Tomaž Tomšič za Marketing magazin Svet brez piškotkov - iPROM - Mnenje strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Tomaž Tomšič za Marketing magazin: Svet brez piškotkov

Tomaž Tomšič

Marketing magazin se je pogovarjal s Tomažem Tomšičem, vodjo iPROM Labsa, o pripravljenosti družbe iPROM na Googlovo odpravo piškotkov tretjih oseb.

Preberi več
Cookiepocalypse 2024: pot v neodvisno, učinkovito digitalno oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Cookiepocalypse 2024: pot v neodvisno, učinkovito digitalno oglaševanje

Anže Hribar

Leto 2024 prinaša pomemben mejnik v digitalnem oglaševalskem in trženjskem ekosistemu – ukinitev uporabe piškotkov tretjih oseb oz. t. i. cookiepocalypse. Ta sprememba je neposreden odgovor na vedno glasnejši klic po večji zasebnosti s strani uporabnikov in na spreminjajoče se zakonodajno okolje. Trženjski strokovnjaki so pred izzivom, da temeljito preoblikujejo svoje strategije, da bi uspešno krmarili v novem okolju.

Preberi več
Zakup digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov in AI »look-alike« modeliranja: korak naprej v ciljanju - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Zakup digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov in modeliranja AI Look-Alike: korak naprej v ciljanju

Tomaž Tomšič

V digitalnem oglaševalskem ekosistemu je učinkovito ciljanje ključno za uspeh kampanj. S prehodom na prvoosebne podatke in naprednimi tehnologijami AI je zakup digitalnih medijev doživel revolucijo. Eden od izpostavljenih pristopov je modeliranje Look-Alike oziroma modeliranje po metodi iskanja podobnih vzorcev z uporabo umetne inteligence. Ta pristop blagovnim znamkam omogoča, da svoje oglaševalske akcije natančneje usmerjajo k pravim občinstvom, kjer je verjetnost za naklonjenost blagovni znamki precej višja. V tem blog zapisu bom pojasnil, kako poteka zakup digitalnih medijev s pomočjo prvoosebnih podatkov in modeliranja Look-Alike z uporabo umetne inteligence, ter prikazal primer iz prakse.

Preberi več
Oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca – neizogibna prihodnost blagovnih znamk - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca – neizogibna prihodnost blagovnih znamk

Simon Struna

V digitalni dobi, kjer je konkurenca le klik stran, se blagovne znamke soočajo z nenehnim pritiskom, da ostanejo korak pred konkurenco. V središču te evolucije so oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca (AI), ki igrajo ključno vlogo pri oblikovanju prihodnosti oglaševanja in medijskega zakupa. Blagovne znamke, ki zanemarjajo te tehnološke preboje, se lahko znajdejo v nevarnem položaju, saj v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju ne bodo konkurenčne.

Preberi več
Kako iPROMove neodvisne ad-tech rešitve odgovarjajo na Akt o digitalnih trgih (DMA) - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Žiga Komac

Kako iPROMove neodvisne ad-tech rešitve odgovarjajo na Akt o digitalnih trgih (DMA)

Žiga Komac

Akt o digitalnih trgih (Digital Markets Act), splošno znan kot DMA, je hitro postal ena od osrednjih točk razprav za podjetja, ki poslujejo v Evropski uniji. Ta regulativa, katere cilj je zagotavljanje poštene konkurence na digitalnih trgih, ima posledice tudi za oglaševalsko industrijo. V tem članku bom na kratko predstavil bistvo DMA ter dodatno predstavil iPROMove neodvisne oglaševalske rešitve kot učinkovito orodje pri krmarjenju v tem novem, hitro spreminjajočem se digitalnem okolju.

Preberi več
Združevanje prvo- in tretjeosebnih podatkov za učinkovite napredne digitalne oglaševalske strategije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Združevanje prvo- in tretjeosebnih podatkov za učinkovite napredne digitalne oglaševalske strategije

Tomaž Tomšič

V svetu digitalnega oglaševanja so podatki postali ključno orodje za pridobivanje in ohranjanje strank. Zdaj bolj kot kdaj koli prej podjetja potrebujejo zanesljive in natančne podatke, da lahko prilagajajo in optimizirajo svoje marketinške strategije. Digitalno ozaveščena podjetja že snujejo napredne oglaševalske strategije, v katerih uspešno aktivirajo lastne, prvoosebne podatke za potrebe bolj učinkovitega doseganja ciljne skupine.

Preberi več
Avtomatizacija oglaševanja z iPROM Private DMP-jem in zakaj svetujemo osnovo prikaznega digitalnega oglaševanja  - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Avtomatizacija oglaševanja z iPROM Private DMP-jem in zakaj svetujemo osnovo prikaznega digitalnega oglaševanja

Tomaž Tomšič

Kadar govorimo o izvedbi prikaznega oglaševanja z uporabo prvoosebnih podatkov za boljše ciljanje in personalizirano oglaševanje na odprtem spletu, se slej kot prej z naročniki dotaknemo tudi vprašanja o možnosti in smiselnosti avtomatizacije celotnega oglaševalskega procesa.
Avtomatizacija oglaševanja je seveda možna in je izvedljiva na več ravneh. Po navadi se začne z enostavnim pristopom, in sicer z vzpostavitvijo oglasne akcije kontinuiranega osnovnega ponovnega ciljanja uporabnikov lastnih medijev in ciljanja ožjih podobnih občinstev. Posamezne korake in argumente pojasnjujem v nadaljevanju.

Preberi več
Zakaj oglaševalska tehnologija velja za sveti gral znamčenja v digitalnem marketingu? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Zakaj oglaševalska tehnologija velja za sveti gral znamčenja v digitalnem marketingu?

Leon Brenčič

Živimo v vznemirljivem in hitro spreminjajočem se digitalnem svetu, kjer tehnološke inovacije, umetna inteligenca in programatične platforme neprestano spreminjajo pravila igre v oglaševalski industriji. Danes blagovne znamke v digitalni gneči prevzemajo vlogo nosilcev vrednosti, ki zagotavljajo kakovost izdelkov in storitev ter pripisujejo vrednost vsebini. Zato ni presenetljivo, da je varnost blagovne znamke postala ključna za uspešno komunikacijo v digitalnem okolju, oglaševalska tehnologija pa sveti gral digitala.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing Magazin: Prvoosebni podatki so vaša najvrednejša digitalna valuta - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Leon Brenčič za Marketing magazin: Prvoosebni podatki so vaša najvrednejša digitalna valuta

Leon Brenčič

V digitalni dobi so podatki ključni za oblikovanje poslovnih in marketinških strategij. Prvoosebni podatki, ki jih podjetja zbirajo neposredno prek lastnih digitalnih kanalov, so postali nova valuta v digitalni dobi. Če so ti podatki ustrezno shranjeni v zasebnih skladiščih, lahko postanejo ključno trženjsko orodje, ki poveča konkurenčno prednost podjetja. Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o pomenu podatkov v sodobnem marketinškem okolju.

Preberi več
Podatkovno gnani pospeški za vaše oglaševalske aktivnosti z iPROM Private DMP-jem - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Podatkovno gnani pospeški za vaše oglaševalske aktivnosti z iPROM Private DMP-jem

Tomaž Tomšič

V današnjem digitaliziranem svetu je upravljanje s podatki ključnega pomena za učinkovitost oglaševalskih kampanj. V iPROMu verjamemo, da so lastni, prvoosebni podatki, zbrani z digitalnim oglaševanjem, ključni in da je vsak evro, vložen v oglaševanje, pri čemer oglaševalec gradi še lastno podatkovno bazo, pravzaprav odlična naložba za varno prihodnost. Uporaba prvoosebnih podatkov za izvajanje podatkovno gnanih oglasnih akcij podjetjem namreč omogoča bolj učinkovito nagovarjanje ciljnih občinstev ter dolgoročno krepitev in zaščito lastne konkurenčne prednosti.

Preberi več

Avtorji