Simon Cetin za Finance: Oglaševanje v kontekstu omnikanalnega trženja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Finance: Oglaševanje v kontekstu vsekanalnega trženja

Simon Cetin

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, je v pogovoru z IKT Informatorjem, prilogo časnika Finance, izpostavil pomembnost uporabe podatkov in izgradnje lastnih podatkovnih silosov pri digitalnem oglaševanju.

Preberi več
Bo spletna trgovina z uporabo naprednih tehnologij v 2021 še pospešila rast? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Bo spletna trgovina z uporabo naprednih tehnologij v 2021 še pospešila rast?

Tomaž Tomšič

Leta 2020 smo zabeležili pospešeno rast spletne trgovine. Po ocenah strokovnjakov je več kot 90 odstotkov uporabnikov spleta v preteklem letu raziskovalo ali nakupovalo prek spleta. E-trgovina je, gledano na svetovni ravni, zrasla za od 20 do 30 odstotkov. V Sloveniji so spletni trgovci zabeležili rekordne rasti spletne prodaje. Po podatkih Valiconove raziskave (#Novanormalnost, 2020) je spletno nakupovanje konec leta 2020 tudi v Sloveniji doseglo 30 odstotkov populacije. To, kar smo digitalci včasih sanjali, je v letu 2020 postalo resničnost – nova normalnost.

Preberi več
Štirje napotki, kako v digitalnih medijih v času epidemije COVID-19 izstopiti iz povprečja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Štirje napotki, kako v digitalnih medijih v času epidemije COVID-19 izstopiti iz povprečja

Andrej Ivanec

Oglaševanje v digitalnih medijih ni namenjeno le povečanju prodaje, temveč lahko stroškovno učinkovito izboljša prepoznavnost blagovne znamke, saj nam v teh nepredvidljivih časih pomaga doseči točno določeno ciljno občinstvo, ki je za naša oglasna sporočila odprto. V času COVID-19 je namreč javnost močno razdeljena, prilagajanje sporočil in natančno doseganje ciljnih skupin pa danes odločilno.

Preberi več
Kateri trendi bodo prevladovali v digitalnem oglaševanju v 2021? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Slaven Petrovič

Kateri trendi bodo prevladovali v digitalnem oglaševanju v 2021?

Slaven Petrovič

Po turbulentnem letu, v katerem smo že v najzgodnejših mesecih pandemije pozabili skoraj vse napovedi za oglaševalsko industrijo, se znova usmerjamo v leto 2021 in v prihodnost. Kljub začetni previdnosti pri naložbah v oglaševanje v prvi polovici lanskega leta so digitalni kanali uspešno ohranili svoj delež in ga celo povečali, nekateri kanali, kot je digitalno zunanje oglaševanje, pa napovedujejo svoj povratek v letošnjem letu. Spremembe v vedenju potrošnikov so povzročile nekaj zanimivih trendov, predvsem se je izostrilo razumevanje vloge učinkovitosti oglaševanja in taktik, ki so pri tem bolj uspešne.

Preberi več
Kako okrepiti prisotnost in spodbuditi prodajo  v novi normalnosti v leti 2021? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako okrepiti prisotnost in spodbuditi prodajo v novi normalnosti v letu 2021?

Uroš Končar

Blagovne znamke se soočajo s prilagajanjem poslovnih praks, ponudbe in načina dela, da bodo lahko uspešno zadostile potrebam potrošnika v novi resničnosti. Kljub temu, da pandemija še zdaleč ni končana, svetujemo, da pri načrtovanju in osmišljanju aktivnosti za prihajajoče leto razmišljate, kako se boste učinkovito prilagodili dolgoročnim spremembam, ki so na obzorju.

Preberi več
Zaščita in varnost blagovne znamke kot pomembni prednostni prikazanega oglaševanja v času epidemije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Zaščita in varnost blagovne znamke kot pomembni prednosti prikaznega oglaševanja v času epidemije

Andrej Ivanec

Prikazano oglaševanje močno prevladuje med oblikami oglaševanja v času epidemije, saj med drugim omogoča tudi zaščito in varnost blagovne znamke.

Preberi več
Nejc Lepen za Delo: Ko letališče postane oglaševalski medij - iPROM - Novice

Nejc Lepen za Delo: Letališče kot digitalna oglaševalska krajina

Nejc Lepen

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, se je s časnikom Delo pogovarjal o novem oglaševalskem ekosistemu, ki v sodelovanju s podjetjem Fraport Slovenija nastaja na Letališču Ljubljana.

Preberi več
Kontekstualna inteligenca postaja v oglaševanju vse bolj pomembna - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Kontekstualna inteligenca postaja v oglaševanju vse bolj pomembna

Tomaž Tomšič

Omejitve glede varstva podatkov se zaostrujejo, oglaševalci pa se vse bolj zavedajo pomena etične in transparentne uporabe podatkov. S 15. avgustom je v digitalnem oglaševanju stopil v veljavo nov standard, imenovan Ogrodje za transparentnost in soglasje 2.0 (TCF 2.0), ki je založnike in ponudnike oglaševalskih tehnoloških rešitev spodbudil k zagotavljanju boljše preglednosti varstva podatkov potrošnikov. Po drugi strani pa je uporabnikom digitalnih medijev omogočil večji nadzor nad tem, s kom in katere podatke delijo. Z zmanjšanjem dostopa do podatkov tretjih oseb zaradi različnih predpisov o zasebnosti in varstvu podatkov potrošnikov je vse bolj zanimiva bolj natančna različica kontekstualnega ciljanja, tj. kontekstualna inteligenca.

Preberi več
Kako napovedati spremembe nakupnih navad in zakaj toliko govorimo o podatkih? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Kako napovedati spremembe nakupnih navad in zakaj toliko govorimo o podatkih?

Igor Mali

Živimo in poslujemo v časih, ki jih noben učbenik ni predvidel. Covid-19 nedvomno vpliva na naše nakupne navade, kar podjetjem otežuje napovedovanje obnašanja potrošnikov. Prav zato so postali podatki še bolj pomembni kot prej, saj vam njihovo razumevanje pomaga, da bolje razumete potrebe svojih kupcev in jih tudi ustrezno naslovite. V pomoč vam ponujam odgovore na nekaj vprašanj, ki vam lahko pomagajo priti do boljših rezultatov.

Preberi več
Zunanje digitalno oglaševanje ponuja priložnosti, da svoje kupce nagovorite bolj učinkovito - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

Zunanje digitalno oglaševanje ponuja priložnosti, da svoje kupce nagovorite bolj učinkovito

Nejc Lepen

Danes, ko je obnašanje potrošnikov postalo bolj nestanovitno, je lovljenje njihove pozornosti ob pravem času na pravem mestu s pravim sporočilom postalo vse bolj pomembno. Skladno s tem danes rastejo tudi naložbe v programatično oglaševanje, ki že dolgo ni omejeno zgolj na digitalne medije, ampak se aktivno deli tudi na druge digitalne naprave, ki so del interneta stvari. Vse bolj pomemben del tega sistema so tudi digitalni zasloni za zunanje oglaševanje, ki potrošnikovo pozornost lovijo na različnih interesnih točkah – od nakupnih središč, letališč do trgovin. Poleg enostavnejše menjave oglasnih kreativ kot pri tradicionalnem zunanjem oglaševanju ponuja možnost uporabe podatkov ključen korak k večji učinkovitosti.

Preberi več

Avtorji