Rast oglaševanja v trgovskih medijskih mrežah - iPROM - Novice iz sveta

Rast oglaševanja v trgovskih medijskih mrežah

Oglaševanje v trgovskih medijskih mrežah bo v prihodnjem letu prehitelo oglaševanje na linearni televiziji.

Preberi več
Poročilo o oglaševalskih naložbah v ZDA za leto 2024 razkriva naraščajoči poudarek na digitalnem oglaševanju - iPROM - Novice iz sveta

Poročilo o oglaševalskih naložbah v ZDA za leto 2024 razkriva naraščajoči poudarek na digitalnem oglaševanju

V nedavno objavljenem poročilu eMarketerja z naslovom Ad Spending Benchmarks so podrobno analizirali oglaševalske naložbe v ZDA za leto 2024, kjer skupni izdatki za oglaševanje znašajo 389,49 milijarde ameriških dolarjev. Digitalno oglaševanje s 302,77 milijarde ameriških dolarjev močno presega tradicionalno oglaševanje, katerega skupna vrednost znaša 86,72 milijarde ameriških dolarjev.

Preberi več
Trgovske medijske mreže prehajajo izven meja trgovin in na lastne platforme - iPROM - Novice iz sveta

Trgovske medijske mreže prehajajo izven meja trgovin in na lastne platforme

Posredniki, ki ponujajo oglaševanje v trgovskih medijskih mrežah (t. i. retail media networks), imajo edinstveno vlogo, saj kupci prek njihovih platform nakupujejo pri trgovcih. Ti posredniki imajo zvesto občinstvo in dragocene podatke o strankah (tj. prvoosebne podatke). Izpostavljamo tri pomembne trende, ki kažejo na širše trende v maloprodajnih medijih.

Preberi več
Rast naložb v digitalno video oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Rast naložb v digitalno video oglaševanje

IAB ugotavlja, da se vse več sredstev namenja za digitalno video oglaševanje.

Preberi več
Razvoj trgovskih medijskih mrež izboljšuje učinkovitost oglaševanja - iPROM - Novice iz sveta

Razvoj trgovskih medijskih mrež izboljšuje učinkovitost oglaševanja

V današnjem svetu nakupovanja igrajo trgovske medijske mreže pomembno vlogo pri oblikovanju oglaševalskih strategij. Blagovne znamke lahko s pravilno uporabo podatkov, ki jih nudijo trgovci, bolje ciljajo svoje kupce in izboljšajo učinkovitost svojih oglaševalskih akcij. Ker se načini zbiranja in uporabe podatkov med trgovci razlikujejo, je ključno, da blagovne znamke svoje pristope prilagodijo značilnostim vsake mreže. Tako lahko zagotovijo boljši donos od vloženih sredstev v oglaševanje.

Preberi več
Potrošniki pripravljeni deliti neposredne podatke v zameno za ugodnosti - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki pripravljeni deliti neposredne podatke v zameno za ugodnosti

V zameno za nagrade ali ugodnosti so potrošniki neposredne podatke z blagovnimi znamkami pripravljeni deliti namerno in prostovoljno.

Preberi več
Prvoosebni vedenjski podatki pomembni na celotni nakupni poti - iPROM - Novice iz sveta

Prvoosebni vedenjski podatki pomembni na celotni nakupni poti

Zaradi ukinitve piškotkov, temelječih na tretjeosebnih podatkih, bodo vse bolj dragoceni prvoosebni podatki.

Preberi več
Zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih doživlja preobrazbo zaradi ukinjanja piškotkov tretjih oseb - iPROM - Novica iz sveta

Zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih doživlja preobrazbo zaradi ukinjanja piškotkov tretjih oseb

Ukinitev piškotkov tretjih oseb označuje prelomno točko v industriji oglaševanja, saj Google odločno zasleduje svoj zastavljen rok, ki je konec leta 2024. eMarketer poudarja nujnost, da se tržniki pripravijo na to neizbežno spremembo.

Preberi več
Vzpon prvoosebnih podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Vzpon prvoosebnih podatkov

Oglaševalci se zaradi omejitev uporabe podatkov potrošnikov vse bolj usmerjajo k prvoosebnim podatkom.

Preberi več
Rast skupne svetovne medijske porabe

Rast skupne svetovne medijske porabe

Analitična družba PQ Media napoveduje 7,7-odstotno rast skupne svetovne medijske porabe, Dentsu 4,6-odstotno, WARC pa kar 8,2-odstotno.

Preberi več

Arhiv