Deli

Hiperpersonalizacija oglaševanja temelji na uporabi naprednih podatkovnih tehnologij, ki omogočajo ustvarjanje oglasnih sporočil, natančno prilagojenih posameznim uporabnikom. V digitalnem oglaševanju o njej govorimo že kar nekaj časa, a z uporabo umetne inteligence (UI) ta taktika dobiva povsem nove razsežnosti.

Hiperpersonalizacija oglasov z uporabo umetne inteligence za izboljšano uporabniško izkušnjo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Namesto generičnih oglasov, ki nagovarjajo široko občinstvo, hiperpersonalizacija omogoča oblikovanje vsebin, ki neposredno odgovarjajo na individualna zanimanja, vedenjske vzorce in potrebe uporabnikov. Uporaba umetne inteligence pri tem procesu prinaša povsem nove možnosti, saj algoritmi omogočajo sprotno prilagajanje oglasnih vsebin glede na vedenje uporabnikov. To vodi do večje vključenosti uporabnikov, izboljšane relevantnosti oglasov in na koncu do povečanja konverzij. Napredne tehnologije AI odpirajo vrata štiridimenzionalnemu oglaševanju, kjer se vsebine prilagajajo uporabniškim preferencam in kontekstu uporabe v realnem času.

Prvoosebni podatki predstavljajo temelj za učinkovito hiperpersonalizacijo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Prvoosebni podatki predstavljajo temelj za učinkovito hiperpersonalizacijo

Za učinkovito hiperpersonalizacijo so ključni prvoosebni podatki, ki podjetjem omogočajo natančno ciljanje uporabnikov. Rešitve, kot je iPROM Private DMP, podjetjem omogočajo zbiranje, upravljanje in aktivacijo teh podatkov za bolj relevantno in učinkovito oglaševanje. Podjetja, ki uporabljajo lastne podatke, pridobljene z neposredno interakcijo s potrošniki, lahko zagotavljajo bistveno bolj prilagojene oglase. V kombinaciji z umetno inteligenco je mogoče oblikovati oglase, ki upoštevajo nakupne navade, vedenjske vzorce in preference uporabnikov ter se jim prilagajajo v realnem času. Na ta način so oglasi ne le bolj relevantni, temveč jih uporabniki dojemajo kot koristne in nevsiljive.

Uporaba generativne umetne inteligence omogoča samodejno ustvarjanje in prilagajanje vsebin glede na kontekst uporabnika. To pomeni, da lahko en oglas nagovarja različne uporabnike popolnoma različno, odvisno od tega, kje se nahajajo na svoji nakupni poti. Nekdo, ki še raziskuje določen izdelek, bo na primer videl informativne vsebine, medtem ko bo uporabnik, ki je že blizu nakupni odločitvi, prejel sporočila s posebnimi ponudbami ali prilagojenimi popusti.

iPROM Real-time Creative kot napredna rešitev za hiperpersonalizacijo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

iPROM Real-time Creative kot napredna rešitev za hiperpersonalizacijo

Ena izmed naprednih tehnologij, ki omogoča hiperpersonalizacijo na podlagi prvoosebnih podatkov, je iPROM Real-time Creative. Gre za rešitev, ki nudi samodejno prilagajanje oglasnih kreativ glede na uporabniške preference in vedenjske vzorce. Tak pristop povečuje relevantnost oglasov in zmanjšuje občutek vsiljivosti, saj uporabniki dojemajo oglase kot koristne informacije, ki jim pomagajo pri odločanju.

Če uporabnik denimo obišče spletno stran avtomobilskega proizvajalca in pregleda določen model vozila, lahko AI zanj ustvari personaliziran oglas, ki vključuje prilagojene informacije o tem modelu. To lahko pomeni prikaz vozila v barvi, ki jo je uporabnik izbral, ali ponudbo za financiranje, prilagojeno njegovim preteklim interakcijam s spletno stranjo.

Uporaba umetne inteligence za izboljšanje učinkovitosti oglaševanja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Uporaba umetne inteligence za izboljšanje učinkovitosti oglaševanja

Hiperpersonalizacija z uporabo umetne inteligence ne pomeni zgolj naprednega ciljanja, temveč tudi optimizacijo celotnega oglaševalskega procesa – od izbire pravih uporabnikov in prilagajanja vsebine do umestitve oglasov na najučinkovitejše kanale. Pri tem igrajo ključno vlogo rešitve, kot je iPROM Programmatic Platform, ki podjetjem omogoča natančnejše ciljanje ter optimizacijo zakupa oglasnega prostora v digitalnih medijih. Z analizo uporabniškega vedenja z naprednimi algoritmi v realnem času dinamično prilagaja oglase, kar izboljšuje njihovo relevantnost in povečuje učinkovitost oglaševalske akcije. Tak pristop presega klasično segmentacijo in omogoča individualizirano nagovarjanje uporabnikov na pravem mestu ob pravem času in s pravo vsebino.

Hiperpersonalizacija kot prihodnost digitalnega oglaševanja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Hiperpersonalizacija kot prihodnost digitalnega oglaševanja

S hitrim napredkom umetne inteligence in vse večjo uporabo prvoosebnih podatkov bo postajala hiperpersonalizacija še natančnejša in učinkovitejša. Digitalno oglaševanje bo temeljilo na naprednih modelih UI za generativno oglaševanje, integraciji glasovnih in vizualnih elementov ter optimizaciji uporabniške poti v realnem času. Oglasi bodo vse bolj prilagojeni specifičnim uporabnikom, kar bo povečalo njihovo učinkovitost in vključenost uporabnikov. Z zagotavljanjem bolj relevantnih vsebin pa ne bomo izboljševali le učinkovitost oglaševalskih akcij, temveč tudi dolgoročno uporabniško izkušnjo, ki močno vpliva na zvestobo kupcev. Verjemite – oglasi prihodnosti ne bodo le nagovarjali pravih ljudi, temveč se bodo sami prilagajali njihovim zanimanjem, času in kontekstu. Z uporabo umetne inteligence bodo podjetja lahko dosegla prave uporabnike na pravih kanalih s popolnoma prilagojenimi sporočili – in to še preden bodo ti sami vedeli, da jih potrebujejo. Če delite to vizijo, potem je prihodnost oglaševanja že tukaj.

Deli

O avtorju

Andrej Beširevič je strokovnjak z več kot 13-letnimi izkušnjami s področja digitalnega trženjskega komuniciranja v avtomobilski industriji, ki se je na trgu uveljavil kot eden vidnejših praktikov na tem področju. V okviru svojega strokovnega razvoja je sodeloval z uglednimi domačimi in mednarodnimi blagovnimi znamkami, ki so njegove avtorske koncepte s področij igrifikacije in licitacije uporabile pri svojih svetovnih digitalnih strategijah. Med drugim je bil pobudnik prvih spletnih raziskav s področja avtomobilske industrije. Svojo karierno pot je začel v podjetju Avto Triglav, kjer je v sodelovanju s koncernom FCA skrbel za digitalno komuniciranje blagovnih znamk Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ferrari in Maserati. Nato se je podal na samostojno poslovno pot, na kateri je tudi iPROMu nudil storitve s področja oblikovanja in organizacije posebnih kreativnih konceptov. Andrej se je skozi preteklo sodelovanje izkazal kot zanesljiv partner, danes pa je redno zaposlen v družbi iPROM.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv