Zakaj je tehnologija identificiranja potrošnikov med napravami (XDID) pomembna za marketing iPROM Mnenja strokovnjakov Luka Andrejak

Zakaj je prepoznavanje uporabnikov prek XDID pomembno za boljše ciljanje?

Luka Andrejak

Strokovnjaki v marketingu se vse bolj nagibajo k uporabi XDID načina ciljanja uporabnikov. Ta način omogoča bolj personalizirano in uporabniku prilagojeno oglaševanje, ki upošteva uporabnikovo obnašanje ter njegove (nakupne) navade na različnih napravah in kanalih. Brez temeljitega razumevanja potrošnikov, ki dnevno uporabljajo več različnih naprav, oglaševanje namreč ne bo učinkovito, pri čemer pa je potrebno pri zajemu podatkov upoštevati zakonodajo.

Preberi več
Kako bodo nove tehnologije vplivale na našo nakupno izkušnjo? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Cetin - Naslovna

Kako bodo nove tehnologije vplivale na našo nakupno izkušnjo?

Andrej Cetin

Spremembe in inovacije v digitalnem marketingu so praktično vsakodnevne in delo na tem področju zahteva poznavanje trendov, ki oblikujejo današnji svet, še pomembnejše pa je prepoznavanje trendov, ki bodo oblikovali prihodnost.

Preberi več
Tehnološki trendi, ki bodo zaznamovali digitalno oglaševanje v letu 2019 - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

Tehnološki trendi, ki bodo zaznamovali digitalno oglaševanje v letu 2019

Nejc Lepen

Revolucija v digitalnem marketingu se odvija bliskovito hitro. Z novimi tehnološkimi inovacijami, ki se pojavljajo tako rekoč vsak dan, se morajo tudi tehnologije v digitalnem oglaševanju spreminjati v realnem času.

Preberi več
Umetna inteligenca v oglaševanju - resničnost ali le krilatica? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Luka Andrejak

Umetna inteligenca v oglaševanju – resničnost ali le krilatica?

Luka Andrejak

Današnja aplikativna vrednost umetne inteligence v digitalnem oglaševanju.

Preberi več
Pravila in trendi digitalnega oglaševanja, ki jih upoštevajo najuspešnejše banke in zavarovalnice - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Pravila in trendi digitalnega oglaševanja, ki jih upoštevajo najuspešnejše banke in zavarovalnice

Uroš Končar

Vse panoge se pospešeno digitalizirajo, finančna panoga pa je po številu in uvajanju inovacij v panogo med vodilnimi. Spremembe v finančni industriji so posledica decentralizacije finančnih storitev, sprememb v nakupnih navadah potrošnikov ter vse večjega števila prebojnih inovacij, ki jih v poslovne modele vnašajo različna tehnološka podjetja (fin-tech).

Preberi več
Inovacije in novosti v programatičnem oglaševanju - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Inovacije in novosti v programatičnem oglaševanju

Simon Struna

V 2018 bo programatično zakupljenih že 80 odstotkov oglasov.

Preberi več
Nobena kriptojuha se ne poje tako vroca, kot se skuha - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Nobena kriptojuha se ne poje tako vroča, kot se skuha

Tomaž Tomšič

Pogled v preteklost, sedanjost in prihodnost uporabe tehnologije veriženja podatkovnih blokov v namene digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Denarnice potrošnikov so pripravljene na praznike. Ste tudi vi? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Denarnice potrošnikov so pripravljene na praznike. Ste tudi vi?

Miloš Suša

Prihaja obdobje v letu, ko gredo denarnice nekoliko lažje iz žepa, ne glede na njihovo vsebino. Veleblagovnice se obarvajo v božično-novoletne barve, naše misli pa prevevajo dileme, kako z darilom kar najbolj razveseliti svoje najbližje, prijatelje, pa tudi poslovne partnerje. V tokratnem blogu pa pišem o darilu, ki ga letos lahko podarite svoji blagovni znamki. To je premišljena, natančno načrtovana in izvedena digitalna kampanja, s katero bo zaključek fiskalnega leta uspešnejši.

Preberi več
Metrike e-poštnega marketinga: Kako izboljšati konverzijsko stopnjo vaših e-sporočil? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

E-poštni marketing: Kako izboljšati konverzijsko stopnjo vaših e-sporočil

Anže Hribar

V prejšnjem zapisu na temo e-poštnega marketinga smo spoznali glavne metrike za spremljanje uspešnosti svojih e-poštnih sporočil, danes pa delim nekaj namigov za morda najbolj zanimivo izmed njih – konverzijsko stopnjo e-poštnega marketinga.

Preberi več
Kaj pa če kdo napiše kaj negativnega - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Družbeni mediji: Kaj pa, če kdo napiše kaj negativnega?

Miha Rejc

Negativni komentarji so neizogiben del nastopa blagovne znamke na družbenih medijih. Ustrezna obravnava tovrstnih komentarjev je bistvenega pomena za ohranjanje ugleda blagovne znamke, prodaje izdelkov in komunikacijo s potrošniki.

Preberi več

Avtorji