Novi digitalni val je pred vrati. Pripravimo se.
Danes kupujemo predvsem izdelke, ki so povezani z našimi trenutnimi potrebami. Z izjemo osnovnih dobrin nakupujemo na daljavo, s postopno odpravo vladnih ukrepov, bomo nakupne navade v prilagojeni obliki obudili. Oglaševanje v digitalnih medijih danes sodi med ključne komunikacijske vzvode sidranja blagovne znamke v zavest potrošnika. To dejstvo bo pandemija najverjetneje potisnila še v tiste zadnje pore, ki so se digitalizaciji in digitalnim oblikam komuniciranja upirale.
Leon Brenčič za Delo: Pridobivanje strank je lažje, če je jasno, zakaj podatki
Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v prispevku za Delo pojasnil, zakaj so podjetja, ki poslujejo skladno z uredbo GDPR, korak pred tekmeci.
Leon Brenčič za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega močne blagovne znamke in vrhunski športniki?
Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je v kolumni za Marketing magazin razpisal o odnosu do »branding« in »performance« marketinga. Sta torej pristopa zares tekmeca ali preprosto tvorita dober tandem in prek sinergij ustvarjata dolgoročne zmage?
S povezovanjem pravih kompetenc do zastavljenih ciljev in presežkov
Ustvarjanje presežkov je cilj vsakega uspešnega podjetja, ki za doseganje zastavljenih ciljev skrbno načrtuje svoje aktivnosti, jih spremlja, uravnava in optimizira ter na koncu preseže. Presežki so plod usklajenosti med blagovno znamko in agencijami. Ključ do uspeha blagovne znamke tako leži v odličnosti vseh vidikov marketinške strategije, ki jo pripravlja agencija za naročnika. V praksi je to velikokrat najlažje doseči s specializacijo in sodelovanjem med različnimi agencijami.
Oglaševanje na osnovi podatkov: Analiza prodajnih podatkov in taktike digitalnega oglaševanja, ki neposredno pospešujejo prodajo (4. del)
Blagovne znamke, ki imajo jasno določeno podatkovno marketinško strategijo ter vpogled v potrebe svojih potrošnikov, le-te s prilagojenimi aktivnostmi nagovarjajo bolj celostno in učinkovito.
Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (2. del)
V prejšnjem blogu sem pisal o pomenu uporabniške in potrošniške izkušnje s poudarkom na digitalni potrošniški izkušnji. V tem zapisu pa bom izpostavil ključne mite in priporočila za oblikovanje boljše potrošniške izkušnje.
Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (1. del)
Vse zmogljivejša tehnologija močno preobraža nakupne navade in pričakovanja potrošnikov. Snovanje uporabniške izkušnje (UX) je nadomestilo ustvarjanje potrošniške izkušnje (CX), ki temelji na ustvarjanju doživetij na celotni (digitalni) prodajni verigi, s presežkom pričakovanj.
Svet oglaševanja 2018: Digitalne taktike in orodja, ki jih morate poznati!
V tem zapisu so predstavljeni digitalne taktike in orodja, ki jih bodo marketinški strokovnjaki v letu 2018 vključevali v digitalne strategije.
Personalizacija (2. del): Zakaj prilagajanje oglasnih vsebin deluje?
Vse več podjetij se poslužuje personalizacije oglasnih sporočil, ki morajo biti pisana na kožo potrošnikom, ti pa s svojim vedenjem narekujejo vedno večjo potrebo po natančno usmerjeni oglasni vsebini.
Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1. del): Taktike za implementacijo
Z napredno tehnologijo trženja prihaja množica podatkov, ki ob natančnem vpogledu oglaševalcem omogoča nagovarjanje svojih potencialnih kupcev ob pravem trenutku, kar jih učinkovito spodbuja k nakupu. Kljub številnim priložnostim, ki jih nudi nova tehnologija, je pri snovanju zgodb o uspehu strategija še vedno poglavitnega pomena. Najpomembnejša komponenta je zagotovo način dostave personaliziranega oglaševalskega sporočila – ob pravem času, na pravem mestu.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 32
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 13
- Dejan Levičar 1
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 34
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 23
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 25
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 27
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1