Zmagovalne trženjske strategije v 2022 zahtevajo dovršeno oglaševalsko podporo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Zmagovalne trženjske strategije v 2022 zahtevajo dovršeno oglaševalsko podporo

Uroš Končar

Večji nadzor, nadpovprečna učinkovitost in boljša konkurenčnost so glavni razlogi, da se vse več blagovnih znamk obrača od svetovnih tehnoloških platform k lastnim medijem, lastnim vsebinam in lastnim podatkom.

Preberi več
Leon Brenčič za AmCham Slovenia: Digitalno trženje zaupajte strokovnjakom - iPROM - Novice

Leon Brenčič za AmCham Slovenia: Digitalno trženje zaupajte strokovnjakom

Leon Brenčič

Na virtualnem pogovoru Ameriške gospodarske zbornice – AmCham Slovenia je direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič predstavil svoj pogled na vedenje potrošnikov v novi normalnosti.

Preberi več
Prikazno oglaševanje tudi v 2022 paradni konj uspešnih blagovnih znamk - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Prikazno oglaševanje tudi v 2022 paradni konj uspešnih blagovnih znamk

Miloš Suša

Najuspešnejša podjetja v nestanovitnih časih povečujejo vložke v prikazno oglaševanje. Raziskava iPROMa in Valicona kaže, da bo tudi večina slovenskih oglaševalcev v prihodnje ohranila ali povečala naložbe v digitalno oglaševanje. V letu 2021 bo zanj skupno namenila skoraj 100 milijonov evrov, pri čemer bo največjega dela kolača deležno prikazno oglaševanje. Z uporabo naprednih oglaševalskih tehnologij je prikazno oglaševanje danes namreč ena najučinkovitejših oblik oglaševanja, ki oglaševalcem na spletu prinaša največ za oglaševalski denar.

Preberi več
Zakaj prikazno oglaševanje prevladuje med oglaševalci - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Zakaj prikazno oglaševanje prevladuje med oglaševalci

Andrej Ivanec

Aktualna raziskava iPROMa in Valicona kaže, da je prikazno oglaševanje najbolj priljubljena oblika digitalnega oglaševanja tudi med domačimi blagovnimi znamkami. V zapisu boste izvedeli, kje se skriva njegova moč, zakaj mu vodilni oglaševalci dajejo prednost in kakšne rezultate z njim dosegajo na spletu.

Preberi več
Leon Brenčič na predavanju SOZ: Nakupna pot se seli na splet: čas je za strategije »digitalno najprej« - iPROM Novice

Leon Brenčič na predavanju SOZ: Nakupna pot se seli na splet – čas je za strategije »digitalno najprej«

Leon Brenčič

iPROM in Valicon že vrsto let izvajata raziskave, ki nam dajejo jasno sliko o razvoju trženjskega komuniciranja in trendih v oglaševanju. Na četrtkovem spletnem seminarju Slovenske oglaševalske zbornice, kjer je bilo govora o »komunikacijah nove generacije«, sta jo orisala direktor odnosov z naročniki v iPROMu, Leon Brenčič, ter Matjaž Robinšak iz Valicona.

Preberi več
Kako iskalni marketing v tandemu z digitalnim oglaševanjem pretvori spletno iskanje v nakupovanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Grilc

Kako iskalni marketing v tandemu z digitalnim oglaševanjem pretvori spletno iskanje v nakupovanje

Uroš Grilc

S premišljeno kombinacijo iskalnega marketinga in digitalnega oglaševanja lahko spletne uporabnike pripeljete naravnost do svoje blagovne znamke. V zapisu spoznajte, kako potrošniki danes iščejo na spletu, kako se jim iskalni marketing prilagaja ter katera napredna orodja se vam splača vključiti v svoje digitalne trženjske strategije.

Preberi več
Nakupna pot v avtomobilski panogi se intenzivno seli na splet - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Nakupna pot v avtomobilski panogi se intenzivno seli na splet

Leon Brenčič

Nakupovanje avtomobilov je ponovno v porastu, a se seli na splet. Med pandemijo se je spletno nakupovanje močno zasidralo tudi v nakupne navade slovenskih potrošnikov. Ker je nakup avtomobila kompleksnejši kot nakup blaga široke potrošnje, pa se jim avtomobilski trgovci še ne morejo povsem prilagoditi s popolno digitalizacijo nakupne poti. Kje so ovire in kako jih lahko trgovci presežejo v naslednjih letih, ki bodo odločilna za okrevanje avtomobilske panoge?

Preberi več
Vse, kar potrošniki potrebujejo, je ljubezen: Kako se lahko blagovne znamke vrnejo močnejše in bolj priljubljene? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan

Vse, kar potrošniki potrebujejo, je ljubezen: Kako se lahko blagovne znamke vrnejo močnejše in bolj priljubljene?

Mateja Zupan

Po pandemičnem letu se zdi, da potrošniki še bolj zaupamo blagovnim znamkam, ki gojijo ljubeče odnose z nami. Večje priljubljenosti bodo nedvomno deležne tiste, ki se bodo s potrošniki ujele na osebni, čustveni ravni ter jim s svojim odnosom in izdelki pomagale živeti v skladu z novimi vrednotami.

Preberi več
Simon Cetin za DMS: Naložbe v digitalno oglaševanje bodo kmalu presegle 100 milijonov letno - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za DMS: Bližamo se mejniku, ko bodo naložbe v digitalno oglaševanje presegle 100 milijonov letno

Simon Cetin

Ne preseneča, da naložbe v digitalno oglaševanje iz leta v leto rastejo, saj je val pospešene digitalizacije zajel tudi najbolj tradicionalne panoge. Po napovedih ustanovitelja in partnerja v iPROMu Simona Cetina leto 2021 že napoveduje nove digitalne premike. O tem, kako se slovenska podjetja pripravljajo nanje, piše tudi Društvo za marketing Slovenije.

Preberi več
Kako pospešena digitalizacija spreminja bančne izkušnje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako pospešena digitalizacija spreminja bančne izkušnje

Uroš Končar

Banke, ki prej niso v polnosti izkoriščale prednosti digitalne tehnologije, so v minulem letu precej pohitele z digitalno preobrazbo. Čeprav so v zgolj nekaj mesecih uspele digitalizirati nove procese in storitve za brezstično poslovanje na daljavo, jih v prihodnje čaka še nekaj dela. V zapisu si preberite, kako se tradicionalna bančna panoga prilagaja novim razmeram in kaj bo bistveno vplivalo na njeno prihodnost.

Preberi več

Avtorji