Phygital v trgovini: strategija za premoščanje digitalnega in fizičnega sveta - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Phygital v trgovini: strategija za premoščanje digitalnega in fizičnega sveta

Miloš Suša

Pospešena digitalizacija vse bolj sili trgovce, da na novo osmislijo način interakcije s potrošniki. Umetna inteligenca, navidezna resničnost, DOOH, pomočniki AI – vse to so pojmi, ki temeljito preobražajo trgovsko panogo, predvsem pa na novo ustvarjajo način, kako blagovne znamke stopajo v interakcijo s kupci. Pojav phygital se še posebej uveljavlja v zadnjih letih. Kombinacija besed ‘fizično’ in ‘digitalno’ opisuje integracijo fizičnih in digitalnih doživetij. Ta strategija združuje sinergijo in integracijo med fizičnim prostorom trgovin in digitalnimi kanali, kar vodi do celovite, privlačne potrošniške izkušnje.

Preberi več
Simon Cetin za MM: Peugeot piše novo poglavje na področju pogovornega marketinga - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Peugeot piše novo poglavje na področju pogovornega marketinga

Simon Cetin

Simon Cetin, ustanovitelj laboratorija Retoba ter partner in ustanovitelj družbe iPROM, in Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga ter skrbnik marketinga na nivoju Skupine Emil Frey, sta na letošnji Slovenski marketinški konferenci predstavila prebojen projekt pogovorni AI vmesnik za novi Peugeot 2008.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: AdEx 2023 potrjuje pristop digitalno naprej - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec za Marketing magazin: AdEx 2023 potrjuje pristop »digitalno najprej«

Andrej Ivanec

Rezultati raziskave AdEx 2023 potrjujejo, da slovenska podjetja prepoznavajo pomembnost pristopa »najprej digitalno«, je aktualne številke komentiral Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu v članku za Marketing magazin.

Preberi več
Nagovarjanje novih generacij z mikro segmentacijo in mikro ciljanjem - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Nagovarjanje novih generacij z mikro segmentacijo in mikro ciljanjem

Miloš Suša

V dobi digitalizacije se marketinški pristopi nezadržno spreminjajo, pri čemer postajata mikro segmentacija in mikro ciljanje ključna elementa v nagovarjanju novih generacij. Generacijske razlike med milenijci, generacijo Z in zilenijci prinašajo izzive, saj vsaka generacija zahteva drugačen način komunikacije in prilagojene marketinške strategije. V tem blogu bomo raziskali, zakaj je razumevanje teh subtilnih razlik bistveno za uspeh v sodobnem tržnem prostoru.

Preberi več
Prvoosebni podatki trgovcev - kerozin za nove prihodkovne vire z izgradnjo trgovskih medijskih mrež - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Prvoosebni podatki trgovcev – kerozin za nove prihodkovne vire z izgradnjo trgovinskih medijskih mrež

Miloš Suša

V svetu, kjer digitalno oglaševanje doživlja temeljne spremembe, so prvoosebni podatki pomembnejši kot kdajkoli prej. Z ukinjanjem uporabe tretjeosebnih podatkov za ciljanje in zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih in povečanjem zavedanja o vrednosti prvoosebnih podatkov se trgovci zavedajo potenciala, ki ga prvoosebni podatki ponujajo.
V tem zapisu bom na kratko pojasnil, kaj so prvoosebni podatki, zakaj so pomembni za trgovce, kaj jim omogočajo in zakaj igrajo ključno vlogo pri izgradnji trgovskih medijskih mrež (t. i. retail media networks) oziroma podobnih medijskih mrež, ki so v lasti podjetja, ki nato oglasni prostor trži svojim partnerjem oziroma strankam.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Prihodnost je zdaj. (Umetna) inteligenca razume in čuti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Prihodnost je zdaj: (Umetna) inteligenca razume in čuti

Simon Cetin

V majski kolumni za Marketing magazin Simon Cetin, partner v družbi iPROM in ustanovitelj laboratorija za avtoregresivne pogovorne sisteme Retoba, piše o ključni vlogi empatije v tehnoloških inovacijah, ki povezujejo človeka in stroj. Poudarja, da mora biti empatija v središču vseh tehnoloških interakcij, da se ohranijo človeške vrednote in krepi zaupanje med uporabniki in tehnologijo.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing Magazin: Digitalnemu oglaševanju že več kot polovica celotnega oglaševalskega kolača - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec in Matjaž Robinšak za Marketing magazin: Digitalnemu oglaševanju že več kot polovica celotnega oglaševalskega kolača

Andrej Ivanec

Marketing magazin je predstavil ključne izsledke raziskave iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Raziskava je osvetlila ključne trende v digitalnem oglaševanju v Sloveniji ter vrednost naložb po različnih oblikah digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Kateri programatični oglaševalskotehnološki trendi bodo vroči v 2024 - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Kateri programatični oglaševalskotehnološki trendi bodo vroči v 2024?

Simon Struna

Programatično oglaševanje je v zadnjih letih doživelo meteorski vzpon. Po podatkih Statiste je bil svetovni trg programatičnega oglaševanja v letu 2023 vreden kar 558 milijard ameriških dolarjev, kar predstavlja približno 11-odstotno povečanje naložb v programatično digitalno oglaševanje v primerjavi z letom prej. Ta rast ni le odraz razvijajoče se digitalne krajine, temveč tudi naraščajočega zaupanja oglaševalcev v programatične platforme. To jasno kaže na zrelost sektorja in njegovo ključno vlogo v prihodnosti digitalnega oglaševanja.
V nadaljevanju izpostavljam ključne trende v programatičnem oglaševanju, ki bodo, kot predvidevam, zaznamovali tekoče leto.

Preberi več
Simon Cetin za DMS: Trendi v digitalnem oglaševanju - Preoblikovanje trga s tehnološkimi inovacijami in zasebnostjo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za DMS: Trendi v digitalnem oglaševanju: Preoblikovanje trga s tehnološkimi inovacijami in zasebnostjo

Simon Cetin

Kakšne trende v digitalnem oglaševanju pričakujemo v 2024? Simon Cetin, partner v družbi iPROM, je za Društvo za marketing Slovenije pripravil pregled šestih vzhajajočih priložnosti, za katere meni, da jih strokovnjaki za marketing ne smejo zamuditi.

Preberi več
V nestanovitnih časih se nakupno vedenje ljudi nenehno spreminja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Miloš Suša in Matjaž Robinšak za Marketing magazin: V nestanovitnih časih se nakupno vedenje ljudi nenehno spreminja

Miloš Suša

Raziskava, ki sta jo poleti 2023 izvedli družbi iPROM in Valicon, je analizirala nakupno vedenje slovenskih kupcev v štirih kategorijah: krediti, počitnice, avtomobili in zabavna elektronika. Ključne ugotovitve raziskave je povzel tudi Marketing magazin.

Preberi več

Avtorji