Zmagovalne trženjske strategije v 2022 zahtevajo dovršeno oglaševalsko podporo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Zmagovalne trženjske strategije v 2022 zahtevajo dovršeno oglaševalsko podporo

Uroš Končar

Večji nadzor, nadpovprečna učinkovitost in boljša konkurenčnost so glavni razlogi, da se vse več blagovnih znamk obrača od svetovnih tehnoloških platform k lastnim medijem, lastnim vsebinam in lastnim podatkom.

Preberi več
Zakaj prikazno oglaševanje prevladuje med oglaševalci - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Zakaj prikazno oglaševanje prevladuje med oglaševalci

Andrej Ivanec

Aktualna raziskava iPROMa in Valicona kaže, da je prikazno oglaševanje najbolj priljubljena oblika digitalnega oglaševanja tudi med domačimi blagovnimi znamkami. V zapisu boste izvedeli, kje se skriva njegova moč, zakaj mu vodilni oglaševalci dajejo prednost in kakšne rezultate z njim dosegajo na spletu.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: Remarketing ali spletno zalezovanje? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Tanka meja med frekvenco in vsiljivostjo

Andrej Ivanec

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o tem, kako v iPROMU z dolgoletnim znanjem in s pravimi tehnološkimi orodji preprečujemo, da je ponovno ciljanje strašljiva izkušnja za spletnega uporabnika.

Preberi več
Simon Cetin za Finance: Oglaševanje v kontekstu omnikanalnega trženja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Finance: Oglaševanje v kontekstu vsekanalnega trženja

Simon Cetin

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, je v pogovoru z IKT Informatorjem, prilogo časnika Finance, izpostavil pomembnost uporabe podatkov in izgradnje lastnih podatkovnih silosov pri digitalnem oglaševanju.

Preberi več
Bo spletna trgovina z uporabo naprednih tehnologij v 2021 še pospešila rast? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Bo spletna trgovina z uporabo naprednih tehnologij v 2021 še pospešila rast?

Tomaž Tomšič

Leta 2020 smo zabeležili pospešeno rast spletne trgovine. Po ocenah strokovnjakov je več kot 90 odstotkov uporabnikov spleta v preteklem letu raziskovalo ali nakupovalo prek spleta. E-trgovina je, gledano na svetovni ravni, zrasla za od 20 do 30 odstotkov. V Sloveniji so spletni trgovci zabeležili rekordne rasti spletne prodaje. Po podatkih Valiconove raziskave (#Novanormalnost, 2020) je spletno nakupovanje konec leta 2020 tudi v Sloveniji doseglo 30 odstotkov populacije. To, kar smo digitalci včasih sanjali, je v letu 2020 postalo resničnost – nova normalnost.

Preberi več
Štirje napotki, kako v digitalnih medijih v času epidemije COVID-19 izstopiti iz povprečja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Štirje napotki, kako v digitalnih medijih v času epidemije COVID-19 izstopiti iz povprečja

Andrej Ivanec

Oglaševanje v digitalnih medijih ni namenjeno le povečanju prodaje, temveč lahko stroškovno učinkovito izboljša prepoznavnost blagovne znamke, saj nam v teh nepredvidljivih časih pomaga doseči točno določeno ciljno občinstvo, ki je za naša oglasna sporočila odprto. V času COVID-19 je namreč javnost močno razdeljena, prilagajanje sporočil in natančno doseganje ciljnih skupin pa danes odločilno.

Preberi več
Kateri trendi bodo prevladovali v digitalnem oglaševanju v 2021? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Slaven Petrovič

Kateri trendi bodo prevladovali v digitalnem oglaševanju v 2021?

Slaven Petrovič

Po turbulentnem letu, v katerem smo že v najzgodnejših mesecih pandemije pozabili skoraj vse napovedi za oglaševalsko industrijo, se znova usmerjamo v leto 2021 in v prihodnost. Kljub začetni previdnosti pri naložbah v oglaševanje v prvi polovici lanskega leta so digitalni kanali uspešno ohranili svoj delež in ga celo povečali, nekateri kanali, kot je digitalno zunanje oglaševanje, pa napovedujejo svoj povratek v letošnjem letu. Spremembe v vedenju potrošnikov so povzročile nekaj zanimivih trendov, predvsem se je izostrilo razumevanje vloge učinkovitosti oglaševanja in taktik, ki so pri tem bolj uspešne.

Preberi več
Kako okrepiti prisotnost in spodbuditi prodajo  v novi normalnosti v leti 2021? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako okrepiti prisotnost in spodbuditi prodajo v novi normalnosti v letu 2021?

Uroš Končar

Blagovne znamke se soočajo s prilagajanjem poslovnih praks, ponudbe in načina dela, da bodo lahko uspešno zadostile potrebam potrošnika v novi resničnosti. Kljub temu, da pandemija še zdaleč ni končana, svetujemo, da pri načrtovanju in osmišljanju aktivnosti za prihajajoče leto razmišljate, kako se boste učinkovito prilagodili dolgoročnim spremembam, ki so na obzorju.

Preberi več
Zaščita in varnost blagovne znamke kot pomembni prednostni prikazanega oglaševanja v času epidemije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Zaščita in varnost blagovne znamke kot pomembni prednosti prikaznega oglaševanja v času epidemije

Andrej Ivanec

Prikazano oglaševanje močno prevladuje med oblikami oglaševanja v času epidemije, saj med drugim omogoča tudi zaščito in varnost blagovne znamke.

Preberi več
Nejc Lepen za Delo: Ko letališče postane oglaševalski medij - iPROM - Novice

Nejc Lepen za Delo: Letališče kot digitalna oglaševalska krajina

Nejc Lepen

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, se je s časnikom Delo pogovarjal o novem oglaševalskem ekosistemu, ki v sodelovanju s podjetjem Fraport Slovenija nastaja na Letališču Ljubljana.

Preberi več

Avtorji