Digitalno zunanje oglaševanje že v nizkem štartu - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno zunanje oglaševanje že v nizkem štartu

Naložbe v zunanje oglaševanje so se v pandemičnem letu 2020 znižale za kar 30 %. Za preživetje panoge je bilo odločilno, da se je prilagodila novi resničnosti in našla poti do potrošnikov prek digitalnih kanalov in tehnologij.

Preberi več
Vse večje naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah - iPROM - Novice iz sveta

Vse večje naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah

Digitalna preobrazba je pospešila prodajo prek spleta in posledično naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah, ki jim bo v prihodnjih letih namenjen vse večji kos digitalnega oglaševalskega kolača.

Preberi več
Blagovne znamke se usmerjajo v marketing z vplivneži - iPROM - Novice iz sveta

Blagovne znamke se usmerjajo v marketing z vplivneži

Večina blagovnih znamk v svoj marketinški splet danes že vključuje marketing z vplivneži oziroma ustvarjalci vsebin, v prihodnjih letih pa se bo ta trend še stopnjeval.

Preberi več
Oglaševanje na povezani televiziji še vedno med najhitreje rastočimi trendi - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševanje na povezani televiziji še vedno med najhitreje rastočimi trendi

Uporaba digitalne povezane televizije v digitalnem oglaševanju za razliko od linearne televizije še vedno strmo raste.

Preberi več
Oglaševalske naložbe v prid prikaznemu oglaševanju - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševalske naložbe v prid prikaznemu oglaševanju

Celotne oglaševalske naložbe zaradi krčenja proračunov za tradicionalno oglaševanje lani niso risale naraščajoče trendne črte. Z 12,7 % rastjo naložb v digitalno oglaševanje pa so bile končne številke precej boljše, kot so kazale napovedi med pandemijo.

Preberi več
Generacija Z od spletnih trgovcev zahteva vrhunsko obravnavo - iPROM - Novice iz sveta

Generacija Z od spletnih trgovcev zahteva vrhunsko obravnavo

Pandemija je predstavnike generacije Z močno potisnila v spletno nakupovanje, pri čemer pa nimajo potrpljenja za slabo digitalno izkušnjo. V takem primeru spletnim trgovcem grozi, da jih bodo izgubili.

Preberi več
Umetna inteligenca in strojno učenje ključni orodji trgovcev v boju s pandemijo - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca in strojno učenje ključni orodji trgovcev v boju s pandemijo

Leto 2020 je bilo za trgovce eno najbolj neugodnih. Potrošniki so se novim razmeram hitro prilagodili, kar se je odražalo tudi v njihovem nakupnem vedenju. Trgovci so morali biti agilni in ostati v koraku s povpraševanjem, pri čemer sta se avtomatizacija procesov in umetna inteligenca izkazali za nepogrešljivi. Kljub temu pa so se v začetnem krču negotovosti številni trgovci odzvali ravno obratno in nemudoma izključili vse svoje sisteme, ki so temeljili na umetni inteligenci.

Preberi več
Tehnologija-5G-prinasa-hitrejse-in-varnejse-brezsticno-placevanje-iPROM-Novice-iz-sveta

Tehnologija 5G prinaša hitrejše in varnejše brezstično plačevanje

Potrošniško izkušnjo bodo v prihodnosti oblikovali tehnologije, ki temeljijo na računalniškem vidu, svetlobnem zaznavanju Lidar in umetni inteligenci, ter pametni sistemi za upravljanje zaloge izdelkov in prepoznavanje kupcev. Čeprav je še v povojih in se sooča s številnimi izzivi, lahko tehnologija 5G trgovcem pomaga na poti do digitalne preobrazbe ter pri izboljšanju potrošniške izkušnje tako v fizičnih trgovinah kot na spletu.

Preberi več
Tehnologija veriženja blokov krepi zaupanje v digitalni marketing - iPROM - Novice iz sveta

Tehnologija veriženja blokov krepi zaupanje v digitalni marketing

Tehnologija veriženja blokov vztrajno prodira v ekosistem digitalnega oglaševanja in se kaže kot rešitev za okrepitev zaupanja potrošnikov v blagovne znamke in oglaševalce. Zagotavlja namreč večjo pristnost spletnih oglasov, transparentnost blagovne znamke, podpira navzkrižno promocijo z vplivneži in nagrajuje potrošnike, ki so pripravljeni deliti svoje podatke.

Preberi več
Kakšna bo potrošniška izkušnja v naslednjih letih? - iPROM - Novice iz sveta

Kakšna bo potrošniška izkušnja v naslednjih letih?

Pandemija nas je spodbudila, da odkrijemo nove ustvarjalne načine za medsebojno povezovanje tako na delovnem mestu kot v zasebnem življenju in pri potrošnji. In čeprav se življenje počasi vrača v ustaljene tirnice, številna podjetja menijo, da bo njihovo poslovanje v naslednjih petih letih povsem drugačno. Kaj si lahko obetamo?

Preberi več

Arhiv