Z uporabo napredne oglaševalske tehnologije in umetne inteligence do učinkovite mikrosegmentacije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Z uporabo napredne oglaševalske tehnologije in umetne inteligence do učinkovite mikrosegmentacije

Tomaž Tomšič

V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu postaja temeljito poznavanje strank ključnega pomena. Medtem ko so bile tradicionalne metode segmentacije uspešne v preteklosti, nas je prihod umetne inteligence (UI) popeljal v novo dobo, kjer se uspešnost marketinga gradi na mikrosegmentih. Stare metode segmentiranja postajajo namreč v današnjem svetu, ki je demografsko in interesno zelo raznolik in razpršen, še posebej to velja za mlajše generacije, zastarele. Z UI lahko podjetja svoje stranke segmentirajo z izjemno natančnostjo in učinkovitostjo, kar vodi do boljših poslovnih rezultatov.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: AdEx 2023 potrjuje pristop digitalno naprej - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec za Marketing magazin: AdEx 2023 potrjuje pristop »digitalno najprej«

Andrej Ivanec

Rezultati raziskave AdEx 2023 potrjujejo, da slovenska podjetja prepoznavajo pomembnost pristopa »najprej digitalno«, je aktualne številke komentiral Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu v članku za Marketing magazin.

Preberi več
Nagovarjanje novih generacij z mikro segmentacijo in mikro ciljanjem - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Nagovarjanje novih generacij z mikro segmentacijo in mikro ciljanjem

Miloš Suša

V dobi digitalizacije se marketinški pristopi nezadržno spreminjajo, pri čemer postajata mikro segmentacija in mikro ciljanje ključna elementa v nagovarjanju novih generacij. Generacijske razlike med milenijci, generacijo Z in zilenijci prinašajo izzive, saj vsaka generacija zahteva drugačen način komunikacije in prilagojene marketinške strategije. V tem blogu bomo raziskali, zakaj je razumevanje teh subtilnih razlik bistveno za uspeh v sodobnem tržnem prostoru.

Preberi več
Združevanje prvoosebnih in neposrednih podatkov za učinkovitejše digitalno oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov -Tomaz Tomsic

Združevanje prvoosebnih in neposrednih podatkov za učinkovitejše digitalno oglaševanje

Tomaž Tomšič

V novi dobi digitalnega oglaševanja prvoosebni podatki ostajajo temelj uspešnih oglaševalskih akcij, vendar pa se z dodajanjem neposrednih podatkov (zero-party) odpirajo nove dimenzije personalizacije in ciljanja. Medtem ko prvoosebni podatki nudijo vpogled v interakcije uporabnikov z blagovno znamko, neposredni podatki prinašajo globlje razumevanje specifičnih želj in potreb potrošnikov, kar omogoča še natančnejše in učinkovitejše oglaševalske strategije.

Preberi več
Prvoosebni podatki trgovcev - kerozin za nove prihodkovne vire z izgradnjo trgovskih medijskih mrež - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Prvoosebni podatki trgovcev – kerozin za nove prihodkovne vire z izgradnjo trgovinskih medijskih mrež

Miloš Suša

V svetu, kjer digitalno oglaševanje doživlja temeljne spremembe, so prvoosebni podatki pomembnejši kot kdajkoli prej. Z ukinjanjem uporabe tretjeosebnih podatkov za ciljanje in zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih in povečanjem zavedanja o vrednosti prvoosebnih podatkov se trgovci zavedajo potenciala, ki ga prvoosebni podatki ponujajo.
V tem zapisu bom na kratko pojasnil, kaj so prvoosebni podatki, zakaj so pomembni za trgovce, kaj jim omogočajo in zakaj igrajo ključno vlogo pri izgradnji trgovskih medijskih mrež (t. i. retail media networks) oziroma podobnih medijskih mrež, ki so v lasti podjetja, ki nato oglasni prostor trži svojim partnerjem oziroma strankam.

Preberi več
Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve so osnova oglaševanja, kjer je zasebnost na prvem mestu - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve so osnova oglaševanja, kjer je zasebnost na prvem mestu

Maja Gorjanc

Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve so ključne za izgradnjo digitalnih oglaševalskih strategij, ki spoštujejo zasebnost uporabnikov, hkrati pa omogočajo učinkovito ciljanje in merjenje učinkovitosti oglasnih akcij. Te rešitve pomagajo podjetjem pri usmerjanju skozi zapleteno krajino digitalnega oglaševanja, hkrati pa zagotavljajo skladnost z zakonodajo in pričakovanji uporabnikov. V prejšnjem blogu sem že pojasnila, zakaj prvoosebni podatki pridobivajo na vrednosti in kakšno vlogo imajo pri tem platforme za upravljanje podatkov, ki omogočajo izgradnjo zasebnih podatkovnih skladišč. Ena izmed takih rešitev je iPROM Privat DMP. V tem zapisu se bom osredotočila na to, kako se lahko zasebna podatkovna skladišča aktivirajo za učinkovitejše in bolj personalizirano digitalno oglaševanje v uredniških medijih.

Preberi več
Kako umik tretjeosebnih piškotkov vpliva na doseganje ciljnega občinstva v dobi zasebnosti?  - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

Kako umik tretjeosebnih piškotkov vpliva na doseganje ciljnega občinstva v dobi zasebnosti?

Nejc Lepen

Ko se digitalno oglaševanje prilagaja večji zasebnosti uporabnikov in strogim pravilom, se pojavlja vprašanje, kako brez tretjeosebnih podatkov še vedno ciljati prave uporabnike. Tradicionalne metode, ki so temeljile na sledenju uporabnikom na spletu, so zaradi zahtev po večji zasebnosti manj učinkovite. Oglaševalci in znamke zdaj iščejo nove pristope, ki upoštevajo zasebnost, a hkrati zagotavljajo relevantnost in personalizacijo. V iPROMu že vrsto let uporabljamo več metod ciljanja, ki ne slonijo na uporabi tretjeosebnih piškotkov. V prvem delu bloga se bom osredotočil na tri glavne metode, ki danes oblikujejo svet digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Analitična orodja – ključ do razumevanja nakupne poti in sprejemanja pravih poslovnih odločitev - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Analitična orodja – ključ do razumevanja nakupne poti in sprejemanja pravih poslovnih odločitev

Anže Hribar

V digitalni dobi, ko imajo potrošniki na voljo neskončne možnosti in različne kanale za nakupovanje, je razumevanje njihove nakupne poti postalo ključno za uspeh vsakega podjetja. S pravilno analizo in interpretacijo podatkov lahko podjetja izboljšajo izkušnje strank in povečajo svojo konkurenčnost na trgu.

Preberi več
Novi mejniki oglaševanja v svetu, kjer je zasebnost na prvem mestu - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Novi mejniki oglaševanja v svetu, kjer je zasebnost na prvem mestu

Maja Gorjanc

V času, ko je zaupanje potrošnikov v digitalno oglaševanje zaradi naraščajočih skrbi glede zasebnosti na preizkušnji in ko se regulativa na področju e-zasebnosti in upravljanja podatkov vse bolj zaostruje, podjetja iščejo nove načine za gradnjo odnosov s svojimi strankami, ki temeljijo na transparentnosti ter spoštovanju zasebnosti uporabnika in regulative.
»Zasebnost na prvem mestu« (privacy-first) zato ni več le priporočilo, temveč nuja, ki jo narekujejo tako pričakovanja potrošnikov kot tudi regulatorni okviri. Družba iPROM s svojim poudarkom na neodvisnih oglaševalskih rešitvah, ki varujejo zasebnost uporabnikov spleta, deluje kot ključni igralec v tej novi dobi oglaševanja.

Preberi več
Kako varstvo podatkov in zaščita zasebnosti krojita uspeh blagovne znamke v digitalni dobi? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Kako varstvo podatkov in zaščita zasebnosti krojita uspeh blagovne znamke v digitalni dobi?

Tomaž Tomšič

V dobi, ko tehnološka preobrazba korenito spreminja oglaševalsko krajino, postajata varstvo podatkov in zaščita zasebnosti temeljna stebra za uspeh blagovnih znamk. Spremembe v zakonodaji in povišana pričakovanja potrošnikov zahtevajo, da tržniki postavijo strategije zasebnosti v jedro svojih marketinških pobud. Podjetja se morajo zavedati, da to ne služi zgolj izpolnjevanju zakonskih zahtev, temveč je ključno za gradnjo in ohranjanje zaupanja potrošnikov, ki jim je sedaj že precej bolj jasno, da so njihovi podatki za podjetja dragoceni, in jih niso pripravljeni za vsako ceno deliti s ponudniki tehnoloških rešitev.

Preberi več

Avtorji