Kako obvladovati podatke za učinkovit zakup digitalnih medijev v novi eri? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Kako obvladovati podatke za učinkovit zakup digitalnih medijev v novi eri?

Leon Brenčič

Digitalno oglaševanje se nenehno spreminja in preoblikuje, a opuščanje uporabe tretjeosebnih piškotkov predstavlja ključno prelomnico v zgodovini digitalnega trženja. Vstopamo v novo poglavje vzpostavljanja stika s ciljnimi javnostmi, kjer bodo aktivnosti temeljile na uporabi prvoosebnih podatkov, ki jih podjetja pridobijo neposredno od svojih občinstev na svoji spletni strani ali v mobilni aplikaciji. To predstavlja tudi začetek nove dobe v zakupu oglasnega prostora v digitalnih medijih, ki bo zahtevala globlje razumevanje in učinkovito uporabo teh dragocenih informacij za bolj ciljano in prilagojeno oglaševanje.

Preberi več
Simon Cetin za DMS: Trendi v digitalnem oglaševanju - Preoblikovanje trga s tehnološkimi inovacijami in zasebnostjo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za DMS: Trendi v digitalnem oglaševanju: Preoblikovanje trga s tehnološkimi inovacijami in zasebnostjo

Simon Cetin

Kakšne trende v digitalnem oglaševanju pričakujemo v 2024? Simon Cetin, partner v družbi iPROM, je za Društvo za marketing Slovenije pripravil pregled šestih vzhajajočih priložnosti, za katere meni, da jih strokovnjaki za marketing ne smejo zamuditi.

Preberi več
V nestanovitnih časih se nakupno vedenje ljudi nenehno spreminja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Miloš Suša in Matjaž Robinšak za Marketing magazin: V nestanovitnih časih se nakupno vedenje ljudi nenehno spreminja

Miloš Suša

Raziskava, ki sta jo poleti 2023 izvedli družbi iPROM in Valicon, je analizirala nakupno vedenje slovenskih kupcev v štirih kategorijah: krediti, počitnice, avtomobili in zabavna elektronika. Ključne ugotovitve raziskave je povzel tudi Marketing magazin.

Preberi več
Kontinuirano oglaševanje v zgornjem delu lijaka prinaša dolgoročne rezultate - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Kontinuirano oglaševanje v zgornjem delu lijaka prinaša dolgoročne rezultate

Miloš Suša

V svetu digitalnega oglaševanja, kjer prevladujejo hitri obrati in prilagodljivost, je pogosto težko zagovarjati kontinuirane naložbe v digitalno oglaševanje. Vendar pa analitični podatki kažejo ravno obratno – blagovne znamke, ki več mesecev kontinuirano vlagajo v zgornji del prodajnega lijaka, dosegajo boljšo učinkovitost in donosnost naložb v primerjavi s tistimi, ki so te aktivnosti prekinile že po treh mesecih.

Preberi več
Zakup digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov in AI »look-alike« modeliranja: korak naprej v ciljanju - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Zakup digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov in modeliranja AI Look-Alike: korak naprej v ciljanju

Tomaž Tomšič

V digitalnem oglaševalskem ekosistemu je učinkovito ciljanje ključno za uspeh kampanj. S prehodom na prvoosebne podatke in naprednimi tehnologijami AI je zakup digitalnih medijev doživel revolucijo. Eden od izpostavljenih pristopov je modeliranje Look-Alike oziroma modeliranje po metodi iskanja podobnih vzorcev z uporabo umetne inteligence. Ta pristop blagovnim znamkam omogoča, da svoje oglaševalske akcije natančneje usmerjajo k pravim občinstvom, kjer je verjetnost za naklonjenost blagovni znamki precej višja. V tem blog zapisu bom pojasnil, kako poteka zakup digitalnih medijev s pomočjo prvoosebnih podatkov in modeliranja Look-Alike z uporabo umetne inteligence, ter prikazal primer iz prakse.

Preberi več
Oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca – neizogibna prihodnost blagovnih znamk - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca – neizogibna prihodnost blagovnih znamk

Simon Struna

V digitalni dobi, kjer je konkurenca le klik stran, se blagovne znamke soočajo z nenehnim pritiskom, da ostanejo korak pred konkurenco. V središču te evolucije so oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca (AI), ki igrajo ključno vlogo pri oblikovanju prihodnosti oglaševanja in medijskega zakupa. Blagovne znamke, ki zanemarjajo te tehnološke preboje, se lahko znajdejo v nevarnem položaju, saj v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju ne bodo konkurenčne.

Preberi več
Kako iPROMove neodvisne ad-tech rešitve odgovarjajo na Akt o digitalnih trgih (DMA) - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Žiga Komac

Kako iPROMove neodvisne ad-tech rešitve odgovarjajo na Akt o digitalnih trgih (DMA)

Žiga Komac

Akt o digitalnih trgih (Digital Markets Act), splošno znan kot DMA, je hitro postal ena od osrednjih točk razprav za podjetja, ki poslujejo v Evropski uniji. Ta regulativa, katere cilj je zagotavljanje poštene konkurence na digitalnih trgih, ima posledice tudi za oglaševalsko industrijo. V tem članku bom na kratko predstavil bistvo DMA ter dodatno predstavil iPROMove neodvisne oglaševalske rešitve kot učinkovito orodje pri krmarjenju v tem novem, hitro spreminjajočem se digitalnem okolju.

Preberi več
Združevanje prvo- in tretjeosebnih podatkov za učinkovite napredne digitalne oglaševalske strategije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Združevanje prvo- in tretjeosebnih podatkov za učinkovite napredne digitalne oglaševalske strategije

Tomaž Tomšič

V svetu digitalnega oglaševanja so podatki postali ključno orodje za pridobivanje in ohranjanje strank. Zdaj bolj kot kdaj koli prej podjetja potrebujejo zanesljive in natančne podatke, da lahko prilagajajo in optimizirajo svoje marketinške strategije. Digitalno ozaveščena podjetja že snujejo napredne oglaševalske strategije, v katerih uspešno aktivirajo lastne, prvoosebne podatke za potrebe bolj učinkovitega doseganja ciljne skupine.

Preberi več
Avtomatizacija oglaševanja z iPROM Private DMP-jem in zakaj svetujemo osnovo prikaznega digitalnega oglaševanja  - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Avtomatizacija oglaševanja z iPROM Private DMP-jem in zakaj svetujemo osnovo prikaznega digitalnega oglaševanja

Tomaž Tomšič

Kadar govorimo o izvedbi prikaznega oglaševanja z uporabo prvoosebnih podatkov za boljše ciljanje in personalizirano oglaševanje na odprtem spletu, se slej kot prej z naročniki dotaknemo tudi vprašanja o možnosti in smiselnosti avtomatizacije celotnega oglaševalskega procesa.
Avtomatizacija oglaševanja je seveda možna in je izvedljiva na več ravneh. Po navadi se začne z enostavnim pristopom, in sicer z vzpostavitvijo oglasne akcije kontinuiranega osnovnega ponovnega ciljanja uporabnikov lastnih medijev in ciljanja ožjih podobnih občinstev. Posamezne korake in argumente pojasnjujem v nadaljevanju.

Preberi več
Prvoosebni podatki so naložba v prihodnost kako oblikovati oglaševalsko strategijo usmerjeno v zasebnost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Prvoosebni podatki so naložba v prihodnost: kako oblikovati oglaševalsko strategijo, usmerjeno v zasebnost?

Andrej Ivanec

Svetovna medijska krajina in oglaševalska industrija se nenehno spreminjata, v luči aktualnih sprememb, pospešene digitalizacije in avtomatizacije z uporabo umetne inteligence pa postaja zasebnost podatkov vse bolj pomembna tema, s katero se aktivno ukvarjajo tudi oddelki za trženje. Zaradi vse večjega zavedanja o pravicah uporabnikov glede podatkov in vse večje odgovornosti za varovanje njihove zasebnosti podjetja reorganizirajo svoje organizacije, da bi izpolnila te zahteve. V iPROMu aktivno spremljamo to področje in se na prihajajoče spremembe proaktivno prilagajamo, tako da svojim naročnikom zagotavljamo najnaprednejše oglaševalskotehnološke rešitve (Ad-Tech), ki varujejo zasebnost uporabnika in ščitijo podatke podjetij kot ključno strateško dobrino.

Preberi več

Avtorji

Arhiv