Building trust with digital media users starts with consent management - iPROM - Expert opinions - Anže Hribar

Izgradnja zaupanja z uporabniki digitalnih medijev se začne z upravljanjem soglasij

Anže Hribar

Zaupanje je ključen temelj uspešnega trženja. S povečanjem obsega obdelave podatkov potrošnikov se podjetja vse bolj osredotočajo na iskanje načinov, kako vzpostaviti pristne in trajnostne odnose s svojim občinstvom. Pri tem se kot ena najučinkovitejših strategij izkazuje upravljanje soglasij, saj zagotavlja preglednost, etično ravnanje in skladnost z obdelavo podatkov.
V nadaljevanju bomo podrobneje raziskali, kako upravljanje soglasij (ang. consent management) prispeva h krepitvi zaupanja, kako strategije, ki temeljijo na izrecni privolitvi, izboljšujejo marketinške aktivnosti, ter kako centralizacija in uporaba prvoosebnih podatkov podpirata vzpostavitev dolgoročnih odnosov s strankami.

Preberi več
Analitična orodja – ključ do razumevanja nakupne poti in sprejemanja pravih poslovnih odločitev - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Analitična orodja – ključ do razumevanja nakupne poti in sprejemanja pravih poslovnih odločitev

Anže Hribar

V digitalni dobi, ko imajo potrošniki na voljo neskončne možnosti in različne kanale za nakupovanje, je razumevanje njihove nakupne poti postalo ključno za uspeh vsakega podjetja. S pravilno analizo in interpretacijo podatkov lahko podjetja izboljšajo izkušnje strank in povečajo svojo konkurenčnost na trgu.

Preberi več
Cookiepocalypse 2024: pot v neodvisno, učinkovito digitalno oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Cookiepocalypse 2024: pot v neodvisno, učinkovito digitalno oglaševanje

Anže Hribar

Leto 2024 prinaša pomemben mejnik v digitalnem oglaševalskem in trženjskem ekosistemu – ukinitev uporabe piškotkov tretjih oseb oz. t. i. cookiepocalypse. Ta sprememba je neposreden odgovor na vedno glasnejši klic po večji zasebnosti s strani uporabnikov in na spreminjajoče se zakonodajno okolje. Trženjski strokovnjaki so pred izzivom, da temeljito preoblikujejo svoje strategije, da bi uspešno krmarili v novem okolju.

Preberi več
Prvoosebni podatki so naložba v prihodnost kako oblikovati oglaševalsko strategijo usmerjeno v zasebnost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Prvoosebni podatki so naložba v prihodnost: kako oblikovati oglaševalsko strategijo, usmerjeno v zasebnost?

Andrej Ivanec

Svetovna medijska krajina in oglaševalska industrija se nenehno spreminjata, v luči aktualnih sprememb, pospešene digitalizacije in avtomatizacije z uporabo umetne inteligence pa postaja zasebnost podatkov vse bolj pomembna tema, s katero se aktivno ukvarjajo tudi oddelki za trženje. Zaradi vse večjega zavedanja o pravicah uporabnikov glede podatkov in vse večje odgovornosti za varovanje njihove zasebnosti podjetja reorganizirajo svoje organizacije, da bi izpolnila te zahteve. V iPROMu aktivno spremljamo to področje in se na prihajajoče spremembe proaktivno prilagajamo, tako da svojim naročnikom zagotavljamo najnaprednejše oglaševalskotehnološke rešitve (Ad-Tech), ki varujejo zasebnost uporabnika in ščitijo podatke podjetij kot ključno strateško dobrino.

Preberi več
Anže Hribar za Delo: Podatki so digitalno premoženje in zaslužek - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Anže Hribar za Delo: Podatki so digitalno premoženje in zaslužek

Anže Hribar

Podatki so danes bistveni za uspeh podjetij. Zavedanje, da podatki predstavljajo digitalno vrednost, postaja ključno za tehnološko osveščena podjetja. Anže Hribar, direktor oddelka analitike v iPROMu, je za časopis Delo spregovoril o tem, kako se vloga in pomen podatkov spreminjata v poslovnem svetu.

Preberi več
Prvoosebni podatki in napredna analitična orodja: Pot do boljših poslovnih rezultatov in strateške avtonomije v digitalni dobi - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Prvoosebni podatki in napredna analitična orodja: Pot do boljših poslovnih rezultatov in strateške avtonomije v digitalni dobi

Anže Hribar

V hitro spreminjajočem se tehnološko gnanem okolju se pomen podatkov bistveno krepi, zato oglaševalci pospešeno prepoznavajo potrebo po bolj naprednih platformah za upravljanje lastnih podatkov in analitičnih orodjih. Za uspešnejše krmarjenje po novih terenih in učinkovitejšo optimizacijo strategij ciljanja pa je treba najprej razumeti, zakaj so neodvisne platforme za upravljanje lastnih podatkov in komplementarna analitična orodja nepogrešljivi za vsakega oglaševalca.

Preberi več
Anže Hribar na Dnevu e-zasebnosti: Obdelujte podatke svojih uporabnikov na zakonit način - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Anže Hribar na Dnevu e-zasebnosti: Obdelujte podatke svojih uporabnikov na zakonit način

Anže Hribar

Anže Hribar, direktor analitičnega oddelka v iPROMu, je na dogodku Dan e-zasebnosti, ki ga je Društvo za marketing Slovenije organiziralo skupaj z Info hišo, IAB-jem Slovenija in Slovensko oglaševalsko zbornico, predstavil rešitev iPROM Private DMP, zakonsko skladno podatkovno platformo, ki omogoča uporabo podatkov za podatkovno gnano oglaševanje na odprtem spletu, ter analitično orodje Piwik PRO, ki za analiziranje celotne uporabniške izkušnje ne žrtvuje zasebnosti uporabnikov in je v skladu z evropsko zakonodajo.

Preberi več
Večkanalne podatkovno gnane strategije trženja na odprtem spletu, ki z uporabo lastnih podatkov ustvarjajo trajno dodano vrednost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Alena Selimović

Večkanalne podatkovno gnane strategije trženja z uporabo prvoosebnih podatkov gradijo trajno dodano vrednost

Alena Selimović

Področje trženja in oglaševanja se pospešeno spreminja zaradi vse hitrejših sprememb v vedenju uporabnikov ter agilnih odzivov podjetij, ki se vse bolj zavedajo pomena zasebnosti ter hitro sprejemajo nove tehnologije. Podjetja, ki sledijo trendom in potrebam okolja, se vse bolj premikajo v smeri strategije, ki na prvo mesto postavlja uporabnika oziroma potrošnika, in hkrati ustvarjajo trajnostno vrednost za vse vključene v sam proces trženja – za potrošnike, blagovne znamke, založnike in tehnološke partnerje. V nadaljevanju se bom osredotočila na pomen razumevanja vloge oglaševanja na celotni nakupni poti potrošnika, ki je danes močno prepletena, večkanalna, vsaka točka stika pa ustvarja priložnost za konverzije.

Preberi več
Presezite pristranskost ciljanja oglaševanja s prvoosebnimi podatki - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Presezite pristranskost ciljanja oglaševanja s prvoosebnimi podatki

Miloš Suša

Pomen prvoosebnih podatkov v digitalnem oglaševanju narašča, saj se tržniki vedno bolj zavedajo morebitnih pristranskosti in omejitev zanašanja na podatke tretjih oseb. Prvoosebni podatki zagotavljajo podjetjem natančnejše razumevanje njihovega občinstva, kar jim omogoča, da bolje razumejo potrebe in zanimanja svojih strank in jih ustrezno naslovijo z oglaševalskimi akcijami. Poleg natančnejšega ciljanja to namreč omogoča tudi zmanjšanje napake pristranskosti ciljanja z oglasi. Kako? O tem pišem več v nadaljevanju.

Preberi več
Alena Selimović za Marketing magazin: Oglaševalci želijo vedeti, kateri oglaševalski vložki bodo imeli največji prispevek - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Alena Selimović

Alena Selimović za Marketing magazin: Oglaševalci želijo vedeti, kateri oglaševalski vložki bodo imeli največji prispevek

Alena Selimović

Alena Selimović, analitičarka v iPROMu, je v blogu za Marketing magazin razbijala miti in resnice o atribucijskih modelih, ki jih uporabljamo v marketingu. Opredelitev oglaševalskih kanalov, v katera je smiselno vlagati oglaševalska sredstva, ni vedno preprosta naloga. Mnogi se pri sprejemanju marketinških odločitev zanašajo zgolj na podatke, dostopne v storitvi Google Analytics. A da bi lahko resnično razumeli, od kod prihajata obisk na vaše spletno mesto in prodaja, se ni pametno zanašati le na vseprisotno Googlovo rešitev.

Preberi več

Avtorji