Raziskava iPROMa in Valicona: Digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2025 - iPROM - Novica

Raziskava iPROMa in Valicona: Digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2025

Podjetji iPROM in Valicon ponovno izvajata tradicionalno raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Aktualna raziskava za leto 2025 prinaša vpogled v trenutne trende in napovedi, kam bodo oglaševalci usmerjali svoje naložbe ter kaj je zanje ključno pri odločanju.

Preberi več
Krasni UI-svet ali kako znamke izkoriščajo generativno umetno inteligenco - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Krasni UI-svet ali kako znamke izkoriščajo generativno umetno inteligenco

V digitalnem svetu vse več podjetij, kot so Peugeot, IKEA, L’Oréal in Klarna, uporablja generativno umetno inteligenco (UI) za ustvarjanje inovativnih rešitev in izboljšanje uporabniške izkušnje. Ti pogovorni sistemi in virtualni asistenti omogočajo personalizirano svetovanje, podpirajo nakupne odločitve in povečujejo učinkovitost storitev za stranke. Peugeotov digitalni ambasador za model 2008, IKEA Kreativ za oblikovanje bivalnih prostorov, L’Oréalov lepotni pomočnik in Klarna kot finančni asistent kažejo, kako UI omogoča ustvarjanje bolj interaktivnih in prilagojenih uporabniških poti.

Preberi več
Simon Struna na IAB Akademiji o prihodnosti oglaševanja DOOH v Sloveniji in ključnih izzivih, s katerimi se sooča industrija - iPROM - Novice

Simon Struna na IAB Akademiji o prihodnosti oglaševanja DOOH v Sloveniji in ključnih izzivih, s katerimi se sooča industrija

V začetku septembra je v Kristalni palači v sklopu IAB Akademije potekala okrogla miza na temo oglaševanja na digitalnih zaslonih (DOOH), na kateri so gosti orisali trenutno stanje na trgu, izpostavili izzive ter podali izhodišča za učinkovito izkoriščanje tega kanala. Med panelisti je bil tudi Simon Struna, vodja programmatica v iPROMu, ki je predstavil ključne prednosti programatičnega oglaševanja na digitalnih zaslonih.

Preberi več
iPROMova raziskava o zaščiti lastnih podatkov podjetij in prehodu na prvoosebne podatkovne strategije v digitalnem oglaševanju - iPROM - Novice

iPROMova raziskava o zaščiti lastnih podatkov podjetij in prehodu na prvoosebne podatkovne strategije v digitalnem oglaševanju

V času digitalizacije in avtomatizacije je ključno, da podjetja razvijejo strategije za varovanje lastnih podatkov.

Preberi več
iPROM v sodelovanju z laboratorijem Retoba in Peugeotem Slovenija s projektom AI-ambasador za novi Peugeot 2008 na WEBSI 2024 osvojil 3. mesto - iPROM - Novice

iPROM v sodelovanju z laboratorijem Retoba in Peugeotem Slovenija s projektom AI-ambasador za novi Peugeot 2008 na WEBSI 2024 osvojil 3. mesto

Družba iPROM je na tekmovanju WEBSI Digitalni presežki Slovenije 2024 v kategoriji Avtomobilizem s projektom AI-ambasador za novi Peugeot 2008 osvojila 3. mesto. Projekt, razvit v sodelovanju z laboratorijem za avtoregresivne pogovorne sisteme Retoba in slovenskim distributerjem znamke Peugeot, je prepoznan kot primer inovativne uporabe umetne inteligence za izboljšanje prednakupne izkušnje.

Preberi več
Zaposlimo skrbnika ključnih strank/Key Account Managerja (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo skrbnika ključnih strank/Key Account Managerja (m/ž)

iPROM, vodilna digitalna agencija in ponudnik tehnologij za oglaševanje (AdTech) z bogatimi, več kot 25-letnimi izkušnjami, išče dinamičnega in prodajno usmerjenega posameznika za področje digitalnega oglaševanja. Naš cilj je nadaljnja rast in širitev na regionalnih trgih skozi inovativne rešitve in storitve, zato iščemo izkušenega, motiviranega in prodorno naravnanega posameznika za pridobivanje novih strank in negovanje obstoječih poslovnih odnosov.

Preberi več
AdEX 2023: Digitalno oglaševanje v Evropi vredno že skoraj 100 milijard evrov - iPROM - Novice

AdEX 2023: Digitalno oglaševanje v Evropi vredno že skoraj 100 milijard evrov

Evropski trg digitalnega oglaševanja je po podatkih IAB Europe v letu 2023 zrasel za 11,1 odstotka, na skupno vrednost 96,9 milijarde evrov, s čimer je presegel druge mednarodne trge digitalnega oglaševanja glede stopnje rasti. Delež prikaznega oglaševanja v digitalnem oglaševalskem kolaču vztrajno narašča in dosega skoraj 13-odstotno letno rast, medtem ko je v Sloveniji letna rast presegla 4 odstotke.

Preberi več
Zaposlimo tehničnega digitalnega oglaševalca (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo tehničnega digitalnega oglaševalca (m/ž)

Te zanima, kako delujejo brskalniki, pixli in oglaševalske platforme? Imaš izkušnje z oglaševalskima platformama Google in Meta in te veseli optimizacija rezultatov ter prilagajanje strategij na podlagi podatkov? V ekipo vabimo tehničnega digitalnega oglaševalca (m/ž)!

Preberi več
Zaposlimo specialista za implementacije marketinških platform (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo specialista za implementacije marketinških analitičnih platform (m/ž)

Si ob načrtovanju poti tako navdušen/a kot nad potovanjem? Te zanima, kako zbirati podatke v brskalnikih in prek strežnikov ter razumeti marketinške pixle? V ekipo vabimo osebo, ki je ali pa si želi postati strokovnjak na področju sistemov za upravljanje oznak (tag management sistemov) in marketinške analitike (m/ž)!

Preberi več
K sodelovanju vabimo specialista za iskalni marketing (m/ž) - iPROM - Novica

K sodelovanju vabimo specialista za iskalni marketing (m/ž)

Si specialist za Google Ads in se ne ustrašiš velikih količin podatkov? Te zanimajo različna oglaševalska in analitična orodja ter platforme? Želiš ustvarjati učinkovite oglaševalske akcije za priznane blagovne znamke? iPROM v svoje vrste vabi specialista za iskalni marketing, ki bo soustvarjal uspešne digitalne strategije naših naročnikov.

Preberi več