Lastni podatkovni silosi so ključ za učinkovit marketing v realnem času - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Lastni podatkovni silosi so ključ za učinkovit marketing v realnem času

Tomaž Tomšič

Z uporabo podatkov in tehnologije lahko natančneje ciljamo potrošnike ter prilagajamo oglaševalska sporočila in akcije na spletu. Kako pomembno je to za konkurenčnost v današnjem močno omreženem, podatkovno gnanem in stalno spreminjajočem se svetu, vedo digitalno napredna podjetja, ki sledijo t. i. strategijam digitalno najprej. Kako se tovrstne strategije obnesejo v praksi?

Preberi več
Zmagovalne trženjske strategije v 2022 zahtevajo dovršeno oglaševalsko podporo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Zmagovalne trženjske strategije v 2022 zahtevajo dovršeno oglaševalsko podporo

Uroš Končar

Večji nadzor, nadpovprečna učinkovitost in boljša konkurenčnost so glavni razlogi, da se vse več blagovnih znamk obrača od svetovnih tehnoloških platform k lastnim medijem, lastnim vsebinam in lastnim podatkom.

Preberi več
Ujemite zadnjo priložnost za pospešitev božično-novoletnih nakupov v svoji spletni trgovini - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan

Ujemite zadnjo priložnost za pospešitev božično-novoletnih nakupov v svoji spletni trgovini

Mateja Zupan

Vstopili smo v december, z vidika nakupovanja pa se začenja najbolj pestra sezona v letu. Letos bomo verjetno v večji meri praznike preživeli kar doma, darila pa nakupovali iz udobna domačega naslonjača. E-trgovina je ena izmed panog, ki je zacvetela v letu 2020, po podatkih strokovnjakov pa je v tem letu kar 90 odstotkov uporabnikov interneta že nakupovalo prek spleta oziroma z uporabo digitalnih kanalov. Za vse, ki ste e-trgovino osvojili v tem letu, smo pripravili nekaj nasvetov, kako ujeti zadnji vlak božično-novoletnih marketinških akcij in z uporabo oglaševanja na digitalnih kanalih pospešiti nakupe ob predpostavki, da svojim kupcem kupljeno seveda dostavite z odlično nakupno izkušnjo.

Preberi več
Osnovna terminologija JPG EPS PNG v čem se razlikujejo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič - Naslovna

Osnovna terminologija: JPG, EPS, PNG – v čem se razlikujejo?

Andrej Beširevič

V komunikaciji med marketinškim oddelkom in oblikovalci pogosto prihaja do komunikacijskih šumov. Zatakne se lahko že pri razumevanju razlik med slikovnimi datotekami. Da bi marketinški strokovnjaki vsaj tu bolje in lažje komunicirali z oblikovalci, je priporočljivo, da razumejo osnovno terminologijo in ključne lastnosti najpogostejših slikovnih datotek. To olajša komunikacijo med oddelki in izboljšuje učinkovitost izvedbe projektov.

Preberi več
Digitalno oglaševanje nadaljuje prevlado - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Digitalno oglaševanje nadaljuje prevlado

Andrej Ivanec

Maja sta IAB in IAB Europe izdala letni poročili o digitalnem oglaševanju za leto 2017 za Združene države Amerike in Evropo. Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, izpostavlja ključne izsledke obeh poročil.

Preberi več
TIKTAK-koledarcek-Q2-iPROM-infografika-share

#TIKTAK koledarček Q2: Čas je, da se vključite v pogovor

Sebastjan Pirih

Upravljanje družbenih medijev ni enostavno. A še težje je, če nimate načrta! #TikTak koledarček za drugo četrtletje vam bo pomagal pri pravočasni organizaciji in vključevanju v pogovor pri dogodkih, ki so strateško pomembni tudi za vaše podjetje.

Preberi več
Priročnik - CTA: Pozovite k dejanju - iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

CTA – Pozovite k dejanju!

Lucie Pokorna

CTA (ang. Call to Action) ali poziv k dejanju je ključni element vsake pristajalne strani. Kako ga uporabljati, da zagotovi kar najboljše rezultate? Univerzalne formule za uspeh resda ni, si pa pri testiranju lahko pomagate s predlogi iz priročnika.

Preberi več
Priročnik - Uspešne pristajalne strani - iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Uspešne pristajalne strani

Lucie Pokorna

V celotni verigi oglaševanja v digitalnih medijih ima pristajalna stran ključno vlogo. Njena (ne)učinkovitost, ki jo najpogosteje merimo po številu pridobljenih konverzij, neposredno vpliva na vaš ROI. V priročniku smo za vas strnili nasvete, ki vam bodo zagotovo pomagali povečati njen uspeh in s tem dvigniti število in kakovost opravljenih konverzij.

Preberi več
Kako_pravno_pravilno-Boris_Kozlevčar

Kako pravno pravilno izvesti nagradno igro (na spletu)

Boris Kozlevčar

Pravna pravila, ki urejajo nagradne igre, so razpršena po več zakonih. Da bi lahko uspešno promovirali ponudbo svojega podjetja s (spletnimi) nagradnimi igrami, pri tem pa bili varni pred…

Preberi več

Avtorji