Building trust with digital media users starts with consent management - iPROM - Expert opinions - Anže Hribar

Izgradnja zaupanja z uporabniki digitalnih medijev se začne z upravljanjem soglasij

Anže Hribar

Zaupanje je ključen temelj uspešnega trženja. S povečanjem obsega obdelave podatkov potrošnikov se podjetja vse bolj osredotočajo na iskanje načinov, kako vzpostaviti pristne in trajnostne odnose s svojim občinstvom. Pri tem se kot ena najučinkovitejših strategij izkazuje upravljanje soglasij, saj zagotavlja preglednost, etično ravnanje in skladnost z obdelavo podatkov.
V nadaljevanju bomo podrobneje raziskali, kako upravljanje soglasij (ang. consent management) prispeva h krepitvi zaupanja, kako strategije, ki temeljijo na izrecni privolitvi, izboljšujejo marketinške aktivnosti, ter kako centralizacija in uporaba prvoosebnih podatkov podpirata vzpostavitev dolgoročnih odnosov s strankami.

Preberi več
Vloga podatkovno gnanega oglaševanja v zgornjem delu lijaka za dolgoročno rast blagovnih znamk - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Vloga podatkovno gnanega oglaševanja v zgornjem delu lijaka za dolgoročno rast blagovnih znamk

Leon Brenčič

V dinamičnem digitalnem medijskem okolju, kjer se število oglaševalskih platform nenehno povečuje, cene oglasov vztrajno naraščajo, konkurenca pa postaja vse ostrejša, tehnološki premiki pa postavljajo nove zahteve, je pomembno, da blagovne znamke prilagodijo svoje pristope za premagovanje teh izzivov. Kot strokovnjaki za oglaševalskotehnološke in podatkovno gnane oglaševalske strategije nenehno razvijamo rešitve, ki maksimizirajo donosnost naložb v digitalno oglaševanje. V tem blogu bomo raziskali pomen oglaševanja v zgornjem delu prodajnega lijaka za blagovne znamke, ki stremijo k dolgoročni rasti, in kako ta strategija prispeva k učinkovitemu doseganju poslovnih ciljev.

Preberi več
Phygital v trgovini: strategija za premoščanje digitalnega in fizičnega sveta - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Phygital v trgovini: strategija za premoščanje digitalnega in fizičnega sveta

Miloš Suša

Pospešena digitalizacija vse bolj sili trgovce, da na novo osmislijo način interakcije s potrošniki. Umetna inteligenca, navidezna resničnost, DOOH, pomočniki AI – vse to so pojmi, ki temeljito preobražajo trgovsko panogo, predvsem pa na novo ustvarjajo način, kako blagovne znamke stopajo v interakcijo s kupci. Pojav phygital se še posebej uveljavlja v zadnjih letih. Kombinacija besed ‘fizično’ in ‘digitalno’ opisuje integracijo fizičnih in digitalnih doživetij. Ta strategija združuje sinergijo in integracijo med fizičnim prostorom trgovin in digitalnimi kanali, kar vodi do celovite, privlačne potrošniške izkušnje.

Preberi več
Z uporabo napredne oglaševalske tehnologije in umetne inteligence do učinkovite mikrosegmentacije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Z uporabo napredne oglaševalske tehnologije in umetne inteligence do učinkovite mikrosegmentacije

Tomaž Tomšič

V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu postaja temeljito poznavanje strank ključnega pomena. Medtem ko so bile tradicionalne metode segmentacije uspešne v preteklosti, nas je prihod umetne inteligence (UI) popeljal v novo dobo, kjer se uspešnost marketinga gradi na mikrosegmentih. Stare metode segmentiranja postajajo namreč v današnjem svetu, ki je demografsko in interesno zelo raznolik in razpršen, še posebej to velja za mlajše generacije, zastarele. Z UI lahko podjetja svoje stranke segmentirajo z izjemno natančnostjo in učinkovitostjo, kar vodi do boljših poslovnih rezultatov.

Preberi več
Simon Cetin za MM: Peugeot piše novo poglavje na področju pogovornega marketinga - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Peugeot piše novo poglavje na področju pogovornega marketinga

Simon Cetin

Simon Cetin, ustanovitelj laboratorija Retoba ter partner in ustanovitelj družbe iPROM, in Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga ter skrbnik marketinga na nivoju Skupine Emil Frey, sta na letošnji Slovenski marketinški konferenci predstavila prebojen projekt pogovorni AI vmesnik za novi Peugeot 2008.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: AdEx 2023 potrjuje pristop digitalno naprej - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec za Marketing magazin: AdEx 2023 potrjuje pristop »digitalno najprej«

Andrej Ivanec

Rezultati raziskave AdEx 2023 potrjujejo, da slovenska podjetja prepoznavajo pomembnost pristopa »najprej digitalno«, je aktualne številke komentiral Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu v članku za Marketing magazin.

Preberi več
Nagovarjanje novih generacij z mikro segmentacijo in mikro ciljanjem - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Nagovarjanje novih generacij z mikro segmentacijo in mikro ciljanjem

Miloš Suša

V dobi digitalizacije se marketinški pristopi nezadržno spreminjajo, pri čemer postajata mikro segmentacija in mikro ciljanje ključna elementa v nagovarjanju novih generacij. Generacijske razlike med milenijci, generacijo Z in zilenijci prinašajo izzive, saj vsaka generacija zahteva drugačen način komunikacije in prilagojene marketinške strategije. V tem blogu bomo raziskali, zakaj je razumevanje teh subtilnih razlik bistveno za uspeh v sodobnem tržnem prostoru.

Preberi več
Združevanje prvoosebnih in neposrednih podatkov za učinkovitejše digitalno oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov -Tomaz Tomsic

Združevanje prvoosebnih in neposrednih podatkov za učinkovitejše digitalno oglaševanje

Tomaž Tomšič

V novi dobi digitalnega oglaševanja prvoosebni podatki ostajajo temelj uspešnih oglaševalskih akcij, vendar pa se z dodajanjem neposrednih podatkov (zero-party) odpirajo nove dimenzije personalizacije in ciljanja. Medtem ko prvoosebni podatki nudijo vpogled v interakcije uporabnikov z blagovno znamko, neposredni podatki prinašajo globlje razumevanje specifičnih želj in potreb potrošnikov, kar omogoča še natančnejše in učinkovitejše oglaševalske strategije.

Preberi več
Prvoosebni podatki trgovcev - kerozin za nove prihodkovne vire z izgradnjo trgovskih medijskih mrež - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Prvoosebni podatki trgovcev – kerozin za nove prihodkovne vire z izgradnjo trgovinskih medijskih mrež

Miloš Suša

V svetu, kjer digitalno oglaševanje doživlja temeljne spremembe, so prvoosebni podatki pomembnejši kot kdajkoli prej. Z ukinjanjem uporabe tretjeosebnih podatkov za ciljanje in zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih in povečanjem zavedanja o vrednosti prvoosebnih podatkov se trgovci zavedajo potenciala, ki ga prvoosebni podatki ponujajo.
V tem zapisu bom na kratko pojasnil, kaj so prvoosebni podatki, zakaj so pomembni za trgovce, kaj jim omogočajo in zakaj igrajo ključno vlogo pri izgradnji trgovskih medijskih mrež (t. i. retail media networks) oziroma podobnih medijskih mrež, ki so v lasti podjetja, ki nato oglasni prostor trži svojim partnerjem oziroma strankam.

Preberi več
Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve so osnova oglaševanja, kjer je zasebnost na prvem mestu - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve so osnova oglaševanja, kjer je zasebnost na prvem mestu

Maja Gorjanc

Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve so ključne za izgradnjo digitalnih oglaševalskih strategij, ki spoštujejo zasebnost uporabnikov, hkrati pa omogočajo učinkovito ciljanje in merjenje učinkovitosti oglasnih akcij. Te rešitve pomagajo podjetjem pri usmerjanju skozi zapleteno krajino digitalnega oglaševanja, hkrati pa zagotavljajo skladnost z zakonodajo in pričakovanji uporabnikov. V prejšnjem blogu sem že pojasnila, zakaj prvoosebni podatki pridobivajo na vrednosti in kakšno vlogo imajo pri tem platforme za upravljanje podatkov, ki omogočajo izgradnjo zasebnih podatkovnih skladišč. Ena izmed takih rešitev je iPROM Privat DMP. V tem zapisu se bom osredotočila na to, kako se lahko zasebna podatkovna skladišča aktivirajo za učinkovitejše in bolj personalizirano digitalno oglaševanje v uredniških medijih.

Preberi več

Avtorji

Arhiv