljujejo senzorične izkušnje potrošnika, ki je ravno v tej industriji bistvena. Vonj, tekstura in barva odločajo o končni izbiri, še posebej pri izdelkih, ki jih potrošnik še ne pozna. Kako torej senzorično izkušnjo nadomestiti na digitalnih kanalih?

Na vprašanje odgovarjajo že omenjeni napredni tehnološki pristopi, ki s pomočjo navidezne ali virtualne resničnosti ponujajo avtentično izkušnjo. Senzorično izkušnjo je mogoče v določeni meri nadomestiti tudi z manj zapletenimi pristopi. Natančna video predstavitev izdelka lahko ustrezno predstavi uporabo in funkcije izdelka, preprosto širjenje dobre besede o izdelku pa utrjuje pozitivno naravnanost do blagovne znamke. Pomembno je, da v vsebine vključujete avtentične, zadovoljne kupce in jih spodbudite k deljenju mnenj, saj so govorice (WoM) še vedno eden najbolj pomembnih kanalov, ki vpliva na nakupno namero. Pri tem svetujemo tudi vključevanje vplivnežev oziroma ambasadorjev blagovne znamke, ki imajo v modni in lepotni industriji v glavah zvestih sledilcev posebno mesto. Vplivneži so še posebej v tej industriji prepoznani kot inovatorji, ki predstavljajo nove izdelke na trgu in jih do potankosti opisujejo.

Marketing z vplivneži sicer pozitivno vpliva na poznavanje in prodajo izdelkov, pri čemer pa je treba poudariti, da so vse te aktivacije le del širše strategije oglaševanja v digitalnih medijih, ki uporabnike spleta z različnimi sporočili nagovarja na različnih digitalnih kanalih in napravah.

S podatki do boljšega razumevanja potreb potrošnikov

Potrošnik se digitalizira hitreje kot kadarkoli, blagovne znamke morajo njegovim novim navadam nenehno slediti. Razumevanje potrošnikov in podatki o njih so zato postali novo zlato. Črpajte iz podatkov, preučujte svojega kupca in ob spremembah ukrepajte hitro. Potopite se v misli potrošnika in mu ponudite ravno tisto, kar si v določenem trenutku želi oziroma potrebuje.

Deli

O avtorju

Sašo Fleiss je svojo poslovno pot začel v podjetju Parada, kjer je skrbel predvsem za kreativne in oblikovalske koncepte, razvoj blagovnih znamk, vodenje projektov ter ekipe sodelavcev. Karierno pot je nadaljeval v agenciji ClickAttack, kjer je kot vodja prodaje in odnosov z naročniki skrbel za razvoj novih partnerskih povezav, pridobivanje novih naročnikov in vodil kompleksnejše projekte, kasneje pa se je pridružil ekipi Večera, kjer je opravljal vlogo svetovalca za digitalni marketing in prodajo. Ljubezen do digitalnega marketinga je rastla, zato se je z željo po razumevanju kompleksnega digitalnega medijskega ekosistema pridružil iPROMovi ekipi medijskih specialistov, kjer skrbi za vodenje projektov in odnose z naročniki.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv