Potrošniki pripravljeni deliti neposredne podatke v zameno za ugodnosti - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki pripravljeni deliti neposredne podatke v zameno za ugodnosti

V zameno za nagrade ali ugodnosti so potrošniki neposredne podatke z blagovnimi znamkami pripravljeni deliti namerno in prostovoljno.

Preberi več
Prvoosebni vedenjski podatki pomembni na celotni nakupni poti - iPROM - Novice iz sveta

Prvoosebni vedenjski podatki pomembni na celotni nakupni poti

Zaradi ukinitve piškotkov, temelječih na tretjeosebnih podatkih, bodo vse bolj dragoceni prvoosebni podatki.

Preberi več
Zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih doživlja preobrazbo zaradi ukinjanja piškotkov tretjih oseb - iPROM - Novica iz sveta

Zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih doživlja preobrazbo zaradi ukinjanja piškotkov tretjih oseb

Ukinitev piškotkov tretjih oseb označuje prelomno točko v industriji oglaševanja, saj Google odločno zasleduje svoj zastavljen rok, ki je konec leta 2024. eMarketer poudarja nujnost, da se tržniki pripravijo na to neizbežno spremembo.

Preberi več
Vzpon prvoosebnih podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Vzpon prvoosebnih podatkov

Oglaševalci se zaradi omejitev uporabe podatkov potrošnikov vse bolj usmerjajo k prvoosebnim podatkom.

Preberi več
Rast skupne svetovne medijske porabe

Rast skupne svetovne medijske porabe

Analitična družba PQ Media napoveduje 7,7-odstotno rast skupne svetovne medijske porabe, Dentsu 4,6-odstotno, WARC pa kar 8,2-odstotno.

Preberi več
Digitalno oglaševanje v letu 2024 kako se pripraviti na korenite spremembe - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno oglaševanje v letu 2024: kako se pripraviti na korenite spremembe?

Letošnje leto bo za digitalno oglaševanje zelo dinamično. Panogo čaka preobrazba, ki bo vplivala na strukturo odprtega spletnega ekosistema – bliža se popolna ukinitev piškotkov tretjih oseb, ki se jih je doslej uporabljalo za ciljanje in merjenje.

Preberi več
Umetna inteligenca in njen vpliv na programatično oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca in njen vpliv na programatično oglaševanje

Kot vsak tehnološki napredek tudi umetna inteligenca predstavlja dvorezen meč. Njen hiter razvoj spreminja tudi programatično oglaševanje.

Preberi več
Naložbe v programatično oglaševanje v ZDA naj bi do leta 2025 dosegle skoraj 180 milijard dolarjev - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v programatično oglaševanje v ZDA naj bi do leta 2025 dosegle skoraj 180 milijard dolarjev

Programatično digitalno prikazno oglaševanje v ZDA beleži pomembno rast – lani je doseglo 11,5-odstotno rast, napovedi za naprej pa so še bistveno bolj optimistične.

Preberi več
Trendi in napovedi za programatično oglaševanje v letu 2024 - iPROM - Novice iz sveta

Trendi in napovedi za programatično oglaševanje v letu 2024

Programatično oglaševanje je v zadnjih desetih letih doživelo velik razcvet. Kakšna pa bo njegova prihodnost?

Preberi več
Digitalno oglaševanje združilo evropske telekomunikacijske velikane – iPROM – Novica iz sveta

Digitalno oglaševanje združilo evropske telekomunikacijske velikane

Digitalno oglaševanje in njegova donosnost sta štiri evropske telekomunikacijske velikane vodila do ustanovitve skupnega tehnološkega podjetja.

Preberi več

Arhiv