Je tradicionalno prikazno oglaševanje zgodovina? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec - Naslovna

Je tradicionalno prikazno oglaševanje zgodovina?

Andrej Ivanec

Standardno prikazno oglaševanje s pasicami so v veliki meri nadomestile novejše, programatične oblike prikaznega oglaševanja. Na pomembnosti znova pridobivajo napredne oblike, ki s svojo interaktivnostjo ujamejo potrošnikovo pozornost in povečujejo njegovo vpletenost z blagovno znamko. Da pa bi bili novi koncepti oglaševanja še učinkovitejši, pa morate v zgodbo vključiti tudi tehnologijo za ciljanje in prikaz oglasov, s katero pravo sporočilo dostavite pravi osebi na pravi napravi v pravi obliki.

Preberi več
Odločitvena pot potrošnika: kje smo danes?  - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša - Naslovna

Nakupna pot potrošnika: kje smo danes?

Miloš Suša

Odločitvena pot sodobnih vsepovezanih potrošnikov se je v zadnjih desetih letih korenito spremenila. Hiter razvoj tehnologije vpliva na oblikovanje novih točk stika potrošnika z blagovno znamko, ki so za njegovo odločitveno pot ključnega pomena. Blagovne znamke so se zato močno osredotočile na razumevanje, kaj poganja potrošniške odločitve in kaj vpliva na njegovo nakupno pot.

Preberi več
Nazaj k digitalnim osnovam: simbioza potiska in privlaka - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andraž Turel - Naslovna

Nazaj k digitalnim osnovam: simbioza potiska in privlaka

Andraž Turel

Dan in noč, plus in minus, jin in jang – vsem naštetim parom je skupno to, da prvi ne more brez drugega. Takšen primer pa pozna tudi digitalno oglaševanje. Gre za potisne in vlečne sile, s katerimi poizkušamo vplivati na vedenje uporabnikov digitalnih medijev. Strategije se med seboj seveda razlikujejo, saj je možnosti na premici med potiskom in privlakom praktično neskončno.

Preberi več
Z digitalnim oglaševanjem do najboljšega izkoristka vloženih sredstev v oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec - Naslovna

Z digitalnim oglaševanjem do najboljšega izkoristka vloženih sredstev v oglaševanje

Andrej Ivanec

Presežke v dinamičnem digitalnem ekosistemu je mogoče doseči le s premišljeno strategijo in inovativno kombinacijo oglaševalskih pristopov. Ti morajo biti oprti na podatke in tehnologijo, kar zagotavlja možnost za nenehno optimizacijo in s tem oplemenitenje vloženih sredstev v obliki izboljšanih rezultatov.

Preberi več
Osnovna terminologija JPG EPS PNG v čem se razlikujejo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič - Naslovna

Osnovna terminologija: JPG, EPS, PNG – v čem se razlikujejo?

Andrej Beširevič

V komunikaciji med marketinškim oddelkom in oblikovalci pogosto prihaja do komunikacijskih šumov. Zatakne se lahko že pri razumevanju razlik med slikovnimi datotekami. Da bi marketinški strokovnjaki vsaj tu bolje in lažje komunicirali z oblikovalci, je priporočljivo, da razumejo osnovno terminologijo in ključne lastnosti najpogostejših slikovnih datotek. To olajša komunikacijo med oddelki in izboljšuje učinkovitost izvedbe projektov.

Preberi več
Zakaj je prikazno oglaševanje kralj digitalnih komunikacij in zakaj bo na prestolu tudi ostal? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Zakaj je prikazno oglaševanje kralj digitalnih komunikacij in zakaj bo na prestolu tudi ostalo?

Andrej Ivanec

V digitalnih medijih prevladuje prikazno oglaševanje, investicije v to obliko oglaševanja pa bodo nesporno rasle. Glede na rezultate raziskave AdEx za Slovenijo je prikazno oglaševanje že preseglo 60 odstotkov vseh investicij v digitalno oglaševanje v slovenskih medijih, raziskava iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja pa napoveduje, da bodo v letošnjem letu slovenski oglaševalci največ sredstev za oglaševanje namenili prav tej obliki digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Nove tehnologije pišejo nova pravila oglaševanja iPROM Mnenja strokovnjakov Miha Rejc

Nove tehnologije pišejo nova pravila oglaševanja

Miha Rejc

Kaj digitalnemu oglaševanju prinašajo tehnološke novosti?

Tehnološki razvoj je danes eksponentno hiter, veliko inovacij, ki so se na trgu pojavile pred nekaj leti, bo v naslednjih letih prešlo v množično rabo. Zadnji preskok podobnega velikostnega reda se je zgodil pred približno desetimi leti, ko so se na trgu pojavili pametni telefoni in spremenili način, kako komuniciramo, dobivamo informacije in opravljamo dnevna opravila. Naše dojemanje sveta se je spremenilo. Vsi smo bili del te (r)evolucije. Naslednji velikanski korak naprej pa se dogaja zdaj.

Preberi več
Učinkovitejše oglaševanje na osnovi podatkov: Iskanje in doseganje novih (profilov) potrošnikov - iPROM - Menja strokovnjakov - Miloš Suša

Učinkovitejše oglaševanje na osnovi podatkov: Iskanje in doseganje novih (profilov) potrošnikov

Miloš Suša

Kako pomagata uporaba podatkov in napredna tehnologija za digitalno oglaševanje k identifikaciji potenciala trga izdelka in prodajnih priložnosti ter dostavi oglasnega sporočila ob pravem času na pravem mestu in pravi napravi?

Preberi več
Oglaševanje, ki podpira zgodbo blagovne znamke - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Luka Andrejak

Oglaševanje, ki podpira zgodbo blagovne znamke

Luka Andrejak

Pri oglaševanju je postala dobra zgodba ključnega pomena za uspešnost blagovne znamke. Zgodbe, ki predstavljajo, kako, kaj in zakaj blagovna znamka nekaj ponuja, ustvarjajo razliko na trgu.

Preberi več
Oglaševanje na osnovi podatkov potrebuje dobro strategijo kako do relevantnih podatkov iPROM Mnenja strokovnjakov Igor Mali

Oglaševanje na osnovi podatkov potrebuje dobro strategijo: Kako do relevantnih podatkov?

Igor Mali

Marketinški strokovnjaki so si enotni – podatki so nova nafta in gonilo sodobnega marketinga. Ustrezno obdelani, interpretirani ter uporabljeni omogočajo podjetjem višjo raven razumevanja potrošnikov in ustvarjanja prilagojenih vsebin.

Preberi več

Avtorji