Igor Mali za Dnevnik: leto 2020 se bo v zgodovino zapisalo kot leto pospešene digitalizacije - iPROM - Novice

Igor Mali za Dnevnik: leto 2020 se bo v zgodovino zapisalo kot leto pospešene digitalizacije

Igor Mali, operativni direktor v iPROMu, je za Dnevnik komentiral vpliv digitalizacije na kakovost storitev in komunikacij.

Preberi več
Tomaž Tomšič za Delo: Mobilnik je prvi posrednik pri branju novic - iPROM Novice

Tomaž Tomšič za Delo: Mobilnik je prvi posrednik pri branju novic

Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, je za Delo komentiral spremembe na področju tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki interneta dostopajo do digitalnih medijev.

Preberi več
Sodelujte v iPROMovi in Valiconovi raziskavi Nakupna pot slovenskega potrošnika 2020 - iPROM Novice

Sodelujte v iPROMovi in Valiconovi raziskavi Nakupna pot slovenskega potrošnika 2020

iPROM in Valicon izvajata tradicionalno vseslovensko raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero ugotavljata, kako pri slovenskih kupcih poteka nakupna pot in kakšno vlogo igrajo pri tem digitalni kanali.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: V primeru drugega vala prakse ne bomo bistveno spreminjali - iPROM Novice

Simon Cetin za Marketing magazin: V primeru drugega vala prakse ne bomo bistveno spreminjali

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o možnih scenarijih in ukrepih ob prihodu drugega vala pandemije covid-19.

Preberi več
Marketing magazin: Slovenski spletni oglaševalci največ vlagajo v prikazno oglaševanje - iPROM Novice

Marketing magazin: Slovenski spletni oglaševalci največ vlagajo v prikazno oglaševanje

iPROM in Valicon sta ponovno izvedla raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do oglaševanja v letu 2020, spletni oglaševalci v Sloveniji pa bodo zopet največ vložili v prikazno oglaševanje.

Preberi več
Andrej Ivanec za Delo: Del prodaje avtomobilov se bo še bolj preselil na splet - iPROM - Novice

Andrej Ivanec za Delo: Del prodaje avtomobilov se bo še bolj preselil na splet

Direktor medijskega načrtovanja v iPROMu Andrej Ivanec se je z Delom pogovarjal o pomenu digitalnih kanalov za avtomobilske blagovne znamke.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Je digitalni marketing že vstopil v industrijo 4.0? - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Marketing magazin: Je digitalni marketing že vstopil v industrijo 4.0?

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v kolumni za Marketing magazin pisal o eksponentnem napredku industrije 4.0, ki digitalnemu marketingu pripisuje še večjo vlogo.

Preberi več
Nejc Lepen za Svet kapitala: Kako nam je tehnologija v krizi pomagala premikati meje - iPROM - Novice

Nejc Lepen za Svet kapitala: Kako nam je tehnologija v krizi pomagala premikati meje

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, je v Svetu kapitala pisal o vlogi tehnologije, ki je v novi resničnosti samo potrdila vodilno vlogo pri sprejemanju odločitev.

Preberi več
AdEx Slovenija 2019: Digitalno oglaševanje doživlja razmah na krilih pospešene digitalizacije - iPROM Novice

AdEx Slovenija 2019: Digitalno oglaševanje doživlja razmah na krilih pospešene digitalizacije

Zavod IAB Slovenija je na 18. IAB Akademiji predstavil ugotovitve raziskave AdEx o bruto naložbah v digitalno oglaševanje za leto 2019. Naložbe v Sloveniji ocenjujejo na 60,7 milijona evrov, kar je v primerjavi z letom 2018 11-odstotno povečanje. Za letošnje leto pa je raziskava iPROMa in Valicona Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja pred pandemijo COVID-19 napovedala 17-odstotno rast naložb v oglaševanje na digitalnih kanalih. Točno rast je v danih razmerah težko napovedati, so bili pa sogovorniki na IAB Akademiji soglasni, da smo priča pospešeni digitalizaciji, ki ima pozitiven vpliv tudi na digitalno oglaševanje.

Preberi več
Leon Brenčič za Društvo za marketing Slovenije: Prerazporeditev medijskih proračunov je imela velik vpliv na digitalne medije - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Društvo za marketing Slovenije: Prerazporeditev medijskih proračunov je imela velik vpliv na digitalne medije

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je v predavanju za Društvo za marketing Slovenije posvetil medijskim proračunom, ki v veliki meri doživljajo spremembe. Prerazporeditev proračunov je imela velik vpliv na digitalne medije, ki so praviloma dobili večji del kolača.

Preberi več