![Vse, kar potrošniki potrebujejo, je ljubezen: Kako se lahko blagovne znamke vrnejo močnejše in bolj priljubljene? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan](https://iprom.si/files/2021/08/Vse-kar-potrosniki-potrebujejo-je-ljubezen-Kako-se-lahko-blagovne-znamke-vrnejo-mocnejse-in-bolj-priljubljene-Mateja-Zupan_Website-naslovna-600x316.png)
Vse, kar potrošniki potrebujejo, je ljubezen: Kako se lahko blagovne znamke vrnejo močnejše in bolj priljubljene?
Po pandemičnem letu se zdi, da potrošniki še bolj zaupamo blagovnim znamkam, ki gojijo ljubeče odnose z nami. Večje priljubljenosti bodo nedvomno deležne tiste, ki se bodo s potrošniki ujele na osebni, čustveni ravni ter jim s svojim odnosom in izdelki pomagale živeti v skladu z novimi vrednotami.
![Oglaševanje po pandemiji: Kaj je primerno in kako izkoristiti moč digitala - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan](https://iprom.si/files/2021/05/Oglasevanje-po-pandemiji-Kaj-je-primerno-in-kako-izkoristiti-moc-digitala-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Mateja-Zupan-600x316.png)
Oglaševanje po pandemiji: Kaj je primerno in kako izkoristiti moč digitala?
Medtem ko je začetni krč zaradi pandemije popustil, se podjetjem in panogam porajajo vprašanja, kako naj v novih razmerah pristopajo do potrošnikov in kakšno oglaševanje je sploh primerno. Srečujemo se s pojmi, kot so rahločuten marketing, srčni marketing in korona marketing. V zapisu boste izvedeli, kaj pomenijo, kako jih lahko vključite v svojo strategijo oglaševanja in kateri so primeri dobrih praks na tem področju.
![Ujemite zadnjo priložnost za pospešitev božično-novoletnih nakupov v svoji spletni trgovini - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan](https://iprom.si/files/2020/12/Ujemite-zadnjo-priloznost-za-pospesitev-bozicno-novoletnih-nakupov-v-svoji-spletni-trgovini-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Mateja-Zupan_Website-naslovna-1200x628-600x316.png)
Ujemite zadnjo priložnost za pospešitev božično-novoletnih nakupov v svoji spletni trgovini
Vstopili smo v december, z vidika nakupovanja pa se začenja najbolj pestra sezona v letu. Letos bomo verjetno v večji meri praznike preživeli kar doma, darila pa nakupovali iz udobna domačega naslonjača. E-trgovina je ena izmed panog, ki je zacvetela v letu 2020, po podatkih strokovnjakov pa je v tem letu kar 90 odstotkov uporabnikov interneta že nakupovalo prek spleta oziroma z uporabo digitalnih kanalov. Za vse, ki ste e-trgovino osvojili v tem letu, smo pripravili nekaj nasvetov, kako ujeti zadnji vlak božično-novoletnih marketinških akcij in z uporabo oglaševanja na digitalnih kanalih pospešiti nakupe ob predpostavki, da svojim kupcem kupljeno seveda dostavite z odlično nakupno izkušnjo.
![Kontekstualno ciljanje: naj se vaši oglasi prikažejo ob pravi vsebini - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan](https://iprom.si/files/2020/07/Kontekstualno-ciljanje-ko-se-vas-oglas-prikaze-ob-pravi-vsebini-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Mateja-Zupan-600x316.png)
Kontekstualno ciljanje: naj se vaši oglasi prikažejo ob pravi vsebini
Kontekstualno ciljanje je pristop, ki ga spletni oglaševalci uporabljajo in poznajo že dlje časa in v iPROMu že dlje časa velja za standard. Zakaj je danes postalo še bolj pomembno? In zakaj mu strokovnjaki v naslednjih letih pripisujejo še večji pomen? Če vse večji pomen varnosti blagovne znamke in prikazovanja oglasov ob primernih vsebinah združimo z učinkovitostjo, je odgovor jasen. Ta napredna oblika ciljanja na podlagi vsebine ali na podlagi medijske platforme, naprave, časa in lokacije oglaševalcem ponuja prostor za bolj natančno nagovarjanje uporabnika s pravo vsebino po meri uporabnika.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 29
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 10
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 33
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 22
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 24
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tanja Fon 1
- Tomaž Tomšič 24
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1