Digitalno oglaševanje v letu 2024 kako se pripraviti na korenite spremembe - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno oglaševanje v letu 2024: kako se pripraviti na korenite spremembe?

Letošnje leto bo za digitalno oglaševanje zelo dinamično. Panogo čaka preobrazba, ki bo vplivala na strukturo odprtega spletnega ekosistema – bliža se popolna ukinitev piškotkov tretjih oseb, ki se jih je doslej uporabljalo za ciljanje in merjenje.

Preberi več
Umetna inteligenca in njen vpliv na programatično oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca in njen vpliv na programatično oglaševanje

Kot vsak tehnološki napredek tudi umetna inteligenca predstavlja dvorezen meč. Njen hiter razvoj spreminja tudi programatično oglaševanje.

Preberi več
Naložbe v programatično oglaševanje v ZDA naj bi do leta 2025 dosegle skoraj 180 milijard dolarjev - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v programatično oglaševanje v ZDA naj bi do leta 2025 dosegle skoraj 180 milijard dolarjev

Programatično digitalno prikazno oglaševanje v ZDA beleži pomembno rast – lani je doseglo 11,5-odstotno rast, napovedi za naprej pa so še bistveno bolj optimistične.

Preberi več
Trendi in napovedi za programatično oglaševanje v letu 2024 - iPROM - Novice iz sveta

Trendi in napovedi za programatično oglaševanje v letu 2024

Programatično oglaševanje je v zadnjih desetih letih doživelo velik razcvet. Kakšna pa bo njegova prihodnost?

Preberi več
Digitalno oglaševanje združilo evropske telekomunikacijske velikane – iPROM – Novica iz sveta

Digitalno oglaševanje združilo evropske telekomunikacijske velikane

Digitalno oglaševanje in njegova donosnost sta štiri evropske telekomunikacijske velikane vodila do ustanovitve skupnega tehnološkega podjetja.

Preberi več
Programatično oglaševanje: trendi, izzivi in rast - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje: trendi, izzivi in rast

Programatično oglaševanje spreminja način, kako oglaševalci dosegajo svoja ciljna občinstva.

Preberi več
Programatično oglaševanje izboljšuje poslovanje podjetij - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje izboljšuje poslovanje podjetij

Programatično oglaševanje se običajno uporablja za dvig prepoznavnosti blagovne znamke na vrhu nakupnega lijaka, islandska letalska družba pa je z njim povečala prodajo.

Preberi več
Etičnost marketinške tehnologije, ki jo poganja umetna inteligenca - iPROM - Novice iz sveta

Etičnost marketinške tehnologije, ki jo poganja umetna inteligenca

Umetna inteligenca v marketinški tehnologiji in njen razvoj postavljata v ospredje etična vprašanja, zlasti na področju uravnoteženosti inovacij in zasebnosti.

Preberi več
Generacija Z sprejema spletno sledenje - iPROM - Novice iz sveta

Generacija Z sprejema spletno sledenje

Spletno sledenje oglaševalcem omogoča boljši vpogled v generacijo Z in razumevanje njenih nakupnih navad.

Preberi več
Prvoosebni podatki temelj za uspešno poslovanje - iPROM - Novice iz sveta

Prvoosebni podatki temelj za uspešno poslovanje

89 odstotkov podjetij verjame, da prvoosebni podatki izboljšujejo uporabniško izkušnjo in vplivajo na uspešno poslovanje podjetij.

Preberi več

Arhiv