Kakšen pomen ima mobilni kanal? - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Kakšen pomen ima mobilni kanal?

Andrej Beširevič

Bistvo večkanalnega pristopa na digitalu je, da uporabniku dostavimo konsistentno, vsebinsko povezano in relevantno uporabniško izkušnjo – na vseh napravah in v vseh spletnih okoljih. Žal se blagovne znamke pri tem še vedno premalo zavedajo pomena, ki ga ima mobilni kanal.

Preberi več
Slabe prakse ali kako uporabnika na spletu najhitreje spraviti ob zivce - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Slabe prakse ali kako uporabnika na spletu najhitreje spraviti ob živce!

Lucie Pokorna

V tokratnem zapisu predstavljam nekatere slabe prakse, ki jih pri raziskovanju spletnih mest in spletnih trgovin še kar prepogosto izbrskam in ki – tako meni kot verjetno še številnim drugim uporabnikom – bistveno slabšajo uporabniško izkušnjo.

Preberi več
Optimizirajte svoje kampanje AdWords s 3 pomembnimi Googlovimi novostmi - iPROM - Mnenja strokovnjakov-  Anže Hribar

Optimizirajte svoje kampanje AdWords s 3 pomembnimi Googlovimi novostmi

Anže Hribar

Google nam je na področju iskalnih oglasov v letu 2016 pripravil ogromno novosti. Od ukinitve oglasnih pozicij na desni strani in razširjenih tekstovnih oglasov, do možnosti prilagajanja modifikatorja najvišje ponudbe za CPC glede na izbrani tip naprave.

Preberi več
Uporabniška izkušnja je pomembna! - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Uporabniška izkušnja je pomembna!

Andrej Beširevič

Pri razvoju in izvedbi modernih digitalnih marketinških strategij pogosto pozabljamo na zelo pomemben segment: uporabniško izkušnjo. To pa je velika napaka, saj je slednja ključna komponenta uspešnega marketinga v digitalni dobi, ki daje prednost udobju in personalizaciji.

Preberi več
Zakaj in kako morajo biti oglasi prilagojeni pametnim telefonom - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Zakaj in kako morajo biti oglasi prilagojeni pametnim telefonom?

Andrej Beširevič

Uporabniška izkušnja na pametnih telefonih je vsa naučena pravila v oglaševanju ponovno obrnila na glavo – bistveno manjši zaslon, omejeno število znakov in vse krajša pozornost uporabnikov na pametnih napravah narekujejo drugačen pristop k oglaševanju. Kakšni oglasi bodo uspeli in jih zagotovo dosegli?

Preberi več
ZDA živijo »mobilno« - trend pa bo kmalu tudi evropski - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

ZDA živijo »mobilno« – trend pa bo kmalu tudi evropski

Andrej Ivanec

ZDA sodijo med vodilne države na področju digitalizacije, običajno pa velja tudi, da se njihovi trendi v Evropo prezrcalijo z eno- ali nekaj letnim zamikom. Zdaj, ko to vemo, bomo IAB-jevo poročilo o digitalizaciji ZDA v 2015 brali nekoliko drugače.

Preberi več
Kako spodbuditi impulzivne nakupe na spletu? - iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Kako spodbuditi impulzivne nakupe na spletu?

Lucie Pokorna

Vzgib za impulzivne nakupe imamo vsi, čeprav velja, da so zanj najbolj dovzetni »spontani« oz. tisti kupci, ki se za nakupe odločajo emocionalno. Kako pa jih lahko spodbudite spletni trgovci?

Preberi več
Impulzivno nakupovanje preko spleta - iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Impulzivno nakupovanje preko spleta

Lucie Pokorna

Vam je situacija znana? V trgovino skočimo po nekaj osnovnih stvari, ko čakamo na blagajni, pa v košarico brez posebnega razmisleka dodamo še čokoladico, bonbone ali žvečilni gumi. Ali pa se v trgovino odpravimo z najboljšim namenom, da kupimo nov par hlač; domov pa se vrnemo (še) z obleko, puloverjem in tremi spodnjimi majicami. In seveda z veliko luknjo v denarnici. Kaj nas privede do tega?

Preberi več
IoT - kaj je to? - iPROM Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

IoT – kaj je to?

Simon Struna

Internet stvari, ki ga pogosto imenujemo kar IoT, pomeni vse naprave, ki med seboj komunicirajo s pomočjo medmrežja. Tako množičen hitro postaja del našega vsakdana ter temeljito spreminja načine našega delovanja in komuniciranja.

Preberi več
Facebook testira umik pravila največ 20 odstotkov besedila na sliki - iPROM Mnenja strokovnjakov - Maja Nučič

Facebook testira umik pravila »največ 20 odstotkov besedila na sliki«

Maja Nučič

Do sedaj je veljalo, da slike, ki so uporabljene v namene oglaševanja na Facebooku in Instagramu, ne smejo vsebovati več kot 20 odstotkov besedila. Kaj pa prinaša sprememba?

Preberi več

Avtorji