Deli

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o tem, kakšen potencial imajo v Sloveniji QR-kode po sprostitvi vseh ukrepov po prvem valu epidemije.

Leon Brenčič za Marketing magazin: hitro, učinkovito in merljivo prepletanje nespletnega in spletnega sveta

Kot je za Marketing magazin povedal Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je QR-koda odličen način za enostavno, učinkovito in merljivo prepletanje nespletnega (offline) in spletnega (online) sveta prek mobilnega telefona in je zato danes, v času omejevanja medosebnih stikov in vse večjega pomena digitalnih kanalov, še toliko bolj uporabna.

Leon Brenčič je kot primer aplikativne uporabe QR-kod navedel uporabo na prodajnih mestih, kjer QR-koda omogoča dostop do dodatnih informacij o izdelku, na priložnostnih promocijskih gradivih, kjer lahko z uporabo QR-kode hitro in učinkovito povežemo nespletne aktivnosti z mobilno aplikacijo, dodatna možnost uporabe je tudi na promocijskih kuponih, ki jih dobijo potrošniki na prodajnem mestu in jih unovčijo za nakup v spletni trgovini, ali pa pri promociji novih izdelkov, kjer potrošnike v fizičnem svetu prek QR-kode povabimo k sodelovanju v nagradni igri na spletu.

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji Marketing magazina v rubriki Digitalno septembra 2020 z naslovom »Koronaukrepi« in vrnitev QR-kod (str. 78).

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

O avtorju

Leon Brenčič je v družbi iPROM zaposlen od leta 2016, kjer vodi prodajo in odnose z naročniki. Je odgovoren za usklajevanje ekipe medijskega oddelka z vidika prodaje in doseganja prodajnih rezulatov. Je poznavalec inovativnih prodajnih pristopov in ima bogate izkušnje na področju zaznavanja potreb naročnikov s področja sodobnih komunikacij. Poslovno se je s spletnimi mediji srečal že leta 2007. V prostem času Leon raziskuje digitalne trženjske koncepte v panogah kot so avtomobilizem, bančništvo, FMCG, zabavna elektronika in druge. Po duši je raziskovalec novih poslovnih priložnosti, kar s svojo vnemo prenaša tako med ekipo kot med naročnike.

Vsi prispevki avtorja