Prihodki od digitalnega oglaševanja lani z 21-odstotno rastjo - iPROM - Novice iz sveta

Prihodki od digitalnega oglaševanja lani z 21-odstotno rastjo

Prihodki od digitalnega oglaševanja so v letu 2017 zrasli za 21 odstotkov in dosegli 88 milijard dolarjev, sporoča IAB. Mobilno oglaševanje je s 36-odstotno rastjo doseglo 49,9 milijarde dolarjev.

Preberi več
82,5 odstotka vseh ameriških digitalnih prikaznih oglasov zakupljeno programatično - iPROM - Novice iz sveta

82,5 odstotka vseh ameriških digitalnih prikaznih oglasov zakupljeno programatično

Več kot 80 odstotkov digitalnih prikaznih oglasov bo letos zakupljenih programatično, do leta 2020 pa bo programatičnemu digitalnemu prikaznemu oglaševanju namenjenih več kot 65 milijard USD.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje so se v Evropi v petih letih podvojile - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje so se v Evropi v petih letih podvojile

Evropski trg digitalnega oglaševanja je leta 2017 dosegel že 48 milijard EUR, leta 2012 pa 24,8 milijarde EUR.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje bodo do 2020 dosegle 50 odstotkov-iPROM-Novice-iz-sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje bodo do 2020 dosegle 50 odstotkov

Oglaševalski proračuni bodo v letošnjem letu zrasli za 7,4 odstotka na 533 milijarde EUR. Vse večji delež v celotnem proračunu dosega digitalno oglaševanje.

Preberi več
Učinkovito merjenje rezultatov oglaševalskih aktivnosti v digitalnem svetu - iPROM - Novice iz sveta

Učinkovito merjenje rezultatov oglaševalskih aktivnosti v digitalnem svetu

Oglaševalci imajo dostop do številnih tehnologij, orodij in podatkov, kar jim omogoča, da izvajajo vedno bolj izpopolnjene oglaševalske akcije, bolje poročajo o donosnosti naložb v oglaševanje in natančno načrtujejo prihodnje oglaševalske kampanje.

Preberi več
Domorodno oglaševanje za večjo vključenost strank - iPROM - Novice iz sveta

Domorodno oglaševanje za večjo vključenost strank

Domorodno oglaševanje je pomembno orodje sodobnega oglaševalca, saj so domorodni oglasi prilagodljiv in učinkovit oglasni format.

Preberi več
Čas je, da blagovne znamke same poskrbijo za zbiranje podatkov potrošnikov - iPROM - Novice iz sveta

Čas je, da blagovne znamke same poskrbijo za zbiranje podatkov potrošnikov

Potrošniki in predpisi povečajo nadzor nad podatki, zato morajo blagovne znamke poskrbeti za varstvo osebnih podatkov potrošnikov, a hkrati zagotoviti potrošniku personalizirano izkušnjo.

Preberi več
Na digitalni konferenci d3con poudarek na varovanju podatkov-iPROM-Novice iz sveta

Na digitalni konferenci d3con poudarek na varovanju podatkov

Mednarodna konferenca d3con je največji svetovni dogodek o programatičnem oglaševanju. Letos se je dogodka, ki je potekal 10. in 11. aprila v Hamburgu v Nemčiji, udeležilo več kot 2000 vodilnih kadrov s področja oglaševanja, založništva in informacijske tehnologije. Ključna tema letošnjega srečanja je bila Splošna uredba o varstvu podatkov in njen vpliv na prihodnost digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Programatično oglaševanje je odlično orodje za grajenje blagovne znamke-iPROM-Novice iz sveta

Programatično oglaševanje je odlično orodje za grajenje blagovne znamke

S pravim pristopom je mogoče številne prednosti programatičnega oglaševanja razširiti tudi na akcije za grajenje blagovne znamke.

Preberi več
Digitalno oglaševanje prehitelo televizijsko oglaševanje-iPROM-Novice iz sveta

Digitalno oglaševanje bo prehitelo televizijsko oglaševanje na svetovni ravni

Oglaševalci bodo letos v digitalne oglase vložili 40 milijard ameriških dolarjev več kot v televizijske oglase.

Preberi več

Arhiv