Doseg slovenskih digitalnih medijev večji za 60 odstotkov, povečanje dosega tudi v Adriatik regiji - iPROM - Novica

Doseg slovenskih digitalnih medijev večji za 60 odstotkov, povečanje dosega tudi v Adriatik regiji

Tedenski doseg slovenskih digitalnih medijev se je v preteklih sedmih dneh, do danes, 20. marca 2020, v primerjavi z enakim obdobjem v mesecu februarju, povečal za 60 odstotkov. Povečanje dosega digitalnih medijev smo zabeležili tudi v Bosni in Hercegovini, in sicer za 54 odstotkov, na Hrvaškem za 51 odstotkov, v Makedoniji za 47 odstotkov, v Črni gori za 46 odstotkov in v Srbiji za 43 odstotkov.

Preberi več
Osveščevalna akcija: Ne K(o)ronaj ga, ostani doma - iPROM - Novice

Osveščevalna akcija: Ne k(o)ronaj ga, ostani doma!

V digitalni agenciji iPROM smo z namenom osveščanja prebivalstva o skrbi za lastno zdravje in zdravje soljudi v skupnosti, pripravili brezplačno osveščevalno akcijo, s katero želimo ljudi opozoriti na pomen omejitve širjenja koronavirusa (SARS-CoV-2).

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega močne blagovne znamke in vrhunski sšportniki - iPROM - Novice iz sveta

Leon Brenčič za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega močne blagovne znamke in vrhunski športniki?

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je v kolumni za Marketing magazin razpisal o odnosu do »branding« in »performance« marketinga. Sta torej pristopa zares tekmeca ali preprosto tvorita dober tandem in prek sinergij ustvarjata dolgoročne zmage?

Preberi več
Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Bodimo ustvarjalci na bolje - iPROM - Novice

Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Bodimo ustvarjalci na bolje

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, se je zapisu za Društvo za marketing Slovenije posvetil megatrendom, ki bodo v prihodnosti vplivali na naša življenja. Osredotočil se je na pametna mesta, trajnostni razvoj, ekologijo, ogljični odtis, množico podatkov in umetno inteligenco ter ostala področja, ki bodo zaznamovala prihajajoča leta.

Preberi več
Zaposlimo senior specialista za digitalni marketing (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo senior specialista za digitalni marketing (m/ž)

Pridruži se iPROMovi ekipi, ki goji posebno strast do digitalnih komunikacij, in z nami soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja!

Preberi več
V iPROMu iščemo programerja - iPROM - Novice

V iPROMu iščemo dva razvijalca (m/ž)

V iPROMu zaradi povečanega obsega dela v ekipo vabimo dva razvijalca, ki bosta sodelovala pri razvoju ene najnaprednejših platform za digitalno oglaševanje in nenehnem inoviranju na področju digitalne marketinške tehnologije.

Preberi več
Delovno mesto: Front-end razvijalec/oblikovalec (m/ž) - iPROM novice

V iPROMu iščemo dva front-end razvijalca/oblikovalca (m/ž)

V iPROMu iščemo dva nova sodelavca, hibrida med front-end razvijalcem in oblikovalcem. Pridruži se nam in soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja! iPROMovci smo ekipa že več kot 40 strokovnjakov za Ad-Tech in digitalni marketing, naša strast pa so nove tehnologije in inovativni koncepti. Že 20 let premikamo meje digitalnega marketinga in smo največji zakupnik prostora v digitalnih medijih v regiji Adriatik.

Preberi več
V iPROMu iščemo asistenta za iskalni marketing - iPROM - Novice

V iPROMu iščemo asistenta za iskalni marketing (m/ž) – pridruži se naši ekipi in soustvarjaj digitalne strategije za regijske naročnike!

Poznaš orodja za upravljanje s platformo Google Ads? Si želiš razviti svoje kompetence in delati na digitalnih kampanjah za znane blagovne znamke na svetovni ravni?

Preberi več
V iPROMu iščemo specialista za iskalni marketing - iPROM - Novice

V iPROMu iščemo specialista za iskalni marketing (m/ž) – pridruži se naši ekipi in soustvarjaj digitalne strategije za regijske naročnike!

Si specialist za Google Ads, obenem pa te ne prestrašijo velike količine podatkov? Se znajdeš tudi v drugih platformah, ki omogočajo iskalni marketing? Poznaš obnašanje uporabnikov v posamezni fazi nakupnega procesa? Slediš smernicam razvoja in upravljanja blagovnih znamk na spletu ter imaš ideje, kako njihove rezultate še izboljšati? Si želiš delati na digitalnih kampanjah za znane blagovne znamke na svetovni ravni?

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Delež naložb za digitalno oglaševanje bo le še večji - iPROM Novice

Simon Cetin za Marketing magazin: Delež naložb za digitalno oglaševanje bo le še večji

Simon Cetin se je o glavnih mejnikih v letu 2019 in največjih izzivih v letu 2020 pogovarjal z Marketing magazinom. V prispevku izpostavlja, da so motivirana ekipa, zaupanje naročnikov in priznanja strokovne javnosti pokazatelji, da je iPROMova smer razvoja prava.

Preberi več