Slaven Petrovič za Finance: Video kot učinkovita alternativa televiziji - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Slaven Petrovič

Slaven Petrovič za Finance: Videooglaševanje postaja eden glavnih digitalnih trendov

Slaven Petrovič

Spletni medijski načrtovalec v iPROMu Slaven Petrovič je za Finance pojasnil, zakaj bo video oglaševanje med najpomembnejšimi digitalnimi trendi v letošnjem letu ter katere inovacije na tem področju trenutno najbolj odgovarjajo na potrebe in želje uporabnikov na spletu.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Nestanovitni časi zahtevajo večjo odzivnost in prilagodljivost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Leon Brenčič za Marketing magazin: V nestanovitnih časih najuspešnejši gradijo mostove

Leon Brenčič

Direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič je za Marketing magazin povzel ključne izzive in trende, ki so zaznamovali digitalno oglaševanje v preteklem letu, ter zaupal recept za učinkovito doseganje potrošnikov in odgovarjanje na njihove potrebe v novi resničnosti.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: Remarketing ali spletno zalezovanje? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Tanka meja med frekvenco in vsiljivostjo

Andrej Ivanec

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o tem, kako v iPROMU z dolgoletnim znanjem in s pravimi tehnološkimi orodji preprečujemo, da je ponovno ciljanje strašljiva izkušnja za spletnega uporabnika.

Preberi več
Simon Cetin za Finance: Oglaševanje v kontekstu omnikanalnega trženja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Finance: Oglaševanje v kontekstu večkanalnega trženja

Simon Cetin

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, je v pogovoru z IKT Informatorjem, prilogo časnika Finance, izpostavil pomembnost uporabe podatkov in izgradnje lastnih podatkovnih silosov pri digitalnem oglaševanju.

Preberi več
Zakaj bo semantično ciljanje v letu 2021 okrepilo svoj položaj? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Cetin

Zakaj bo semantično ciljanje v letu 2021 okrepilo svoj položaj?

Andrej Cetin

Podjetja obstajajo zato, da rešujejo naše izzive oziroma jih zadovoljujejo, naloga marketinga pa je, da te potrebe uspešno naslovi. Skladno s tem je cilj (digitalnega) oglaševanja, da potencialnega potrošnika s ključnimi sporočili učinkovito zadene – ob pravem času na pravem mestu in s pravo vsebino. Vsebina in razumevanje kontekstualnega umeščanja oglasnih vsebin sta postala danes še bolj pomembna. Celotna industrija se je zato močno okrepila na podlagi doseganja občinstva oz. natančnega ciljanja, ki temelji na podatkih o spletnih uporabnikih, njihovih vedenjskih navadah in semantičnem prepoznavanju medijske vsebine z namenom bolj učinkovite distribucije oglasnih sporočil. Če potegnemo analogijo s filmsko industrijo, sta v oglaševanju pomembni tako vsebina kot učinkovita distribucija.

Preberi več
Bo spletna trgovina z uporabo naprednih tehnologij v 2021 še pospešila rast? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Bo spletna trgovina z uporabo naprednih tehnologij v 2021 še pospešila rast?

Tomaž Tomšič

Leta 2020 smo zabeležili pospešeno rast spletne trgovine. Po ocenah strokovnjakov je več kot 90 odstotkov uporabnikov spleta v preteklem letu raziskovalo ali nakupovalo prek spleta. E-trgovina je, gledano na svetovni ravni, zrasla za od 20 do 30 odstotkov. V Sloveniji so spletni trgovci zabeležili rekordne rasti spletne prodaje. Po podatkih Valiconove raziskave (#Novanormalnost, 2020) je spletno nakupovanje konec leta 2020 tudi v Sloveniji doseglo 30 odstotkov populacije. To, kar smo digitalci včasih sanjali, je v letu 2020 postalo resničnost – nova normalnost.

Preberi več
Štirje napotki, kako v digitalnih medijih v času epidemije COVID-19 izstopiti iz povprečja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Štirje napotki, kako v digitalnih medijih v času epidemije COVID-19 izstopiti iz povprečja

Andrej Ivanec

Oglaševanje v digitalnih medijih ni namenjeno le povečanju prodaje, temveč lahko stroškovno učinkovito izboljša prepoznavnost blagovne znamke, saj nam v teh nepredvidljivih časih pomaga doseči točno določeno ciljno občinstvo, ki je za naša oglasna sporočila odprto. V času COVID-19 je namreč javnost močno razdeljena, prilagajanje sporočil in natančno doseganje ciljnih skupin pa danes odločilno.

Preberi več
Kateri trendi bodo prevladovali v digitalnem oglaševanju v 2021? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Slaven Petrovič

Kateri trendi bodo prevladovali v digitalnem oglaševanju v 2021?

Slaven Petrovič

Po turbulentnem letu, v katerem smo že v najzgodnejših mesecih pandemije pozabili skoraj vse napovedi za oglaševalsko industrijo, se znova usmerjamo v leto 2021 in v prihodnost. Kljub začetni previdnosti pri naložbah v oglaševanje v prvi polovici lanskega leta so digitalni kanali uspešno ohranili svoj delež in ga celo povečali, nekateri kanali, kot je digitalno zunanje oglaševanje, pa napovedujejo svoj povratek v letošnjem letu. Spremembe v vedenju potrošnikov so povzročile nekaj zanimivih trendov, predvsem se je izostrilo razumevanje vloge učinkovitosti oglaševanja in taktik, ki so pri tem bolj uspešne.

Preberi več
Leon Brenčič za DMS: Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Društvo za marketing Slovenije: Aktualne razmere zaznamuje digital na dopingu

Leon Brenčič

iPROM in Valicon sta oktobra na webinarju v sklopu dogodkov iPROM Akademije predstavila podrobneše rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih potrošnikov. Društvo za marketing Slovenije se je še dodatno poglobilo v izsledke raziskave in z Leonom Brenčičem, direktorjem odnosov z naročniki v iPROMu, ter Matjažem Robinšakom, partnerjem v Valiconu, raziskalo, kako naj se marketing odzove na nastale razmere in kaj lahko pričakujemo v naslednjih mesecih.

Preberi več
Kako okrepiti prisotnost in spodbuditi prodajo  v novi normalnosti v leti 2021? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako okrepiti prisotnost in spodbuditi prodajo v novi normalnosti v letu 2021?

Uroš Končar

Blagovne znamke se soočajo s prilagajanjem poslovnih praks, ponudbe in načina dela, da bodo lahko uspešno zadostile potrebam potrošnika v novi resničnosti. Kljub temu, da pandemija še zdaleč ni končana, svetujemo, da pri načrtovanju in osmišljanju aktivnosti za prihajajoče leto razmišljate, kako se boste učinkovito prilagodili dolgoročnim spremembam, ki so na obzorju.

Preberi več

Avtorji