NOVICE IZ SVETA
V zameno za nagrade ali ugodnosti so potrošniki neposredne podatke z blagovnimi znamkami pripravljeni deliti namerno in prostovoljno.
Zaradi ukinitve piškotkov, temelječih na tretjeosebnih podatkih, bodo vse bolj dragoceni prvoosebni podatki.
Ukinitev piškotkov tretjih oseb označuje prelomno točko v industriji oglaševanja, saj Google odločno zasleduje svoj zastavljen rok, ki je konec leta 2024. eMarketer poudarja nujnost, da se tržniki pripravijo na to neizbežno spremembo.
Oglaševalci se zaradi omejitev uporabe podatkov potrošnikov vse bolj usmerjajo k prvoosebnim podatkom.
Analitična družba PQ Media napoveduje 7,7-odstotno rast skupne svetovne medijske porabe, Dentsu 4,6-odstotno, WARC pa kar 8,2-odstotno.
Letošnje leto bo za digitalno oglaševanje zelo dinamično. Panogo čaka preobrazba, ki bo vplivala na strukturo odprtega spletnega ekosistema – bliža se popolna ukinitev piškotkov tretjih oseb, ki se jih je doslej uporabljalo za ciljanje in merjenje.
Kot vsak tehnološki napredek tudi umetna inteligenca predstavlja dvorezen meč. Njen hiter razvoj spreminja tudi programatično oglaševanje.
Programatično digitalno prikazno oglaševanje v ZDA beleži pomembno rast – lani je doseglo 11,5-odstotno rast, napovedi za naprej pa so še bistveno bolj optimistične.
Programatično oglaševanje je v zadnjih desetih letih doživelo velik razcvet. Kakšna pa bo njegova prihodnost?
Digitalno oglaševanje in njegova donosnost sta štiri evropske telekomunikacijske velikane vodila do ustanovitve skupnega tehnološkega podjetja.