Avtomatizacija oglaševanja z iPROM Private DMP-jem in zakaj svetujemo osnovo prikaznega digitalnega oglaševanja  - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Avtomatizacija oglaševanja z iPROM Private DMP-jem in zakaj svetujemo osnovo prikaznega digitalnega oglaševanja

Tomaž Tomšič

Kadar govorimo o izvedbi prikaznega oglaševanja z uporabo prvoosebnih podatkov za boljše ciljanje in personalizirano oglaševanje na odprtem spletu, se slej kot prej z naročniki dotaknemo tudi vprašanja o možnosti in smiselnosti avtomatizacije celotnega oglaševalskega procesa.
Avtomatizacija oglaševanja je seveda možna in je izvedljiva na več ravneh. Po navadi se začne z enostavnim pristopom, in sicer z vzpostavitvijo oglasne akcije kontinuiranega osnovnega ponovnega ciljanja uporabnikov lastnih medijev in ciljanja ožjih podobnih občinstev. Posamezne korake in argumente pojasnjujem v nadaljevanju.

Preberi več
Prvoosebni podatki so naložba v prihodnost kako oblikovati oglaševalsko strategijo usmerjeno v zasebnost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Prvoosebni podatki so naložba v prihodnost: kako oblikovati oglaševalsko strategijo, usmerjeno v zasebnost?

Andrej Ivanec

Svetovna medijska krajina in oglaševalska industrija se nenehno spreminjata, v luči aktualnih sprememb, pospešene digitalizacije in avtomatizacije z uporabo umetne inteligence pa postaja zasebnost podatkov vse bolj pomembna tema, s katero se aktivno ukvarjajo tudi oddelki za trženje. Zaradi vse večjega zavedanja o pravicah uporabnikov glede podatkov in vse večje odgovornosti za varovanje njihove zasebnosti podjetja reorganizirajo svoje organizacije, da bi izpolnila te zahteve. V iPROMu aktivno spremljamo to področje in se na prihajajoče spremembe proaktivno prilagajamo, tako da svojim naročnikom zagotavljamo najnaprednejše oglaševalskotehnološke rešitve (Ad-Tech), ki varujejo zasebnost uporabnika in ščitijo podatke podjetij kot ključno strateško dobrino.

Preberi več
Zakaj oglaševalska tehnologija velja za sveti gral znamčenja v digitalnem marketingu? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Zakaj oglaševalska tehnologija velja za sveti gral znamčenja v digitalnem marketingu?

Leon Brenčič

Živimo v vznemirljivem in hitro spreminjajočem se digitalnem svetu, kjer tehnološke inovacije, umetna inteligenca in programatične platforme neprestano spreminjajo pravila igre v oglaševalski industriji. Danes blagovne znamke v digitalni gneči prevzemajo vlogo nosilcev vrednosti, ki zagotavljajo kakovost izdelkov in storitev ter pripisujejo vrednost vsebini. Zato ni presenetljivo, da je varnost blagovne znamke postala ključna za uspešno komunikacijo v digitalnem okolju, oglaševalska tehnologija pa sveti gral digitala.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing Magazin: Prvoosebni podatki so vaša najvrednejša digitalna valuta - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Leon Brenčič za Marketing magazin: Prvoosebni podatki so vaša najvrednejša digitalna valuta

Leon Brenčič

V digitalni dobi so podatki ključni za oblikovanje poslovnih in marketinških strategij. Prvoosebni podatki, ki jih podjetja zbirajo neposredno prek lastnih digitalnih kanalov, so postali nova valuta v digitalni dobi. Če so ti podatki ustrezno shranjeni v zasebnih skladiščih, lahko postanejo ključno trženjsko orodje, ki poveča konkurenčno prednost podjetja. Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o pomenu podatkov v sodobnem marketinškem okolju.

Preberi več
Anže Hribar za Delo: Podatki so digitalno premoženje in zaslužek - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Anže Hribar za Delo: Podatki so digitalno premoženje in zaslužek

Anže Hribar

Podatki so danes bistveni za uspeh podjetij. Zavedanje, da podatki predstavljajo digitalno vrednost, postaja ključno za tehnološko osveščena podjetja. Anže Hribar, direktor oddelka analitike v iPROMu, je za časopis Delo spregovoril o tem, kako se vloga in pomen podatkov spreminjata v poslovnem svetu.

Preberi več
Podatkovno gnani pospeški za vaše oglaševalske aktivnosti z iPROM Private DMP-jem - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Podatkovno gnani pospeški za vaše oglaševalske aktivnosti z iPROM Private DMP-jem

Tomaž Tomšič

V današnjem digitaliziranem svetu je upravljanje s podatki ključnega pomena za učinkovitost oglaševalskih kampanj. V iPROMu verjamemo, da so lastni, prvoosebni podatki, zbrani z digitalnim oglaševanjem, ključni in da je vsak evro, vložen v oglaševanje, pri čemer oglaševalec gradi še lastno podatkovno bazo, pravzaprav odlična naložba za varno prihodnost. Uporaba prvoosebnih podatkov za izvajanje podatkovno gnanih oglasnih akcij podjetjem namreč omogoča bolj učinkovito nagovarjanje ciljnih občinstev ter dolgoročno krepitev in zaščito lastne konkurenčne prednosti.

Preberi več
Matjaž Fajfar za Media Marketing: Kako preseči meje ograjenih vrtov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Matjaž Fajfar

Matjaž Fajfar za Media Marketing: Kako preseči meje ograjenih oglaševalskih vrtov ali zakaj iPROMova oglaševalska tehnologija učinkovito izkorišča moč odprtega spleta?

Matjaž Fajfar

Matjaž Fajfar, vodja širitvenih operacij v Adriatik in DACH, je v intervjuju za Media Marketing predstavil poslanstvo in prednosti družbe iPROM ter razpravljal o naraščajoči pomembnosti neodvisnih tehnoloških oglaševalskih rešitev ter o tem, zakaj je danes odprti splet postal temeljni ekosistem močnih blagovnih znamk.

Preberi več
Digitalno oglaševanje: ključ do aktivacije in zvestobe potrošnikov - iPROM - Mnenje strokovnjakov - Slaven Petrovič

Digitalno oglaševanje: ključ do aktivacije in zvestobe potrošnikov

Slaven Petrovič

Digitalno oglaševanje je podobno kot lani kljub negotovim gospodarskim razmeram še vedno v porastu. Naložbe v digitalno oglaševanje so trdno zasidrane v oglaševalskih proračunih, predvsem zaradi učinkovitosti, merljivosti, prilagodljivosti v realnem času in zlasti zaradi učinkovitega doseganja sodobnih potrošnikov, ki so danes digitalno opolnomočeni. Zato je za blagovne znamke ključno, da sledijo trendom medijske potrošnje, kupca dosegajo ciljano in skrbijo za priklic ter varujejo ugled blagovne znamke.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing Magazin Prvoosebni podatki in napredni oglasni formati kot skrivna sestavina uspešnih blagovnih znamk - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Poznate skrivno sestavino uspešnih blagovnih znamk?

Andrej Ivanec

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v družbi iPROM, je v kolumni za Marketing magazin osvetlil pomembnost lastništva prvoosebnih podatkov in uporabe zasebnih podatkovnih skladišč ter naprednih oglasnih formatov pri grajenju močnih blagovnih znamk.

Preberi več
Simon Cetin na 28. SMK: Smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki jo spremljamo iz prve vrste - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin na 28. SMK: Smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki jo spremljamo iz prve vrste

Simon Cetin

Na okrogli mizi z naslovom Brez oklevanja uporabljamo AI na Slovenski marketinški konfrerencu, sta Simon Cetin (iPROM) in Zenel Batagelj (Valicon) razpravljala o uporabi umetne inteligence, pričakovanjih in prihajajočih spremembah. Izpostavila sta praktične priložnosti in dileme, ki jih uvajanje umetne inteligence prinaša marketingu, poslu in družbi.

Preberi več

Avtorji

Arhiv