Deli

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je v kolumni za Marketing magazin razpisal o odnosu do »branding« in »performance« marketinga. Sta torej pristopa zares tekmeca ali preprosto tvorita dober tandem in prek sinergij ustvarjata dolgoročne zmage?

Leon Brenčič za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega močne blagovne znamke in vrhunski sšportniki - iPROM - Novice iz sveta

Leon Brenčič se je v kolumni za Marketing magazin razpisal o razmerju med »branding« in »performance« marketingom. Leon je prepričan, da so si uspešne blagovne znamke in uspešni športniki izjemno podobni. Športniki tekmujejo za zmage, blagovne znamke pa za pozornost in odnos s kupci, ki vodita do drugačnih zmag – postati vodilni v svojem segmentu, osvojiti glave in srca kupcev ter udejaniti vizijo blagovne znamke. Kakšno pozicijo pa v borbi zasedata »branding« in »performance« marketing?

»Je ločevanje med performance in branding oglaševanjem v digitalnem marketingu sploh smiselno? Ali je ne nazadnje eno odvisno od drugega? Moč blagovne znamke je zagotovo nekaj, kar ob ceni vpliva na nakupno namero. Podatki o vaših kupcih in tehnologija za napredno ciljanje izboljšujejo priložnost za konverzijo in omogočajo učinkovitejšo izrabo oglaševalskih sredstev. Če zgodbe svojega izdelka oziroma blagovne znamke ne boste povezali z uporabo digitalnih kanalov, potem potrebujete tako dober izdelek, da bo to za vas opravil vaš kupec. Ne nazadnje so govorice od ust do ust (WOM) še vedno eden od najmočnejših kanalov širjenja informacij. Danes to pomeni deljenje informacij preko družbenih medijev, ki so postali eden od glavnih kanalov za WOM«, pojasnjuje Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu.

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji revije Marketing magazin marec 2020: Kaj imajo skupnega močne blagovne znamke in vrhunski športniki? (št. 465).

Deli

O avtorju

Leon Brenčič je v družbi iPROM zaposlen od leta 2016, kjer vodi prodajo in odnose z naročniki. Je odgovoren za usklajevanje ekipe medijskega oddelka z vidika prodaje in doseganja prodajnih rezultatov. Je poznavalec inovativnih prodajnih pristopov in ima bogate izkušnje na področju zaznavanja potreb naročnikov s področja sodobnih komunikacij. Poslovno se je s spletnimi mediji srečal že leta 2007. V prostem času Leon raziskuje digitalne trženjske koncepte v panogah kot so avtomobilizem, bančništvo, FMCG, zabavna elektronika in druge. Po duši je raziskovalec novih poslovnih priložnosti, kar s svojo vnemo prenaša tako med ekipo kot med naročnike.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv