Zasebnost in personalizacija podatkov o potrošnikih - iPROM - Novice iz sveta

Zasebnost in personalizacija podatkov o potrošnikih

V tekmi s konkurenco ne pozabite na standarde varnosti in zasebnosti.

Preberi več
Digitalni marketing v letu 2020: premik od osredotočenosti v blagovno znamko k osredotočenosti v ljudi - iPROM - Novice iz sveta

Digitalni marketing v letu 2020: premik od osredotočenosti v blagovno znamko k osredotočenosti v ljudi

Največje svetovne blagovne znamke govorijo o pomenu identitete in izvajajo marketinške kampanje, ki temeljijo na ljudeh.

Preberi več
Tehnologije krojijo svet - iPROM - Novice iz sveta

Tehnologije krojijo svet

Tehnologije – od obogatene resničnosti do umetne inteligence – spreminjajo naša življenja in način poslovanja podjetij.

Preberi več
Vabam za klike je odklenkalo - iPROM - Novice iz sveta

Vabam za klike je odklenkalo

Z vabami za klike, ki se jih uporablja v digitalnih marketinških taktikah, je konec. Znaki za to so povsod, če veste, kje jih iskati.

Preberi več
GDPR ni ovira za programatično oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

GDPR ni ovira za programatično oglaševanje

Uveljavitev GDPR-ja v Združenem kraljestvu ni ovirala rasti programatičnega oglaševanja, kot je bilo pričakovano.

Preberi več
Vplivneži in rast trgovanja prek družbenih platform - iPROM - Novice iz sveta

Vplivneži in rast trgovanja prek družbenih platform

Instagram, Snapchat in TikTok krepijo svoje dejavnosti na področju nakupovanja znotraj aplikacij.

Preberi več
Zasebnost in licitacije v realnem času - iPROM - Novice iz sveta

Zasebnost in licitacije v realnem času

Tudi pri oglaševanju, temelječem na licitacijah v realnem času, je treba skladno z GDPR-jem pridobiti soglasje posameznikov.

Preberi več
Visokokakovostni podatki za oglaševalce bodisi sveti gral bodisi Ahilova peta - iPROM - Novice iz sveta

Visokokakovostni podatki za oglaševalce bodisi sveti gral bodisi Ahilova peta

Ključ za doseganje poslovnega uspeha leži v sposobnosti podjetja, da pridobi kakovostne in zanesljive podatke. Tisti, katerih kakovostni podatki niso prednostna naloga, tvegajo, da bodo zaostali za konkurenco.

Preberi več
Vrnitev kontekstualnega ciljanja - iPROM - Novice iz sveta

Vrnitev kontekstualnega ciljanja

Kontekstualno ciljanje se vrača. Skupaj s podatki o uporabnikih je to zmagovita kombinacija za oglaševalce.

Preberi več
Obogatena resničnost učinkovito komunikacijsko orodje - iPROM - Novice iz sveta

Obogatena resničnost učinkovito komunikacijsko orodje

Obogatena resničnost ni nov pojav, koncept je zadnjih pet let poznan kot »naslednja največja stvar v marketingu«.

Preberi več

Arhiv