V digitalno oglaševanje je treba vlagati premišljeno - iPROM - Novice iz sveta

V digitalno oglaševanje je treba vlagati premišljeno

Več kot 100 milijonov ameriških dolarjev, vloženih v digitalno oglaševanje, je porabljenih neučinkovito.

Preberi več
Trendi, ki bodo letos vplivali na poslovanje trgovcev z živili - iPROM - Novice iz sveta

Trendi, ki bodo v letošnjem letu vplivali na poslovanje trgovcev z živili

Med ključnimi letošnjimi trendi, ki bodo vplivali na živilsko industrijo, sta takojšnja dostava kupljenega blaga ter izboljšanje uporabe podatkov.

Preberi več
Trgovci na drobno krepijo uporabo digitalnih tehnologij - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno krepijo uporabo digitalnih tehnologij

Zahodnoevropski trgovci na drobno bodo z digitalnimi orodji spodbujali prodajo v fizičnih trgovinah.

Preberi več
Leto 2021 je bilo leto rekordnih naložb v oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Leto 2021 je bilo leto rekordnih naložb v oglaševanje

V prihodnjih letih naj bi se rast porabe za oglaševanje sicer upočasnila, a letos bo rekordna. 

Preberi več
Svetovne naložbe v oglaševanje rastejo v nebo - iPROM - Novice iz sveta

Svetovne naložbe v oglaševanje rastejo v nebo

Razmere zaradi pandemije so lani povzročile, da se je svetovna poraba za oglaševanje zmanjšala za 1,2 odstotka, kar je bilo prvo zabeleženo zmanjšanje doslej. Zaradi letošnjega izjemnega okrevanja pa bo poraba za oglaševanje do konca letošnjega leta za več kot 120 milijard ameriških dolarjev presegla porabo v predpandemskem letu 2019.

Preberi več
Ključni trendi za uspešno poslovanje trgovcev na drobno - iPROM - Novice iz sveta

Ključni trendi za uspešno poslovanje trgovcev na drobno

Več kot tretjino celotne prodaje trgovine na drobno v Združenem kraljestvu bo letos predstavljala digitalna prodaja.

Preberi več
Digitalno zunanje oglaševanje doživlja razcvet - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno zunanje oglaševanje doživlja razcvet

Digitalna preobrazba industrije zunanjega oglaševanja (OOH) spodbuja tržnike k preizkušanju in učenju.

Preberi več
Brezhibne večkanalne izkušnje pomembne za uspešno poslovanje - iPROM - Novice iz sveta

Brezhibne večkanalne izkušnje pomembne za uspešno poslovanje

Polovica blagovnih znamk do leta 2022 ne bo uspela poenotiti kanalov za sodelovanje s strankami, čeprav so brezhibne večkanalne izkušnje potrošnikov ključne za uspešno poslovanje.

Preberi več
Generacija alfa bo najštevilčnejša generacija doslej - iPROM - Novice iz sveta

Generacija alfa bo najštevilčnejša generacija doslej

Tržniki vlagajo svoja sredstva v ugotavljanje želja in navad generacije alfa, kamor štejemo posameznike, rojene med letoma 2010 in 2024, ki v veliki meri tako rekoč odraščajo na spletu. Generacija alfa bo štela kar dve milijardi ljudi, zato bodo njeno moč morali upoštevati tudi marketinški velikani.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje rastejo v višave - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje rastejo v višave

V ZDA bodo naložbe v digitalno oglaševanje do leta 2022 presegle 200 milijard ameriških dolarjev.

Preberi več

Arhiv